Beoordelingen Duitse Keuken Import

• Nazorg en garantie 8,6

Hoogenbosch uit: Roelofarendsveen

01-07-2019

Positieve ervaring:
Prima zaak met no-nonsense benadering. Levering en montage zonder problemen. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken

Frank uit: Hendrik Ido Ambacht

21-06-2019
7,3

Positieve ervaring:
Goed aankoopadvies. goede prijs, complete levering, veel geduld toen oplevering huis uitliep

Negatieve ervaring:
Afspraak levering werd niet nagekomen wat ik van de transporteur moest horen. Geen enkele vorm van montage instructie.

van Deutekom uit: Den Helder

27-05-2019

Positieve ervaring:
Geen vreemde/ wazige kortingen. Wordt goed geluisterd naar de wens van de klant. Duidelijke afspraken en goede adviezen o.a. "waar rekening mee te houden" t.a.v. apparatuur.

Schon uit: Aalsmeer

25-05-2019
9,6

Positieve ervaring:
29 jaar geleden keuken gekocht bij Duitse Keuken import. Huis verkocht keuken nog 100%. Nu weer een hele mooie keuken gekocht. Zeer professionele adviezen, levering, montage en nazorg. We zijn heel erg tevreden.

Geen enkele.

Piersma uit: Lutjewinkel

23-04-2019

Positieve ervaring:
De keuze is groot, fijn als je daarbij goed geholpen wordt. Fijne combinatie van vakkennis en goed luisteren naar de wensen van de klant en een goeie prijs. Wij hebben het als fijn ervaren. En nu eindelijk een prachtige keuken waarin ik van hartelust kan koken, vaak het begin van een hoop mooie ( gezins) momenten.

Negatieve ervaring:
Bij plaatsing bleek het HPL ( kunststof) werkblad toch beschadigd. Ondanks het vakkundige leveren. Na een telefoontje wordt eerdaags het blad ter plekke gerepareerd.

schaut uit: badhoevedorp

09-04-2019

Positieve ervaring:
nazorg nog niet bekend de keuken is zelf gezet verder bijzonder tevreden en hopen dat de garantie goed is

niet van toepassing

Hiemstra uit: Alphen aan den Rijn

13-03-2019

Positieve ervaring:
De snelheid van levering en de afspraken m.b.t levering, beide belangrijk in verband met de uitvoering van werkzaamheden vooraf, zijn prima nagekomen. Vervolgens is de keuken, van zeer goede kwaliteit, met vakmanschap geplaatst. De noodzakelijke werkzaamheden vooraf, uitgevoerd door vaklieden van D.K.I, zijn naar volle tevredenheid verricht.

Negatieve ervaring:
Ik kan geen negatieve dingen opnoemen.

Schneider uit: Zoetermeer

27-02-2019

Positieve ervaring:
In de winkel samen onze wensen besproken,alles is tot in detail uitgekomen wat we hebben besproken en getekend. Top bedrijf!!
Ook de vakkundige die de keuken plaatst weet wat hij doet. Wij zijn super tevreden!

van Vliet uit: Alphen a/d Rijn

14-01-2019

Over alles dik tevreden

Blokker uit: Heemstede

27-12-2018
7,8

Positieve ervaring:
Wij zijn erg tevreden over de aanloop naar het plaatsen van onze keuken. Er wordt goed meegedacht, al wil ik klanten adviseren om van tevoren (redelijk) helder te hebben wat de persoonlijke wensen- en functionele mogelijkheden zijn. Bij DKI is er namelijk geen enorme showroom waar je keukens kunt bekijken, maar wordt je ontvangen een kleinschalige adviesruimte waar alle materialen- en kleuren beschikbaar zijn.

Negatieve ervaring:
Een negatieve ervaring hebben wij niet. Wel had ik nog graag digitaal een gespecificeerde offerte ontvangen. Daarnaast dienen er nog een aantal plinten afgewerkt te worden.