Beoordelingen Dufais Catering & Events

• Gastvrijheid medewerkers 9,4

Gonneke uit: Alphen aan den Rijn

10-07-2017

Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Dufais Catering verzorgde de aankleding en catering bij symposium en receptie, én een lopend buffet bij het afscheid van een van onze bestuurders. Dit verzorgden zij bijzonder professioneel en stijlvol; en last but not least, hapjes en buffet waren zeer goed verzorgd en erg lekker.

leon uit: boskoop

21-06-2017

Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

alles prima verlopen als verwacht

21-06-2017

Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Dufais heeft onder andere de catering verzorgd op onze Open Dag in 2017. Alles was tot in de puntjes geregeld, we hebben er tijdens de dag geen omkijken naar gehad. Complimenten!

Sindy uit: Bodegraven

15-06-2017

Soort evenement: Overig

Al een aantal keer de koude party hapjes besteld bij Dufais. Echt een aanrader. Ze zien er goed uit en wat natuurlijk het belangrijkste is, ze maken echt heerlijk.

G. uit: Waddinxveen

25-04-2017

Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

Het allereerste contact met de oude mevrouw Dufais, sprak al boekdelen; enthousiast, ! De offerte goed besproken en was duidelijk.
De uitvoering was conform de genoemde offerte en de daaraan gekoppelde factuur zoals het behoort!
De gastvrouwen gewoon prima, zeer attent en vriendelijk. Het eten - in buffetvorm - was goed.
Eigenlijk geen negatieve zaken en beveel dus ook Dufais van harte aan en wens hun succes in de bedrijfsvoering.

Bianca uit: Boskoop

23-03-2017

Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Een zeer geslaagd event, geheel verzorgd door Dufais Catering.

Louis uit: Boskoop

17-03-2017

Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Op korte termijn snel de catering kunnen regelen samen met Dufais. Mede dankzij Dufais hebben we een perfect verzorgde openingsreceptie gehad van onze nieuwe locatie!

arjan uit: boskoop

10-03-2017
9,6

Soort evenement: Bedrijfsfeest

alles was tot in de puntjes geregeld zodat we zelf nergens geen omkijken naar hadden . en van de gasten alleen maar positieve reacties gekregen .
complimenten naar personeel van dufais voor bediening , opbouw en het afbreken en het weer netjes achterlaten alsof er niets gebeurd is.

Marielle uit: Hazerswoude-Dorp

01-03-2017

Soort evenement: Overig

Dufais heeft voor ons een paar keer een buffet en hapjes verzorgd, een leuke presentatie en het smaakt allemaal even lekker! Een echte aanrader!

Helma uit: Boskoop

30-01-2017

De dames Joyce en Milou van Dufais catering hebben tijdens de diverse bijeenkomsten in IPM Essen onze gasten op een uitstekende manier voorzien van hapjes en drankjes in Hollandse stijl. Ondanks de moeilijke beursomstandigheden wisten zij alle dagen de (warme) hapjes, broodjes etc op de tafels te toveren.