Beoordelingen Duitse Keuken Import

02-09-2017

Lievers uit: Tuk

31-08-2017

Positieve ervaring:
Na veel keukenzaken in onze eigen omgeving te hebben bezocht kwamen we via internet in contact met Duitse Keuken Import. De offerte die we van een andere zaak hadden, werd beoordeeld waarna we een afspraak hebben gemaakt voor een bezoek in Hoofddorp. We zijn ontzettend blij met hoe we geholpen werden, zowel in het maken van keuzes als in de begeleiding daarna. Dit ging in ons geval per email en telefoon vanwege de afstand. Het enthousiasme van Martin over de keuken en het proces vonden wij erg boeiend en mooi! Bij de plaatsing van de keuken bleek dat er wat onderdelen niet geleverd waren en die werden direct gebracht zodat de keuken helemaal af was op de dag van levering. En dat terwijl het ruim anderhalf uur rijden is naar onze woonplaats! Echt super! De keuken zelf is een plaatje waar we echt een hoop plezier van gaan hebben! Top!

Geen!!!

Dompeling uit: Aalsmeer

28-08-2017

Positieve ervaring:
Na 20 jaar de keuken van onze ouders/schoonouders te hebben vervangen, waar nog niet veel mis aan was op de apparaten na die een beetje slechter werden. Hopen wij weer zoveel plezier ervan te mogen hebben. Vriendelijke mensen met veel kennis en ook leuke eigen ervaringen gedeeld.

Geen

van Velsen uit: Culemborg

13-08-2017

Positieve ervaring:
Goede prijs kwaliteit verhouding. Hele goede informatie over de mogelijkheden.
Montage verliep zeer vakkundig en plezierig.

Van Kampen uit: Haarlem

10-08-2017

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit/goede service en een goede nazorg/nalevering.
Dus een prima zaak met mooie kealiteitskeukens en zeker aan te bevelen.

Gerrits uit: Amsterdam

06-07-2017

Positieve ervaring:
Nadat een collega mij DKI had aanbevolen, heb ik een afspraak gemaakt op zaterdagmiddag en daar met Anselmus gesproken. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en toen hebben we samen gekeken naar de mogelijkheden en opties. Hij kwam met veel goede adviezen en bruikbare suggesties. De week daarna ben ik nog een keer samen met mijn vriendin heen geweest en hebben we alles nog een keer doorlopen en toen gelijk de keuken besteld. De levertijd was voor een keuken heel erg kort, waar wij heel erg te spreken over te zijn. Ook de service na het plaatsen van de keuken was perfect. Er miste namelijk nog een afstandsbediening bij onze inbouwunit, maar na een belletje werd dat gelijk geregeld. Wij zijn erg blij dat wij onze keuken bij DKI hebben gekocht en kunnnen iedereen DKI aanraden.

Essers uit: Katwijk

14-06-2017

Positieve ervaring:
Zeer positief maar dat waren we ook al van onze vorige keuken die kwam daar ook vandaan 20 jaar geleden

Van Zanten uit: Amsterdam

24-05-2017

Positieve ervaring:
Geweldig bedrijf, van het eerste prettige gesprek met Martin- betrouwbaar, meedenkend, oplossingsgericht- tot de 100 % vakkundige plaatsing van de keuken door Jos en Rob zijn we meer dan tevreden. Schitterende keuken als eindresultaat. Kan DKI oprecht zonder terughoudendheid aanbevelen!

Negatieve ervaring:
Afstemming communicatie tussen de verschillende diciplines kan nog iets scherper

Janssen uit: Zandvoort

16-05-2017
8,1

Thesingh uit: Haarlem

14-05-2017

Positieve ervaring:
Geen opmerkingen eigenlijk. Goed advies gehad bij keuken ontwerp. Snelle communicatie, afspraken nagekomen en goede prijs.
De keuken staat nu een aantal dagen. Alles werkt en is prima geplaatst. Alleen een pieptoon in de vaatwasser, maar daar hebben we al met DKI contact over. Nazorg en garantie kan ik nog niets over zeggen, maar ik ga ervan uit dat dit ook prima is!