Beoordelingen Dreumel ramen en deuren

Bernd uit: Voorburg

18-02-2019

Ik ben: vaste klant

Over het algemeen goed.
Thijs was wederom zeer behulpzaam met het verduidelijken van opties waardoor er een goede offerte werd opgemaakt.
Het inmeten verliep goed en het afhandelen van de vergunning aanvraag scheelde ons een extra dosis papierwerk.
Doordat de dakkapellen op 1 dag geleverd en gemonteerd werden viel de rommel binnen mee.
Een inzage in de showroom van mogelijk de casco levering had handig geweest maar ik snap waarom dit niet gedaan is. Ik heb Dreumel al eerder aangeraden aan de buren bij onze raamkozijnen en wederom bij de dakkapellen en ik weet dat zij ook de dakkapellen bij Dreumel hebben besteld. (Leveringstijd in weken/exacte datum blijkt alleen bij hen langer uit te blijven)

Alex uit: Den Haag

18-02-2019
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Ontzettend vriendelijk en kundig, afspraken worden nagekomen, nazorg is uitstekend ook, misschien wat duurder dan de concurrent, maar daar staat wel een heel betrouwbaar bedrijf met veel ervaring en kundigheid tegenover!

Tamara uit: Zevenhuizen

05-02-2019
7,6

Ik ben: vaste klant

Linda uit: Den Haag

21-01-2019

Ik heb beoordeeld als: particulier

Super vriendelijke monteurs , netjes , heel gezellig en collegiaal met elkaar om gaan !!! Goede uitleg over de pui.
Alles heel netjes opgeruimd , top bedankt 👍

Ed uit: Wateringen

22-11-2018
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Fijn verkoop gesprek nam alle tijd voor me duidelijke uitleg pluim voor Thijs van Ardenne.
Monteurs prachtig werk afgeleverd en schoon opgeleverd.
Niets was teveel voor ze mooi alles afgewerkt kon niet mooier super.veel lof voor Peter en Richard.
ook nog de nazorg toen het klaar was heeft Thijs me nog gebeld of het naar wens is vind ik heel netjes.
Alles bij elkaar kon niet beter pluim voor Dreumel.
Ik blijf zeker klant bij jullie bij een volgend project.
Groeten Ed Timmer.

William uit: Gouda

21-11-2018
7,9

marcel uit: Pijnacker

10-11-2018

Ik ben: eerste keer klant

zeer vakkundige verkoper Thijs, oplossingsgericht meedenkt met ons als klant centraal , goede afspraken omtrent plaatsen, planning enz. De mannen die geplaatst hebben Gilbert en Soef zijn zeer netjes, vakkundig, communiceren goed en denken in oplossingen, zijn dus erg tevreden en inmiddels is 2de opdracht neergelegd bij Thijs om gehele beneden verdieping in kunststof om te bouwen

Johan en Hélène uit: Leidschendam

29-09-2018

Ik ben: eerste keer klant

Aluminium vouwpui laten plaatsen. Jan en Fabio hebben uitstekend werk geleverd. We zijn heel tevreden over het eindresultaat.

Ron uit: Wasenaar

28-09-2018
7,8

Ik ben: eerste keer klant

Alles keurig. Uitstekend product, goede voorlichting, probleemloze installatie. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Levertijd een beetje lang, maar niet langer dan elders. Ons verzoek, telefonisch gedaan, om het werk in te plannen ná onze vakantie, was
blijkbaar niet goed geregistreerd, waardoor de planning te elfder ure moest worden aangepast. Gelukkig kon een en ander nog wel geplooid worden.

19-09-2018
7,9

Ik ben: eerste keer klant

Dreumel heeft onze kozijnen van de dakkappellen vervangen en de schuifpui van de woonkamer naar de tuin. Ze konden ramen met ingebouwde jaloezieen leveren wat als voordeel heeft dat ze nooit meer vuil en stoffig worden. Alles is perfect afgeleverd en gemonteerd.