Beoordelingen Dufais Catering & Events

• Gastvrijheid medewerkers 9,5

Peter uit: Hazerswoude

23-10-2017

Soort evenement: Trouwen

Geweldig feest gehad beetje genant allemaal tienen te geven maar kon geen negatieve punten vinden. Het was allemaal top bedankt.

Vanessa uit: Reeuwijk

28-09-2017

Soort evenement: Trouwen

Dufais heeft de aankleding en de catering verzorgd voor onze bruiloft en het was top! We kregen van onze gasten veel complimenten over het eten en het ongemerkt voorzien van een hapje en een drankje. Ook onze gasten uit Frankrijk merkten op dat de kwaliteit van het eten erg goed was. Het personeel was hartelijk en straalde plezier uit. De volgende dag werd alles weer keurig opgeruimd en schoon achtergelaten.
Kortom: fantastisch verzorgd, dank daarvoor!

Barbara uit: Hazerswoude-Dorp

13-09-2017

Soort evenement: Bedrijfsfeest

Barbecue op ons kantoor gehad. Dufais verzorgde ons dessert. Zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Goed verzorgd met servies en bestek bijgeleverd. Was echt perfect verzorgd! Zelfs rekening gehouden met mensen met een allergie.

Judith uit: Amsterdam

05-09-2017
9,8

Soort evenement: Bedrijfsfeest

Hooftman Autobedrijven Volvo dealer uit: Waddinxveen-Schoonhoven-Woerden-Alphen a/d Rijn

30-08-2017

Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Wij werken voor al onze evenementen al jaren samen met Dufais Catering. Van kleine tot grote evenementen, elke keer komen we samen tot vernieuwende ideeën, de juiste sfeer en een passende begroting. Juist die soepele samenwerking maakt het prettig, wij worden ontzorgd en onze relaties verwend!

Jessica uit: Boskoop

28-08-2017

Soort evenement: Tuinfeest

Ondanks het mindere weer hebben wij een zonnig en sfeervol tuinfeest gehad. Van A tot Z duidelijke communicatie. Personeel was oplossingsgericht, vriendelijk en professioneel. Wij zijn zeer blij dat we het geheel aan Dufais uitbesteed hebben!

Gonneke uit: Alphen aan den Rijn

10-07-2017

Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Dufais Catering verzorgde de aankleding en catering bij symposium en receptie, én een lopend buffet bij het afscheid van een van onze bestuurders. Dit verzorgden zij bijzonder professioneel en stijlvol; en last but not least, hapjes en buffet waren zeer goed verzorgd en erg lekker.

leon uit: boskoop

21-06-2017

Soort evenement: Verjaardag/jubileum/familiedag

alles prima verlopen als verwacht

21-06-2017

Soort evenement: Opening/relatie event/vergaderen

Dufais heeft onder andere de catering verzorgd op onze Open Dag in 2017. Alles was tot in de puntjes geregeld, we hebben er tijdens de dag geen omkijken naar gehad. Complimenten!

Sindy uit: Bodegraven

15-06-2017

Soort evenement: Overig

Al een aantal keer de koude party hapjes besteld bij Dufais. Echt een aanrader. Ze zien er goed uit en wat natuurlijk het belangrijkste is, ze maken echt heerlijk.