Beoordelingen Dutch Hardware Trading

• Personeel 8,7
  • Nazorg en garantie 8,8

Hermion BV uit: Waalwijk

20-02-2018

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Chantal uit: Roosendaal

20-02-2018

Goede en snelle service, komen hun afspraken na. Hele vriendelijke mensen en professioneel. Top!

Kingsbridge Collections uit: Venlo

20-02-2018

Wij hebben Dutch Hardware Trading leren kennen als een correct bedrijf. Onze servers en computers zijn op afspraak netjes opgehaald en een week later kregen wij een data vernietigingsverklaring met alle serienummers van de harde schijven die datavrij gemaakt zijn.

Tui Fly uit: Schiphol

20-10-2017

Miemke uit: Den Bosch

16-10-2017

Super service, zeer klantvriendelijk en snelle levering. Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Timmy uit: Eindhoven

29-09-2017

DHT levert voor ons refurbished computers voor spelcomputers die wij maken van gerefurbished apparatuur. De mensen van DHT zijn heel vriendelijk, erg sympathiek en leveren goede refurbished apparatuur!

Jacqueline uit: Tilburg

28-09-2017
8,2

Mooi en eeelijk bedrijf met korte communicatielijnen. Grote leverbetrouwbaarheid. Persoonlijk en gedreven. Goeie zakenpartner!

Ronnie uit: Den-Bosch

26-09-2017

Erg prettig te woord gestaan. Mijn hardware is snel en volgens afspraak opgehaald. Erg tevreden.

Jan Peter uit: Rotterdam

09-05-2017

Vorige week onze servers verkocht aan Dutch Hardware Trading. Complimenten over snelle betaling en duidelijke rapportage.

Jacques uit: Den Bosch

09-05-2017

Goede prijsafspraken kunnen maken. Levering snel met eigen vervoer. Klantvriendelijk.