Beoordelingen Dreumel ramen en deuren

Ed uit: Wateringen

22-11-2018
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Fijn verkoop gesprek nam alle tijd voor me duidelijke uitleg pluim voor Thijs van Ardenne.
Monteurs prachtig werk afgeleverd en schoon opgeleverd.
Niets was teveel voor ze mooi alles afgewerkt kon niet mooier super.veel lof voor Peter en Richard.
ook nog de nazorg toen het klaar was heeft Thijs me nog gebeld of het naar wens is vind ik heel netjes.
Alles bij elkaar kon niet beter pluim voor Dreumel.
Ik blijf zeker klant bij jullie bij een volgend project.
Groeten Ed Timmer.

William uit: Gouda

21-11-2018
7,9

marcel uit: Pijnacker

10-11-2018

Ik ben: eerste keer klant

zeer vakkundige verkoper Thijs, oplossingsgericht meedenkt met ons als klant centraal , goede afspraken omtrent plaatsen, planning enz. De mannen die geplaatst hebben Gilbert en Soef zijn zeer netjes, vakkundig, communiceren goed en denken in oplossingen, zijn dus erg tevreden en inmiddels is 2de opdracht neergelegd bij Thijs om gehele beneden verdieping in kunststof om te bouwen

Johan en Hélène uit: Leidschendam

29-09-2018

Ik ben: eerste keer klant

Aluminium vouwpui laten plaatsen. Jan en Fabio hebben uitstekend werk geleverd. We zijn heel tevreden over het eindresultaat.

Ron uit: Wasenaar

28-09-2018
7,8

Ik ben: eerste keer klant

Alles keurig. Uitstekend product, goede voorlichting, probleemloze installatie. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Levertijd een beetje lang, maar niet langer dan elders. Ons verzoek, telefonisch gedaan, om het werk in te plannen ná onze vakantie, was
blijkbaar niet goed geregistreerd, waardoor de planning te elfder ure moest worden aangepast. Gelukkig kon een en ander nog wel geplooid worden.

19-09-2018
7,9

Ik ben: eerste keer klant

Dreumel heeft onze kozijnen van de dakkappellen vervangen en de schuifpui van de woonkamer naar de tuin. Ze konden ramen met ingebouwde jaloezieen leveren wat als voordeel heeft dat ze nooit meer vuil en stoffig worden. Alles is perfect afgeleverd en gemonteerd.

Femke uit: Den Haag

23-08-2018
8,5

Ik ben: vaste klant

We hebben de kozijnen laten vervangen en ik ben superblij met het resultaat! De monteurs zijn fijne, vriendelijke lui en hebben heel mooi werk afgeleverd.

13-07-2018

Ik ben: eerste keer klant

Ik ben zeer tevreden!! Er is keurig gewerkt en ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit van de ramen!!

John uit: Nootdorp

18-06-2018

Ik ben: vaste klant

Wij hebben voor de derde keer kozijnen bij jullie gekocht en zijn zeer tevreden.
Een voorbeeld is een ruit in de badkamer zat condens in werd van jullie kant gelijk op gereageerd en meteen vervangen.
Ook goede verstandhouding met Thijs de vertegenwoordiger.

Jan uit: Den Hoorn ZH

31-05-2018
9,8

Ik ben: eerste keer klant

Zoals ik al bij de oplevering liet weten ben ik uiterst tevreden! Het is dat ik niet allemaal tienen wilde geven (dat klinkt niet geloofwaardig), maar eigenlijk verdient Dreumel dat cijfer op ieder onderdeel.