Beoordelingen Duynparc Soest

• Comfort 8,4
  • Accomodatie 8,5
  • Horeca 8,6
  • Klantvriendelijkheid 9,2

christa en wapse uit: wormerveer

02-07-2017

Henk uit: Leek

12-06-2017

Anne-Marie uit: Drunen

Ervaring met: Tent of caravan

Super locatie en prachtige omgeving om te fietsen.
3 km van Soest en Amersfoort.
Super vriendelijkj iedereen en behulpzaam.
Mooi grote plaats komen volgend weer terug.

Emil uit: Venray

Ervaring met: Tent of caravan

Goed geregeld, vooral als je na 17:00 aankomt. Handig systeem met de pasjes alleen jammer als ze niet werken in de douche. Later goed opgelost hadden we toch een warme douch. Alles is dichtbij bos, zwembad,stad of terras .

H uit: Twello

Ervaring met: Tent of caravan

Een zeer gezellige laagdrempelige camping. Niet te veel poespas maar de accomodaties die er zijn zijn schoon en goed

Riny uit: Purmerend

7,9

Ervaring met: Tent of caravan

Erg vriendelijk ontvangen.Veel aandacht voor alle klanten.
Graag wat meer aandacht voor het afval.
Plastiek apart,zal veel schelen,nu wordt alles in een bak gegooid.

Martina uit: Broek op Langedijk

Ervaring met: Tent of caravan

14 dagen op de camping gestaan rond Hemelvaart en Pinksteren. Mooie ruime kampeerplekken, heel heet water om af te wassen en één pas voor gebruik van slagboom, douche, wasmachine etc is ideaal.

Jaap uit: Kudelstaart

7,3

Enkele opmerkingen:
Ik vond de ligging zo dicht tegen Amersfoort leuk voor een paar dagen. Op een gegeven moment hebben wij dit als te druk ervaren. ook de N221 is een te drukke weg voor een plezierige recreatie. Nog een opmerking over de omgeving is de nabijheid van een hondenkennel. Het aanhoudende geblaf van de honden gaat op een gegeven moment irriteren.
De horeca is prima, goed restaurant. Voor een camping wil je echter ook gewoon wel eens een saté-tje kunnen eten of een patatje kunnen halen. Naast een goed restaurant zou het plezierig zijn op de overige dagen een snackbar functie te hebben tussen 17.00 en 20.00 uur.

08-06-2017

Cisca uit: Doetinchem

08-06-2017
7,4

Ervaring met: Tent of caravan

We vinden de kosten van uw camping niet in verhouding met wat u er voor biedt. Een pasje voor o.a. de douche is prachtig, maar als die douche koud is omdat het pasje niet geactiveerd is (niet alleen bij ons, zeker ook bij 3 andere mensen), dan is dat geen luxe. Een fles wijn als welkomstgeschenk is sympathiek, maar zit natuurlijk bij de prijs inbegrepen. Uw camping is wel heerlijk rustig en u heeft mooie grote plekken.