Beoordelingen Dreumel ramen en deuren

• Nazorg en garantie 8,5

Erik uit: Berkel en Rodenrijs

15-04-2019

Ik ben: eerste keer klant

Zeer tevreden. Minpuntje was dat de hordeur is vergeten maar deze is 3 weken later geleverd en gemonteerd. Met jullie in contact gekomen via Vitrona, deze optie stond er niet.

Diana uit: Leidschendam

14-04-2019

Ik ben: vaste klant

De laatste opdracht is prima uitgevoerd! Dik tevreden

Jan uit: Maasland

12-04-2019
7,7

Ik ben: eerste keer klant

Werk is prima uitgevoerd en overeenkomstig onze wensen en afspraken

Frank uit: Zoetermeer

04-04-2019

Ik ben: vaste klant

Bij Dreumel komt kennis, kunde en vakmanschap bijeen. Professionals aan het werk en mooie materialen in gebruik. Aanbevolen 100%

Erik uit: Voorburg

02-04-2019

Pieter uit: Den Haag

31-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Van het begin tot eind wordt je meegenomen door middel van vragen stellen, wensen inventariseren en goed luisteren. Je kan vervolgens goede keuzes maken op basis van de verstrekte informatie. Dat heb ik als erg prettig ervaren. Ook de monteurs nemen je mee in het proces en overleggen regelmatig over de te nemen beslissingen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Kortom, ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. De service is uitstekend en je krijgt echt waar voor je geld.

W. uit: Voorburg

15-03-2019

Ik ben: vaste klant

Alle contacten met medewerkers waren voorkomend en ter zake. De monteurs werkten deskundig, vlot en met plezier. Afspraken met het bedrijf werden goed nagekomen.
Minpuntje was slechts dat de in de offerte overeengekomen geïntegreerde kerntrekbeveiliging in de witte afsluiting niet kon worden geleverd, zodat een andere oplossing moest worden gevonden.

Ferdy uit: Den Haag

13-03-2019
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Prettig bedrijf, goede voorlichting gehad. Denken met je mee over idee en prijs. Monteurs plaatsten pui in 1 dag. Harde en serieuze werkers met oog voor detail. Al met al zeer tevreden met Dreumel!

Bernd uit: Voorburg

18-02-2019

Over het algemeen goed.
Thijs was wederom zeer behulpzaam met het verduidelijken van opties waardoor er een goede offerte werd opgemaakt.
Het inmeten verliep goed en het afhandelen van de vergunning aanvraag scheelde ons een extra dosis papierwerk.
Doordat de dakkapellen op 1 dag geleverd en gemonteerd werden viel de rommel binnen mee.
Een inzage in de showroom van mogelijk de casco levering had handig geweest maar ik snap waarom dit niet gedaan is. Ik heb Dreumel al eerder aangeraden aan de buren bij onze raamkozijnen en wederom bij de dakkapellen en ik weet dat zij ook de dakkapellen bij Dreumel hebben besteld. (Leveringstijd in weken/exacte datum blijkt alleen bij hen langer uit te blijven)

Alex uit: Den Haag

18-02-2019
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Ontzettend vriendelijk en kundig, afspraken worden nagekomen, nazorg is uitstekend ook, misschien wat duurder dan de concurrent, maar daar staat wel een heel betrouwbaar bedrijf met veel ervaring en kundigheid tegenover!