Beoordelingen Drukkerij van den Wijngaard

• Snelheid/levertijd 8,8

Gemma uit: Breda

10-09-2018

Positieve ervaring:
In samenwerking met mijn collega's heb ik de taak op me genomen om scheurblokken te laten drukken met al onze gegevens erop. Een complex proces waar Drukkerij van den Wijngaard me uitstekend bij geholpen heeft. Goede prijs/kwaliteit verhouding, incl. lay-out en snelle reactie op email. Dankbaar dat we de mogelijkheid kregen voor zoveel proefdrukken als we nodig hadden.

Jill uit: Deventer

04-09-2018

Positieve ervaring:
Snelle en korte lijntjes, doen wat ze zeggen. Dat is heel erg fijn! :) Contact is prettig. Helpt ook.

Negatieve ervaring:
Kan met kleine dingetjes wat secuurder, maar ik ben een type mens die erg neuzelt op details, dus ik vraag me af of dat redelijk is te vragen aan een ander.

Conny uit: Breda

31-08-2018

Positieve ervaring:
Als uitvaartondernemer staat klantgerichtheid en persoonlijke benadering bij mij voorop. Samen met de nabestaanden probeer ik zoveel mogelijk een kaart te ontwerpen, die passend is bij de overledene. Ik probeer hierbij out off the box te denken, niet iedereen kiest voor een " collectie-kaart". Degene die is overleden is uniek, dus ook de rouwkaart mag dat ook zijn! Hoe fijn is het dan, dat het team van Drukkerij vd Wijngaard daar hetzelfde over denkt! Met een persoonlijke benadering geven zij advies en denken mee. In de snelheid waarmee een rouwkaart gedrukt moet worden, draaien zij hun hand niet om deze keurig verzorgd en op tijd klaar te hebben. Fijn is het ook dat er "korte lijntjes" zijn. We weten elkaar makkelijk te vinden via telefoon of mail en hun reacties zijn snel. Kortom, ik ben blij en tevreden als nieuwe klant en zal in de toekomst zeker een vaste klant zijn!

D. uit: Breda

17-03-2017

Rene uit: Prinsenbeek

14-03-2017

Positieve ervaring:
Een prettige communicatie en samenwerking

Negatieve ervaring:
Heb ik nog niet meegemaakt

uit: Sprang-Capelle

14-03-2017
9,6

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk bedrijf met behulpzame medewerkers. Er wordt goed met klanten meegedacht.

Joost uit: Breda

Positieve ervaring:
Goede service, goede kwaliteit en goede prijs.

Negatieve ervaring:
Had wellicht ietsje sneller gekund, maar dat mag de pret niet drukken.

Jill uit: Breda

Ik beoordeel als: particulier

José uit: Prinsenbeek

Positieve ervaring:
Snelle en goede service en houden zich aan de afspraken.

John uit: Roosendaal

08-07-2016

Positieve ervaring:
zeeer professioneel bedrijf met klantvriendelijke manier van werken.

Geen