Beoordelingen Duinzigt Wonen BV

• Betrokkenheid 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,9

Demi uit: Nijkerk

13-07-2018

Wij zijn vanaf het begin heel fijn en vriendelijk geholpen. Er is goed meegedacht met onze aparte samenstelling en we hebben door de goede hulp na de inschrijving binnen 5 dagen een prachtig appartement kunnen krijgen. Wij zijn de medewerkers van Duinzigt hier erg dankbaar voor. Jullie hebben waargemaakt wat jullie vanaf het begin hebben gezegd: wij kunnen jullie helpen aan een appartement!

Loek uit: Nijmegen

12-07-2018
7,4

Zeker in vergelijking met andere makelaars in regio Den Haag de meest prettige om mee samen te werken. Adequaat reageren op emails en telefoontjes. Na kennisgeving van interesse dezelfde dag of de dag erna contact, bij andere soms lang tot geen. Heldere voorwaarden, tevreden met resultaat.

Eshel uit: Den Haag

28-06-2018

We waren heel snel geholpen, binnen 1 maand kregen wij al onze woning.

Yara uit: Strijen

26-06-2018

Ik heb echt binnen no time een studio gevonden bij jullie, heel erg fijn! De communicatie was erg goed en vriendelijk.

Alina uit: Den Haag

24-06-2018

Heel goede kantoor!
Het was altijd een plezier om jullie te werken!

Vanessa uit: Nijmegen

19-06-2018

Zeer prettige ervaring met Duinzigt wonen en hun medewerkers. Het enige minpuntje wat ik heb is dat ik vaak nogal lang moest wachten aan de telefoon in de wachtrij (ik ben een beetje ongeduldig :-)). Verder heb ik alleen maar betrokkenheid gevoeld in het meedenken met het vinden van mijn woning. Bedankt daarvoor.

Cher uit: Deventer

15-06-2018

Persoonlijke aandacht, goeie communicatie, snelle reacties

13-06-2018

Samuel uit: Streefkerk

11-06-2018

Een hoger kostplaatje, maar daarna zeer snel aan een woning geholpen.

Michelle uit: Ouddorp

07-06-2018

Ik vond het een zeer prettige ervaring om contact te hebben met DuinzigtWonen. De communicatie is heel helder en snel. De medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Ik ben er ontzettend mee geholpen en heb mijn droomkamer gevonden.