

Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een nieuwe klant
Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een vaste klant
Positieve ervaring:
Een prettige communicatie en samenwerking
Negatieve ervaring:
Heb ik nog niet meegemaakt
Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een nieuwe klant
Positieve ervaring:
Klantvriendelijk bedrijf met behulpzame medewerkers. Er wordt goed met klanten meegedacht.
Negatieve ervaring:
-
Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een nieuwe klant
Positieve ervaring:
Goede service, goede kwaliteit en goede prijs.
Negatieve ervaring:
Had wellicht ietsje sneller gekund, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik beoordeel als: particulier
Ik ben: een vaste klant
Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een vaste klant
Positieve ervaring:
Snelle en goede service en houden zich aan de afspraken.
Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een vaste klant
Positieve ervaring:
zeeer professioneel bedrijf met klantvriendelijke manier van werken.
Negatieve ervaring:
Geen
Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een vaste klant
Positieve ervaring:
Zeer tevreden over samenwerking.Flexibele opstelling, meedenken.
Negatieve ervaring:
nauwelijks. Mocht er iets zijn dan kan ik dat openlijk bespreken met Jan of Nick.
Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een vaste klant
Positieve ervaring:
Altijd vriendelijk, snelle service. Wat vooral bij uitvaarten van belang is i.v.m. de post die op tijd weg moet.
Eventuele klachten worden naar tevredenheid opgelost.
Negatieve ervaring:
geen negatieve ervaringen.
Ik beoordeel als: bedrijf
Ik ben: een nieuwe klant
Positieve ervaring:
Toen ik als startende uitvaartondernemer een boek met rouwkaarten wilde hebben heeft DvdW mij erg goed geholpen bij het maken er van. Er wordt heel snel aan mijn opdracht begonnen zodat ik snel de proefdrukken heb. Het is altijd leuk om kaarten op te halen, er s altijd wel tijd voor een praatje (als daar tijd voor is van mijn kant).
Negatieve ervaring:
Wat ik mis is een sms-je of app-je als mijn kaarten klaar zijn. Ik moet vaak nog een eind rijden en de rouwkaarten moeten zo snel mogelijk bij een familie zijn. Ik voel me dan vaak bezwaard te bellen of ze al klaar zijn, maar als dat zo is zijn ze meestal al klaar. Verlies van kostbare tijd dus.
De tekst van de kaart wordt 1 op 1 overgenomen terwijl ik denk dat het soms mooier kan als er met een grafisch oog naar gekeken wordt. Ik denk dat het dan ook afhangt wie de kaart maakt. Sonja is bijvoorbeeld wel eens met een ander voorstel gekomen. Het voorbeeld is een rouwkaart voor een kind waarop ijskristallen moesten, ik had samen met de familie kristallen van de voorbeelden gekozen maar toen Sonja hoorde dat het kindje zo gek was van Frozen (vandaar de ijskristallen) heeft zij een ontwerp gemaakt met Frozen kristallen. Echt prachtig. Dit soort inbreng mis ik. Zo kun je namelijk ook een familie verrassen en wordt het werk leuker. Als er iets afwijkende is dan levert dat vaak wel moeilijkheden op. Ik zou het ook fijn vinden als men meer open stond voor veranderingen op de drukproeven. Ik voel me nu wel eens bezwaard omdat de familie het anders wil en ik dus terug moet naar de drukker. Meer flexibiliteit en eigen voorstellen dus.