Beoordelingen Duinzigt Wonen BV

robert uit: den haag

01-03-2014

Ervaring met: verhuur

Positieve ervaring:
goede dienstverlening actief en komen keurig afspraken na. Wellicht hebben de dames af en toe iets te veel werk voor tussen tijdse rapportage over stand van zaken

Kirsten uit: Den Haag

28-02-2014
8,1

Positieve ervaring:
Ik ben erg vriendelijk geholpen, vooral op kantoor. De dames achter de computers zijn erg aardig en stellen je op de gemak, zowel door de telefoon als op kantoor en bij het maken van beslissingen. Ze geven je tijd na te denken en papier door te lezen, dat is erg prettig.

Negatieve ervaring:
De jongen die de bezichtigen deed was een beetje matcho en wist weinig van de woningen zelf af en had een beetje haast. Hij was wel vriendelijk, eerlijk en behulpzaam.

Jana uit: Den Haag

28-02-2014
9,9

Positieve ervaring:
Ben super tevreden over jullie. Jullie hebben goed meegedacht en door jullie heb ik een leuk huis binnen mijn budget gevonden.
Ook had ik best wel haast om een huis te vinden. Dat is door jullie hulp ook gelukt. Vind jullie ook heel vriendelijk en jullie denken echt mee met de klant.
Dankjewel hiervoor. Ben echt superblij met jullie hulp en het huis

Negatieve ervaring:
Ik heb helemaal geen negatieve ervaringen. Alles was positief!!!!

Simone uit: Den Haag

27-02-2014

Positieve ervaring:
Eindelijk een makelaar waar het personeel zich niet gedraagt als een makelaar. Enthousiaste mensen die ook bereid zijn na sluitingstijd nog even met je wat woningen te bekijken en die met je meedenken en niet ongeinteresseerd woningen met je bekijkt. Ik vond de bezichtigingen erg goed georganiseerd en je hebt tenminste snel uitsluitsel. Toen ik eenmaal in mijn woning woonde hielpen ze mij gelukkig ook nog met de communicatie met de verhuurder zodat de paar dingetjes die in de woning mis waren ook snel waren opgelost. Ga zo door Duinzigt !

Kasper uit: Den Haag

27-02-2014

Positieve ervaring:
Als je ergens hard gewerkt wordt dan is het op dit kantoor. Ik had snel een woning nodig en zag door de bomen het bos niet zoveel woningen als ik zag, maar er werd aangeboden dat ik enkel mijn zoekcriteria hoefde door te geven en de medewerkers woningen zouden selecteren voor mij. En dat werd moet ik eerlijk zeggen erg goed gedaan. Ik kon 6 woningen in 1 bezichtiging bekijken en nog op zaterdag ook. En nog beter...ik hoefde niet een week te wachten op een antwoord of ik de woning kreeg, ik had dezelfde dag nog een antwoord. Enthousiast personeel dat goed met je meedenkt!

Denny uit: Zaandam

9,6

snel, groot aanbod

Co uit: Den Haag

Ervaring met: bezichtiging

Positieve ervaring:
in mijn specifiek geval , zeer snel en uiterst bekwaam .
heel veel informatie en een snelle communicatie .
top
het kost wat ,,maar je krijgt heel veel .

geen

Marleen uit: Den Haag

5,6

Positieve ervaring:
De bereikbaarheid van Duizigt is ruim voldoende op het moment dat je aangeeft geinteresseerd te zijn in een bepaalde woning.

Negatieve ervaring:
Op het moment dat er iets niet in orde is met de woning wordt je doorverwezen naar de aannemer. Dit is geen service van een organisatie die als verhuurder op het huurcontract vernoemd staat.