Beoordelingen Duitse Keuken Import

8,5

Vagevuur uit: Hoofddorp

12-11-2017

Positieve ervaring:
Tijdens een fijn gesprek met Peter hebben we de juiste keuken kunnen samenstellen, hij gaf goed advies en verwerkte onze punten in de offerte. Na het eens kunnen worden over de offerte en gelukkig prijs is prijs hebben wij een afrondend gesprek gehad. Wij zijn blij met onze keuken die op tijd geleverd en geplaatst werd door een vakbekwame monteur.

van de Wiel uit: Diemen

05-11-2017
7,5

Positieve ervaring:
Kwalitatief is er niets mis mee, gewoon goed. Zeer vriendelijk personeel.

Negatieve ervaring:
Communicatie laat te wensen over als er iets wijzigt, dat moet echt b├ęter. Klant moet koning zijn over de keuken die hij wenst.

Westmaas uit: Oudendijk

02-09-2017

Lievers uit: Tuk

31-08-2017

Positieve ervaring:
Na veel keukenzaken in onze eigen omgeving te hebben bezocht kwamen we via internet in contact met Duitse Keuken Import. De offerte die we van een andere zaak hadden, werd beoordeeld waarna we een afspraak hebben gemaakt voor een bezoek in Hoofddorp. We zijn ontzettend blij met hoe we geholpen werden, zowel in het maken van keuzes als in de begeleiding daarna. Dit ging in ons geval per email en telefoon vanwege de afstand. Het enthousiasme van Martin over de keuken en het proces vonden wij erg boeiend en mooi! Bij de plaatsing van de keuken bleek dat er wat onderdelen niet geleverd waren en die werden direct gebracht zodat de keuken helemaal af was op de dag van levering. En dat terwijl het ruim anderhalf uur rijden is naar onze woonplaats! Echt super! De keuken zelf is een plaatje waar we echt een hoop plezier van gaan hebben! Top!

Geen!!!

Dompeling uit: Aalsmeer

28-08-2017

Positieve ervaring:
Na 20 jaar de keuken van onze ouders/schoonouders te hebben vervangen, waar nog niet veel mis aan was op de apparaten na die een beetje slechter werden. Hopen wij weer zoveel plezier ervan te mogen hebben. Vriendelijke mensen met veel kennis en ook leuke eigen ervaringen gedeeld.

Geen

van Velsen uit: Culemborg

13-08-2017

Positieve ervaring:
Goede prijs kwaliteit verhouding. Hele goede informatie over de mogelijkheden.
Montage verliep zeer vakkundig en plezierig.

Van Kampen uit: Haarlem

10-08-2017

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit/goede service en een goede nazorg/nalevering.
Dus een prima zaak met mooie kealiteitskeukens en zeker aan te bevelen.

Gerrits uit: Amsterdam

06-07-2017

Positieve ervaring:
Nadat een collega mij DKI had aanbevolen, heb ik een afspraak gemaakt op zaterdagmiddag en daar met Anselmus gesproken. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en toen hebben we samen gekeken naar de mogelijkheden en opties. Hij kwam met veel goede adviezen en bruikbare suggesties. De week daarna ben ik nog een keer samen met mijn vriendin heen geweest en hebben we alles nog een keer doorlopen en toen gelijk de keuken besteld. De levertijd was voor een keuken heel erg kort, waar wij heel erg te spreken over te zijn. Ook de service na het plaatsen van de keuken was perfect. Er miste namelijk nog een afstandsbediening bij onze inbouwunit, maar na een belletje werd dat gelijk geregeld. Wij zijn erg blij dat wij onze keuken bij DKI hebben gekocht en kunnnen iedereen DKI aanraden.

Essers uit: Katwijk

14-06-2017

Positieve ervaring:
Zeer positief maar dat waren we ook al van onze vorige keuken die kwam daar ook vandaan 20 jaar geleden