Beoordelingen Dutch Experience / Dutch Ballooning

• Totale verzorging 8,9

Marijke uit: Zeist

06-11-2013

Gezellige sfeer, prima begeleiding
Jammer dat extra toevoegingen zoals flipovergebruik, beamer, extra microfoon zo duur zijn

Sebastian uit: Utrecht

08-10-2013

Bijzonderheden en adviezen:
De locatie Dutch Soesterberg bevalt ons uitstekend en leent zich erg goed voor het managementprogramma van PGGM. Deelnemers waarderen de warme sfeer en de mogelijkheden die het pand biedt.
Daarnaast zijn we te spreken over de afstemming mbt de voorbereidingen voor de verschillende bijeenkomsten.

Piet uit: Soesterberg

07-12-2012

Caroline uit: Utrecht

04-12-2012

Bijzonderheden en adviezen:
Erg fijne locatie, mooie entourage en aankleding, goede ondersteuning, denken mee en zorgen voor een goedlopende bijeenkomst en ze verzorgen een goede lunch en diner. Echt een aanrader en tevens prima bereikbaar voor zowel auto als OV!

Melis uit: Laren

03-12-2012

Bijzonderheden en adviezen:
Het afgelopen jaar heeft Kadenza twee events georganiseerd bij Dutch Biz Soesterberg. De samenwerking was heel prettig, op de locatie zelf was telkens alles goed geregeld en het diner was goed verzorgd. In de toekomst zullen we dan ook zeker weer gebruik maken can de faciliteiten van Dutch Biz!

Marcia uit: Amsterdam

26-11-2012

Met betrekking tot: Business Center Amersfoort

Renate uit: Amersfoort

09-08-2012

Met betrekking tot: Business Center Amersfoort

Bijzonderheden en adviezen:
Onze bijeenkomst was zeer goed verzorgd! Lieve gastvrouw en catering was ook prima. De locatie is zeker een aanrader, mooie bosrijke omgeving en toch in het centrum van regio Utrecht, nabij de snelweg. Nogmaals dank voor de goede zorgen!