Beoordelingen Duitse Keuken Import

• Nazorg en garantie 8,6

van Velsen uit: Culemborg

13-08-2017

Positieve ervaring:
Goede prijs kwaliteit verhouding. Hele goede informatie over de mogelijkheden.
Montage verliep zeer vakkundig en plezierig.

Van Kampen uit: Haarlem

10-08-2017

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit/goede service en een goede nazorg/nalevering.
Dus een prima zaak met mooie kealiteitskeukens en zeker aan te bevelen.

Gerrits uit: Amsterdam

06-07-2017

Positieve ervaring:
Nadat een collega mij DKI had aanbevolen, heb ik een afspraak gemaakt op zaterdagmiddag en daar met Anselmus gesproken. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en toen hebben we samen gekeken naar de mogelijkheden en opties. Hij kwam met veel goede adviezen en bruikbare suggesties. De week daarna ben ik nog een keer samen met mijn vriendin heen geweest en hebben we alles nog een keer doorlopen en toen gelijk de keuken besteld. De levertijd was voor een keuken heel erg kort, waar wij heel erg te spreken over te zijn. Ook de service na het plaatsen van de keuken was perfect. Er miste namelijk nog een afstandsbediening bij onze inbouwunit, maar na een belletje werd dat gelijk geregeld. Wij zijn erg blij dat wij onze keuken bij DKI hebben gekocht en kunnnen iedereen DKI aanraden.

Essers uit: Katwijk

14-06-2017

Positieve ervaring:
Zeer positief maar dat waren we ook al van onze vorige keuken die kwam daar ook vandaan 20 jaar geleden

Van Zanten uit: Amsterdam

24-05-2017

Positieve ervaring:
Geweldig bedrijf, van het eerste prettige gesprek met Martin- betrouwbaar, meedenkend, oplossingsgericht- tot de 100 % vakkundige plaatsing van de keuken door Jos en Rob zijn we meer dan tevreden. Schitterende keuken als eindresultaat. Kan DKI oprecht zonder terughoudendheid aanbevelen!

Negatieve ervaring:
Afstemming communicatie tussen de verschillende diciplines kan nog iets scherper

Janssen uit: Zandvoort

16-05-2017
8,1

Thesingh uit: Haarlem

14-05-2017

Positieve ervaring:
Geen opmerkingen eigenlijk. Goed advies gehad bij keuken ontwerp. Snelle communicatie, afspraken nagekomen en goede prijs.
De keuken staat nu een aantal dagen. Alles werkt en is prima geplaatst. Alleen een pieptoon in de vaatwasser, maar daar hebben we al met DKI contact over. Nazorg en garantie kan ik nog niets over zeggen, maar ik ga ervan uit dat dit ook prima is!

Potma uit: Amstelveen

06-05-2017
9,5

Positieve ervaring:
Net als 24 jaar geleden ben ik ook nu weer zeer tevreden over service, prijs, betrouwbaarheid en persoonlijke aandacht.
Compliment voor Peter Smithuis en zijn medewerkers!

Pronk uit: Hilversum

02-05-2017

Positieve ervaring:
Een hele prettige service van DKI. Bij het inrichten van de keuken werd goed meegedacht. Er werd vanuit de fabriek een verkeerde kast geleverd, maar na bellen werd dat gelijk uitgezocht. Twee weken er na kregen we de juiste kast alsnog afgeleverd door notabene de eigenaar van de zaak.

Negatieve ervaring:
Geen.

Steegmans uit: Haarlem

19-04-2017
9,8

Positieve ervaring:
Van begin tot eind ben ik enorm goed geholpen. Ze zijn flexibel waardoor ik de juiste keuzes kon maken. De medewerkers zijn vriendelijk en meelevend .De keuken is nu net geïnstalleerd en hij is echt prachtig geworden mede door hun adviezen. De keuken is eigenlijk nog mooier dan ik had kunnen denken, je kiest de kasten en aanrechtblad uit en het eindresultaat kun je je dan wel beetje voorstellen maar als hij dan er echt staat , zie je pas goed het eindresultaat . Ik kan iedereen DKI aanraden!!!