Beoordelingen Duitse Keuken Import

• Nazorg en garantie 8,6

Piersma uit: Lutjewinkel

23-04-2019

Positieve ervaring:
De keuze is groot, fijn als je daarbij goed geholpen wordt. Fijne combinatie van vakkennis en goed luisteren naar de wensen van de klant en een goeie prijs. Wij hebben het als fijn ervaren. En nu eindelijk een prachtige keuken waarin ik van hartelust kan koken, vaak het begin van een hoop mooie ( gezins) momenten.

Negatieve ervaring:
Bij plaatsing bleek het HPL ( kunststof) werkblad toch beschadigd. Ondanks het vakkundige leveren. Na een telefoontje wordt eerdaags het blad ter plekke gerepareerd.

schaut uit: badhoevedorp

09-04-2019

Positieve ervaring:
nazorg nog niet bekend de keuken is zelf gezet verder bijzonder tevreden en hopen dat de garantie goed is

niet van toepassing

Hiemstra uit: Alphen aan den Rijn

13-03-2019

Positieve ervaring:
De snelheid van levering en de afspraken m.b.t levering, beide belangrijk in verband met de uitvoering van werkzaamheden vooraf, zijn prima nagekomen. Vervolgens is de keuken, van zeer goede kwaliteit, met vakmanschap geplaatst. De noodzakelijke werkzaamheden vooraf, uitgevoerd door vaklieden van D.K.I, zijn naar volle tevredenheid verricht.

Negatieve ervaring:
Ik kan geen negatieve dingen opnoemen.

Schneider uit: Zoetermeer

27-02-2019

Positieve ervaring:
In de winkel samen onze wensen besproken,alles is tot in detail uitgekomen wat we hebben besproken en getekend. Top bedrijf!!
Ook de vakkundige die de keuken plaatst weet wat hij doet. Wij zijn super tevreden!

van Vliet uit: Alphen a/d Rijn

14-01-2019

Over alles dik tevreden

Blokker uit: Heemstede

27-12-2018
7,8

Positieve ervaring:
Wij zijn erg tevreden over de aanloop naar het plaatsen van onze keuken. Er wordt goed meegedacht, al wil ik klanten adviseren om van tevoren (redelijk) helder te hebben wat de persoonlijke wensen- en functionele mogelijkheden zijn. Bij DKI is er namelijk geen enorme showroom waar je keukens kunt bekijken, maar wordt je ontvangen een kleinschalige adviesruimte waar alle materialen- en kleuren beschikbaar zijn.

Negatieve ervaring:
Een negatieve ervaring hebben wij niet. Wel had ik nog graag digitaal een gespecificeerde offerte ontvangen. Daarnaast dienen er nog een aantal plinten afgewerkt te worden.

Rodenburg uit: Voorhout

18-12-2018
7,8

Positieve ervaring:
Gewoon, gedaan wat beloofd is. Goed, netjes en snel geplaatst. Wij zijn uitermate happy met onze nieuwe keuken!

Quast uit: AMsterdam

02-12-2018
9,7

Positieve ervaring:
Heel plezierig vond ik de deskundige adviezen en de ruimte die werd gegeven om daarin eigen keuzes te maken. Ik kon altijd opbellen en wanneer we toch iets net iets anders wilden, was dit ook mogelijk. De installatie gebeurde netjes en volgens afspraak. Kortom, we genieten echt elke dag van onze nieuwe keuken. Zeer content met de dienstverlening van Duitse Keukens!

Kramer uit: Bunschoten

28-11-2018

Positieve ervaring:
Vanaf het eerste telefonische contact tot de installatie is uitstekend geweest. Duidelijke uitleg, adviezen en helder over de prijs. Afspraken werden keurig nagekomen en spullen op tijd geleverd. De installatie werd netjes en vakkundig verzorgd binnen de afgesproken tijd. We zijn zeer content met het eindresultaat.

Negatieve ervaring:
Slechts 1 keer werden we telefonisch kortaf en enigszins geïrriteerd te woord gestaan toen we een technische vraag over de oven hadden. Maar goed, iedereen kan weleens een off-day hebben. Uiteindelijk op een later moment door een collega weer netjes geholpen.

Bührs uit: Badhoevedorp

25-11-2018

Positieve ervaring:
We hadden heel hoge verwachting van de keuken, deze verwachting werd overtroffen .

geen