Beoordelingen Dreumel ramen en deuren

• Nazorg en garantie 8,5

Johan en Hélène uit: Leidschendam

29-09-2018

Ik ben: eerste keer klant

Aluminium vouwpui laten plaatsen. Jan en Fabio hebben uitstekend werk geleverd. We zijn heel tevreden over het eindresultaat.

Ron uit: Wasenaar

28-09-2018
7,8

Ik ben: eerste keer klant

Alles keurig. Uitstekend product, goede voorlichting, probleemloze installatie. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Levertijd een beetje lang, maar niet langer dan elders. Ons verzoek, telefonisch gedaan, om het werk in te plannen ná onze vakantie, was
blijkbaar niet goed geregistreerd, waardoor de planning te elfder ure moest worden aangepast. Gelukkig kon een en ander nog wel geplooid worden.

19-09-2018
7,9

Ik ben: eerste keer klant

Dreumel heeft onze kozijnen van de dakkappellen vervangen en de schuifpui van de woonkamer naar de tuin. Ze konden ramen met ingebouwde jaloezieen leveren wat als voordeel heeft dat ze nooit meer vuil en stoffig worden. Alles is perfect afgeleverd en gemonteerd.

Femke uit: Den Haag

23-08-2018
8,5

Ik ben: vaste klant

We hebben de kozijnen laten vervangen en ik ben superblij met het resultaat! De monteurs zijn fijne, vriendelijke lui en hebben heel mooi werk afgeleverd.

13-07-2018

Ik ben: eerste keer klant

Ik ben zeer tevreden!! Er is keurig gewerkt en ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit van de ramen!!

John uit: Nootdorp

18-06-2018

Ik ben: vaste klant

Wij hebben voor de derde keer kozijnen bij jullie gekocht en zijn zeer tevreden.
Een voorbeeld is een ruit in de badkamer zat condens in werd van jullie kant gelijk op gereageerd en meteen vervangen.
Ook goede verstandhouding met Thijs de vertegenwoordiger.

Jan uit: Den Hoorn ZH

31-05-2018
9,8

Ik ben: eerste keer klant

Zoals ik al bij de oplevering liet weten ben ik uiterst tevreden! Het is dat ik niet allemaal tienen wilde geven (dat klinkt niet geloofwaardig), maar eigenlijk verdient Dreumel dat cijfer op ieder onderdeel.

Martijn uit: Zoetermeer

7,3

Ed uit: Zoetermeer

23-04-2018

Ik ben: eerste keer klant

TOP-ervaring: alles klopte uitstekend. Hoe kwaliteit op alle fronten en verwachtingen worden zonder meer waargemaakt en zelfs overtroffen.