Beoordelingen Duitse Keuken Import

Quast uit: AMsterdam

02-12-2018
9,7

Positieve ervaring:
Heel plezierig vond ik de deskundige adviezen en de ruimte die werd gegeven om daarin eigen keuzes te maken. Ik kon altijd opbellen en wanneer we toch iets net iets anders wilden, was dit ook mogelijk. De installatie gebeurde netjes en volgens afspraak. Kortom, we genieten echt elke dag van onze nieuwe keuken. Zeer content met de dienstverlening van Duitse Keukens!

Kramer uit: Bunschoten

28-11-2018

Positieve ervaring:
Vanaf het eerste telefonische contact tot de installatie is uitstekend geweest. Duidelijke uitleg, adviezen en helder over de prijs. Afspraken werden keurig nagekomen en spullen op tijd geleverd. De installatie werd netjes en vakkundig verzorgd binnen de afgesproken tijd. We zijn zeer content met het eindresultaat.

Negatieve ervaring:
Slechts 1 keer werden we telefonisch kortaf en enigszins geïrriteerd te woord gestaan toen we een technische vraag over de oven hadden. Maar goed, iedereen kan weleens een off-day hebben. Uiteindelijk op een later moment door een collega weer netjes geholpen.

Bührs uit: Badhoevedorp

25-11-2018

Positieve ervaring:
We hadden heel hoge verwachting van de keuken, deze verwachting werd overtroffen .

geen

Hulst uit: Hoofddorp

23-11-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer tevreden met nieuwe onze keuken,het overtreft onze verwachting, met de nieuwe keuken met alle nieuwtjes en mogelijkheden verbazend goed.
De oude keuken die 23 jaar is meegegaan (die wij ook hebben gekocht bij Duitse Keuken Import ) was nog niet helemaal op maar wij wilden wat anders.
Wij zijn zeeer tevreden met de keuken en de service die Duitse Keuken Import heeft geleverd.
Duitse Keuken nog maals bedankt en ik kan jullie iedereen aanbevelen.👍👍👍

de Waal uit: Zwanenburg

18-11-2018

Positieve ervaring:
Wij als leken weten weinig van keukens af, en zijn zo goed geadviseers in de mogelijkheden waar wij geen otie van hadden. bv vaatwasser verhoogd i.v.m. ouder worden nooit gezien bij iemand en dat was de kers op de mooie keuken.

Geen

Vosse uit: Beverwijk

16-11-2018
9,7

Positieve ervaring:
25 jaar geleden een keuken hier gekocht! Was prima,dus zodoende dat we weer een keuken hier wilde kopen!Er ging per ongeluk iets fout maar dat is keurig hersteld! Top! Dus zou iedereen aanraden om uw keuken hier te kopen!

Severins uit: Culemborg

12-09-2018

Snijder uit: Voorhout

27-06-2018

Positieve ervaring:
Half jaar DIV keukenzaken bezocht met schrikbarende ervaringen, oa opdringen, geen duidelijke offerte en grote prijsverschillen . Uiteindelijk bij DKI terecht gekomen, wij hadden wel al een compleet plan hoe de keuken eruit moest zien plus ook het merk Häcker Systemat Gl 6000 mat wit moest zijn. Dus dat was makkelijk. Alles met een medewerker besproken ook gelijk bestelt. Afspraken en levering goed nagekomen plus dat de keuken ook compleet was en ook geen beschadigingen had.
De monteur was heel vriendelijk heeft alles naar tevredenheid geplaatst . Zeker een aanrader!
Erg blij met mijn keuken !

Bakker uit: Amsterdam Zunderdorp

23-05-2018

Positieve ervaring:
We zijn super tevreden over de keuken en het bedrijf er achter, de duitse keukenimport. Alle verwachtingen zijn waargemaakt. De opstelling van de keuken overtrof onze verwachting. Je weet wat je hebt gekozen, maar het geheel bij elkaar, de installatie, de details. Alles is prachtig afgewerkt. Het is chique geworden.
De duitse keukenimport heeft 20 jaar geleden al aan ons geleverd. Het was een goede en juiste beslissing om naar het vertrouwde adres terug te gaan.

geen

Reijnen uit: Heemstede

01-05-2018
8,2

Positieve ervaring:
Zeer aardig geholpen bij het bestellen van de keuken en de monteur was ook heel vriendelijk en vakkundig.

Negatieve ervaring:
Helaas werd de keuken 1 dag later afgeleverd dan was afgesproken, dit kwam door een fout in de planning bij het transportbedrijf. Hierdoor 1 hele dag voor niks zitten wachten.