Beoordelingen Duitse Keuken Import

• Nazorg en garantie 8,6

Bakker uit: Amsterdam Zunderdorp

23-05-2018

Positieve ervaring:
We zijn super tevreden over de keuken en het bedrijf er achter, de duitse keukenimport. Alle verwachtingen zijn waargemaakt. De opstelling van de keuken overtrof onze verwachting. Je weet wat je hebt gekozen, maar het geheel bij elkaar, de installatie, de details. Alles is prachtig afgewerkt. Het is chique geworden.
De duitse keukenimport heeft 20 jaar geleden al aan ons geleverd. Het was een goede en juiste beslissing om naar het vertrouwde adres terug te gaan.

geen

Reijnen uit: Heemstede

01-05-2018
8,2

Positieve ervaring:
Zeer aardig geholpen bij het bestellen van de keuken en de monteur was ook heel vriendelijk en vakkundig.

Negatieve ervaring:
Helaas werd de keuken 1 dag later afgeleverd dan was afgesproken, dit kwam door een fout in de planning bij het transportbedrijf. Hierdoor 1 hele dag voor niks zitten wachten.

van der meijden uit: aalsmeer

13-04-2018

Positieve ervaring:
bij de aankoop ging het gesprek heel gemoedelijk niets geen druk om te kopen. goeie prijs en dan de monteur dacht overal over mee en kwam met advies als het nodig was gewoon super. en dan de keuken ziet er echt grandioos uit. super.

geen

uit: Heemstede

30-03-2018

Positieve ervaring:
Duidelijk verhaal, duidelijke prijzen. Goede gasten die rustig en kundig met je meedenken. De monteur verdient echt een pluim, want die heeft alles met uiterste zorg geinstalleerd.

Vermaire uit: Haarlem

23-03-2018

Vesters uit: Uithoorn

23-03-2018

Positieve ervaring:
Prima traject gehad bij uitkiezen nieuwe keuken. Kundig en ervaren adviseurs en zeer vaardige monteur. We hopen nog vele jaren plezier van onze nieuwe keuken te hebben.

Pleijsier uit: Haarlem

27-02-2018

Positieve ervaring:
Prettige samenwerking en bereid om mee te denken en oplossingen te vinden bij tegenvallers.

Negatieve ervaring:
Personeel: prettige telefonische afhandeling, tenzij je belde met problemen, dan was de toon nogal kortaf.

Meulenhoff

12-01-2018

Positieve ervaring:
Doordat wij onze nieuwe keuken zelf op tekening hadden was er voor ons geen showroom met 40 keukens nodig!
Er is genoeg keuze, en daarbij een prima afhandeling van het hele traject.

Geen

Aardenburg uit: Heemskerk

12-01-2018

Positieve ervaring:
Goed geholpen in de showroom. Daarna is onze keuken in de “wacht” gezet, omdat wij nog niet exact wisten wanneer ons huis klaar zou zijn. Regelmatig contact gehad van beide kanten en daarna de keuken definitief besteld. In de afgesproken week, is de keuken geleverd en een dag daarna geplaatst.
Tussendoor ook weer regelmatig gebeld door DKI. (Leverweek, dag en dag van plaatsen checken).
Keuken is prima geplaatst. Er is in het hele traject niks misgegaan.

We hebben eerder met een aantal andere keukenboeren om tafel gezeten: opdringerig, slechte communicatie, hele hoge prijzen en daarna uitkomen op bv 10000 euro minder. Dit was bij DKI niet het geval: openheid, eerlijkheid en de prijs is de prijs.
Inmiddels hebben meerdere vrienden/kennissen een keuken gekocht bij DKI. Ook hierbij een hele goede en positieve ervaring!

DKI is een aanrader! Goede kwaliteit keuken, goede communicatie en prijs is prijs (en reële prijzen).

Beenes uit: Den Haag

13-11-2017