Beoordelingen Duitse Keuken Import

• Nazorg en garantie 8,6

Van Pel uit: Vogelenzang

29-10-2019

Positieve ervaring:
Heerlijk om hier met veel zorg een keuken te kunnen uitzoeken. Waarbij we het gevoel hadden met veel expertise te maken te hebben.
Niets opdringerig of vaags en een duidelijke offerte.

Negatieve ervaring:
Zou niet weten en de keuken staat.
Misschien dat deze enquête er te snel is.
Even ervaren hoe de keuken is is wel fijn.
De eerste enquête was er al gelijk.

Woerdeman uit: Haarlem

26-10-2019
9,9

Positieve ervaring:
Na zorgvuldig en duidelijk overleg, volgde de passende offerte. Wij hadden aardig wat vergelijk gedaan bij andere keukencentra en Duitse Keukens Import voelde voor ons het beste en kwam qua prijs ook overeen met wat wij wilden uitgeven. We kregen een duidelijke omschrijving van wat wij wilden en een goede tekening. Het hele traject was er duidelijke communicatie en als wij een vraag hadden was dit niemand iets teveel. De grote keuken met veel inbouwapparatuur is binnen 2 dagen heel deskundig en secuur door Jos Donkers Montagewerken geplaatst. Alle lof voor kantoormedewerkers en monteurs!!! Wij kunnen DKI echt een ieder aanraden! Kwaliteit en vakmanschap verzekerd!

geen enkele!

van Dorrestein uit: Bloemendaal

24-10-2019
9,8

Positieve ervaring:
Inmiddels een 2de keuken via DKI aangeschaft en weer naar volle tevredenheid. Er word goed meegedacht, goede service en communicatie en monteur Jan geeft veel tips en denkt goed mee. Echt een plezierig bedrijf om zaken mee te doen!

Heb ik niet

Berlee uit: Beverwijk

22-09-2019

Positieve ervaring:
Goed geholpen, snelle levertijd en dat voor een mooie prijs.

Was er niet

Coppens uit: Amsterdam

04-08-2019

Reinders uit: Hoofddorp

27-07-2019

Positieve ervaring:
Vanaf de tekentafel dacht men al meteen erg goed met ons mee: gemakkelijk te onderhouden keuken van de juiste materialen, met extra bladhoogte- en diepte met goede apparatuur en efficiënte kastindeling komen voor zéér groot gedeelte van zijn hand. De helderheid over prijs was erg prettig en we kijken terug op een fijn traject van tekentafel tot levering alsook nazorg. Dit laatste punt is reden dat ik nu (inmiddels ruim een half jaar na plaatsing) pas een recensie schrijf. Maar nadien is er nog tweemaal een vakkundig monteur langsgeweest om wat kleine ongemakken te verhelpen en tips te geven voor nog beter onderhoud van de keuken.

Negatieve ervaring:
Bij plaatsen van de keuken bleek het blad iets te ruim te zijn opgemeten. Dit is verholpen door de recent gestucte muur iets uit te hakken aan weerszijden van het blad.

Philipsen uit: Leiden

25-07-2019
7,9

mooie keuken goed product tot heden we hebben hem net 2 maanden

Samsom uit: Ouderkerk aan de Amstel

23-07-2019

Positieve ervaring:
Ik heb 20 jaar geleden ook mijn keuken bij de Duitse keuken Import gekocht.
Nu dus weer en ik ben erg tevreden hoe alles gelopen is.
Geweldige monteurs, die de keuken echt perfect geplaatst hebben.

van der Mee uit: Heerhugowaard

16-07-2019

Positieve ervaring:
Uitstekende kwaliteit keuken, prima installateur, bijzonder vriendelijke en kundige verkoopmedewerker

Negatieve ervaring:
Bij afwezigheid verkoopmedewerker een zeer nukkige collega gesproken die:
-niet klantvriendelijk overkwam
-geen oplossing had en niet direct actie ondernam n.a.v. onze vraagstelling.

Hoogenbosch uit: Roelofarendsveen

01-07-2019

Positieve ervaring:
Prima zaak met no-nonsense benadering. Levering en montage zonder problemen. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken