Beoordelingen Duinzigt Wonen BV

14-12-2017
6,8

Aicha uit: Den Haag

10-12-2017

Binnen een week een studio gevonden! Omdat ik zelf gelijk alle documenten aanleverde, ging het allemaal een stukken sneller. Ontzettend goed geholpen door de dames. Ze werken vlot, efficiƫnt en zijn ook nog erg vriendelijk. Ik ben erg blij dat ik voor Duinzigt gekozen heb! De bezichting had alleen beter geregeld kunnen worden met zoveel bezoekers, woningen en kleine studio's, maar het enthousiasme van de dames maakte veel goed. Verder helemaal top.

Ardin uit: Delft

06-12-2017

Mijn ervaring met Duinzigt Wonen is zeer positief. Amper twee maanden geleden schreef ik me bij Duinzigt in, hopend dat ik zo vroeg mogelijk in het nieuwe jaar een woning zou vinden. Dat ik nog dit kalenderjaar een woning heb kunnen vinden die perfect bij mijn wensen aansluit, zegt dus genoeg. Duinzigt Wonen zal ik dan ook zeker aanbevelen aan vrienden/bekenden die ook op zoek zijn naar een woning in Den Haag!

Erkan uit: Den Haag

29-11-2017

Prima geholpen. Snel antwoord. Duidelijk onderlinge communicatie gehad via de app, mail en telefoon.
Inmiddels ongeveer 5 keer huurders ontvangen via Duinzigt.
1 keer was de huurder een probleemgeval. Ja, dat kan ook gebeuren. Uiteindelijk goed gekomen. Laatste keer het contract samengesteld samen met Duinzigt voor een huurder gevonden door mij.
Tot zover prima service gehad.
Volgende keer weer bellen zodra ik weer een huurder nodigheb.

Nicole uit: Den Haag

29-11-2017
7,6

Positief

Yasmine uit: Tholen

27-11-2017

Kort maar een krachtige en fijne samenwerking gehad!

Lindsey uit: Den Haag

23-11-2017

Op zaterdag ingeschreven bij duinzigt, op woensdag een eerste bezichtiging en op donderdag huurder geworden van mijn eerste woning. Super snel en dat allemaal dankzij duinzigt wonen. Erg vriendelijk en klantgericht. Altijd gelijk antwoord op alle vragen en erg empathisch.

Particulier uit: Almere

23-11-2017
7,2

We hebben een prachtige woning gevonden! En ontzettend fijn dat toen mijn vriend en ik besloten te gaan samen wonen, wij samen wat konden gaan zoeken ipv ik alleen.

Nadia uit: Heerhugoward

15-11-2017
8,2

Na 4 maanden zoeken heb ik me uiteindelijk twee weken geleden ingeschreven bij duinzigt en ik heb nu al een woning! Hele vriendelijke en behulpzame medewerkers en een goed en divers aanbod.

Vinod uit: Moerkapelle

14-11-2017