Beoordelingen E.T.B. Takken

• Afspraken nakomen 8,7
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,4

M. uit: Nijmegen

01-07-2015

Af en toe hadden we een uitval van de aardlekschakelaar. Nadat we eerst andere bedrijven hadden gebeld, die ons niet konden helpen, wegens geen meetapparatuur, of een antwoord van: een aardlekschakelaar doet het of doet het niet, kwamen we bij ETB Takken terecht.
We zijn tot de conclusie gekomen: meetapparatuur bestaat echt en kennis met vakmanschap ook. Alleen je moet even zoeken hiernaar.

De storing bestond uit twee problemen, die door ETB Takken perfect zijn opgelost. Alleen al de moeite die ze voor je doen, terwijl wij het weekend van ETB Takken verstoorden met een storing.
Met elektra storingen weet je nooit hoeveel tijd ervoor nodig is, om het op te lossen. Ze laten zelfs van te voren weten, als een vorige afspraak uitloopt.
Bij ETB Takken geven ze aan, dat de meeste elektra storingen worden veroorzaakt door onnauwkeurigheid, of wanneer men in eigen beheer heeft aangelegd.

De factuur hebben we gelijk voldaan, zo hoort het.

P uit: Nijmegen

01-07-2015

Denkt mee en levert prima kwaliteit. Tijdsafspraken moeten beter na gekomen worden.

Niek uit: Nijmegen

25-06-2015

Het is niet vaak dat ik zo enthousiast ben over een bouwbedrijf (eigenlijk gewoon nooit) maar! Nu wel.

Een beter betrouwbare persoon kan je gewoon niet hebben. Punt.

Nee ik heb geen belang of aandelen in het bedrijf.

Maurice uit: Nijmegen

22-06-2015

Zeer ervaren en bedreven medewerkers!
Met oog voor detail, mens en techniek.

Vries uit: Nijmegen

22-06-2015

Goed bedrijf, waarmee we een prettig contact hebben.

Mart uit: Nijmegen

22-06-2015

Buitengewoon vriendelijke en deskundige aanpak.
Jammer dat het 'in de aanloop' een paar keer fout ging met het maken van een afspraak.
Verder niets dan lof!

Patrick uit: Ravenstein