Beoordelingen Dutch Experience / Dutch Ballooning

• Totale verzorging 8,8

Veronique uit: Utrecht

11-08-2018

Bijzonderheden en adviezen:
Wij zijn een jaar geleden getrouwd op deze locatie. Het ademde precies de sfeer uit die we zochten. Judith en Sophie en alle medewerkers zijn vriend en meedenkend en behulpzaam. Wij kijken terug op een prachtige dag op een fantastische plek!

Inge uit: Amersfoort

23-04-2018

Ati uit: Amersfoort

16-04-2018

Bijzonderheden en adviezen:
Tijdens ons feestje werden de gasten verwelkomt met een glas cava. Dit verliep niet helemaal soepel... met regelmaat stond er geen cava klaar en moesten mensen soms wel 15 minuten wachten. Dat voelde voor ons, als gastheer en gastvrouw ongemakkelijk. Verder liep alles op rolletjes...Dutch Bar een fantastische locatie, zeker als het zonnetje ook mee werkt!

Erica uit: Almere

31-01-2018

Bijzonderheden en adviezen:
Het team is altijd bereid om te helpen, is ontzettend flexibel en denkt mee met de voorbereidingen van je evenement. Prachtige en fijne locatie. Al jaren een preferred supplier van Pon!

bert uit: amersfoort

30-01-2018

Bijzonderheden en adviezen:
gezellig, mooie locatie, vriendelijke mensen

Maretta uit: Leusden

04-11-2017

Bijzonderheden en adviezen:
Prachtige en sfeervolle locatie voor kleine en grote feesten. Judith en Sophie en de rest van hun crew zijn topgastvrouwen en heren. Chefkok Stefan maakte het heerlijke buffet en alles bij elkaar zorgde ervoor dat ons Hollywoodfeest super geslaagd is.

Bijzonderheden en adviezen:
Mooie zaal, prima verzorging, uitstekend eten.

Stefan uit: Ecully

Bijzonderheden en adviezen:
Super mooie locatie en fantastische service!

Marielle uit: Gouda

Bijzonderheden en adviezen:
De keren dat wij hier geweest zijn is dit altijd zo fijn verlopen. Het enthousiasme en de behulpzaamheid wordt zeer op prijs gesteld door ons.
Echt een aanrader.

annemarie uit: amersfoort

05-10-2017

Bijzonderheden en adviezen:
locatie, catering, sfeer, bediening, service, het meedenken - alles wat super geregeld. zeer aanbevelenswaardig!