Beoordelingen Duitse Keuken Import

12-09-2018

Snijder uit: Voorhout

27-06-2018

Positieve ervaring:
Half jaar DIV keukenzaken bezocht met schrikbarende ervaringen, oa opdringen, geen duidelijke offerte en grote prijsverschillen . Uiteindelijk bij DKI terecht gekomen, wij hadden wel al een compleet plan hoe de keuken eruit moest zien plus ook het merk Häcker Systemat Gl 6000 mat wit moest zijn. Dus dat was makkelijk. Alles met een medewerker besproken ook gelijk bestelt. Afspraken en levering goed nagekomen plus dat de keuken ook compleet was en ook geen beschadigingen had.
De monteur was heel vriendelijk heeft alles naar tevredenheid geplaatst . Zeker een aanrader!
Erg blij met mijn keuken !

Bakker uit: Amsterdam Zunderdorp

23-05-2018

Positieve ervaring:
We zijn super tevreden over de keuken en het bedrijf er achter, de duitse keukenimport. Alle verwachtingen zijn waargemaakt. De opstelling van de keuken overtrof onze verwachting. Je weet wat je hebt gekozen, maar het geheel bij elkaar, de installatie, de details. Alles is prachtig afgewerkt. Het is chique geworden.
De duitse keukenimport heeft 20 jaar geleden al aan ons geleverd. Het was een goede en juiste beslissing om naar het vertrouwde adres terug te gaan.

geen

Reijnen uit: Heemstede

01-05-2018
8,2

Positieve ervaring:
Zeer aardig geholpen bij het bestellen van de keuken en de monteur was ook heel vriendelijk en vakkundig.

Negatieve ervaring:
Helaas werd de keuken 1 dag later afgeleverd dan was afgesproken, dit kwam door een fout in de planning bij het transportbedrijf. Hierdoor 1 hele dag voor niks zitten wachten.

van der meijden uit: aalsmeer

13-04-2018

Positieve ervaring:
bij de aankoop ging het gesprek heel gemoedelijk niets geen druk om te kopen. goeie prijs en dan de monteur dacht overal over mee en kwam met advies als het nodig was gewoon super. en dan de keuken ziet er echt grandioos uit. super.

geen

uit: Heemstede

30-03-2018

Positieve ervaring:
Duidelijk verhaal, duidelijke prijzen. Goede gasten die rustig en kundig met je meedenken. De monteur verdient echt een pluim, want die heeft alles met uiterste zorg geinstalleerd.

Vermaire uit: Haarlem

23-03-2018

Vesters uit: Uithoorn

23-03-2018

Positieve ervaring:
Prima traject gehad bij uitkiezen nieuwe keuken. Kundig en ervaren adviseurs en zeer vaardige monteur. We hopen nog vele jaren plezier van onze nieuwe keuken te hebben.

Pleijsier uit: Haarlem

27-02-2018

Positieve ervaring:
Prettige samenwerking en bereid om mee te denken en oplossingen te vinden bij tegenvallers.

Negatieve ervaring:
Personeel: prettige telefonische afhandeling, tenzij je belde met problemen, dan was de toon nogal kortaf.

Meulenhoff

12-01-2018

Positieve ervaring:
Doordat wij onze nieuwe keuken zelf op tekening hadden was er voor ons geen showroom met 40 keukens nodig!
Er is genoeg keuze, en daarbij een prima afhandeling van het hele traject.

Geen