Beoordelingen Dufais Catering & Events

• Gastvrijheid medewerkers 9,4

Karin

09-07-2018

Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

Heel fijn contact en zeer goede service.
De schalen met koude hapjes zagen er prachtig uit en de kwaliteit zeer goed.
Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.

Michelle

09-07-2018

Soort evenement: Bedrijfsfeest

Heerlijk eten, vegetarische gerechten zijn ook erg aan te raden!

Jan en Babs

06-07-2018

Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

Dufais catering hebben we al eerder de bruiloft thuis voor onze dochter laten verzorgen. Iedereen sprak er toen vol lof over. Het betrof toen een lunch, gedeeltelijk in huiskamer/gedeeltelijk in tuin. Alles van aankleding, service en hapjes geweldig verzorgd. Hierbij moet gezegd worden dat onze huiskamer wel ruim is, maar de tuin door haar grillige vorm echter niet zo. Dufais wist de statafel, parasols toen zo te plaatsen dat dat geen belemmering vormde. Knap.
Dus ons besluit om ons gouden huwelijksfeestje/receptie door Dufais te laten verzorgen was voor ons vanzelfsprekend. De aandacht van Dufais om thuis de situatie op te komen nemen om de mogelijkheden te bespreken en de verdere voortgang van contact, via mail of telefoon, verliepen direct en attent, en was voor ons zeer geruststellend. Tenslotte betrof het nu een gouden bruiloft voor jong en oud. En het moet dan in een keer goed lukken. De week voor de grote dag zou men nog even de weersverwachtingen bekijken en n.a. daarvan maatregelen nemen. In ons geval was dat na een week hevige regenbuien, op de datum: volop zon! En warm. Direct werden de parasols besproken. En de aankleding van de statafels. Op de dag zelf werd in de ochtend, op tijd, alles opgezet, inclusief de buffetten. Ruim een uur vantevoren kwam de leidinggevende en het team om precies op aanvangsttijd de gasten van drank en overheerlijke hapjes te voorzien. het ging zo secuur, maar ook snel en de gasten werden gastvrij onthaald door het hele team. Wij en iedereen, onze 150 gasten en gastjes vonden het echt een feest. We zijn jullie zo heel dankbaar dat zo'n huisfeestje, zeer zeker dankzij jullie inzet, helemaal aan onze verwachtingen voldeed. Wij zullen jullie zeker aanbevelen, als jullie service door de gasten op het feest zelf al niet opgemerkt zou zijn. Dat het opgemerkt is dat weten we eigenlijk zeker van wel. Een dankbare Jan en Babs

Joost

04-07-2018

Soort evenement: Bedrijfsfeest

De jaarlijkse bedrijfs-BBQ was weer geslaagd, mede dankzij de goede verzorging van Dufais!

Wilfried

01-07-2018

Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

Dufais heeft de catering verzorgd op ons 25-jarig trouwfeest en het eten was zeer verzorgd en werd door iedereen enorm gewaardeerd. De service is geweldig. Je hebt er echt geen omkijken naar. Een absolute aanrader!

20-06-2018

Soort evenement: Relatie-event

Op 15 juni hadden wij een BBQ met pubquiz verzorgd door Dufais.
De aankleding was goed geregeld, het eten heerlijk en de pubquiz was erg leuk. Het was een zeer geslaagd feestje/bbq.

Saskia

16-04-2018

Soort evenement: Overig

Geen 10 want er moet nog iets te wensen overblijven.
Ondanks dat het al weer de zoveelste keer was, wordt het altijd even goed geregeld. Je hebt er zelf geen omkijken naar.

Yvon

08-03-2018
8,2

Soort evenement: Trouwen

We hebben een fantastisch feest gehad met ee prachtige aankleding,
waarvan we vele complimenten hebben gehad.
Verder was de catering prima met een enthousiast team.
Zeker een aanrader om door jullie bedrijf een feest te laten organiseren.

Ingrid

14-02-2018

Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Wij hadden een prima bijeenkomst die van kop tot staart goed geregeld was. Het enige kleine minpuntje is dat er ons inziens veel eten was voor het aantal personen dat wij hadden opgegeven (en dat er ook aanwezig was).

Miranda

15-01-2018

Soort evenement: Bedrijfsfeest

Het was een zeer goed geslaagde avond, het eten was erg lekker en zeker voldoende en de aankleding was Top!!