Beoordelingen Dreamplafonds Arnhem

Ervaring met: Spanplafonds, Plafondverlichting

Noud uit: Haarsteeg

24-10-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Plafondverlichting, Gordijnen en koven

Goed werk geleverd in goed overleg .

Rob uit: De Meern

23-10-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting

Helemaal perfect niets op aan te merken, en dus zeker aan te bevelen.

Andre uit: Groningen

23-10-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Plafondverlichting

Ik kan maar 1 ding zeggen, wil je goed advies en een perfecte uitvoering van je wensen dan ben je bij Dreamplafonds Arnhem aan het beste adres !

Carolina uit: Amsterdam

20-10-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting

Ik ben uiterst tevreden over Dreamplafonds. Martin en Peter hebben alles duidelijk met mij doorgenomen, zelfs nog 1x bij hen in de showroom geweest voor verder uitleg.
Het resultaat is boven verwachting: mijn huiskamer en hal zien er nu veel mooier en moderner uit.
Alles is in goed overleg gegaan toen de vakmannen Barry en Dennis hier 2 dagen kwamen werken. Enige was dat het in Amsterdam moeilijk is om voor de deur 2 parkeerplaatsen voor hun auto vrij te houden, zodat ze op straat kunnen zagen. Er is keurig gewerkt en toen klus klaar was, hebben ze zelfs de stoep aangeveegd.
Naderhand zijn nog een paar dimmers vervangen omdat die een te hoog wattage hadden, fantastische service en wat een vakkundigheid.
Ik zal Dreamplafonds zeker aanbevelen!

Kees uit: Rijnsburg

06-10-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting

Doen alles wat afgesproken is. Leveren vakwerk af! En alles gedaan in 1 dag. Ons huis heeft en flinke upgrade gekregen.

Eugene uit: Zevenaar

02-10-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting, Akoestisch plafond

Zeer prettige ervaring met Dreamplafonds Arnhem. Fijn advies gekregen, afspraken werden nagekomen of gecommuniceerd. Plafond werd op een prettige en in samenspraak geplaatst en na afloop werd alles keurig opgeruimd. Dikke pluim!!

Jacques uit: Capelle ad IJssel

28-09-2018
9,6

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting, Gordijnen en koven

Goed product en goede monteurs een tien!

jan uit: didam

28-09-2018

Ervaring met: Spanplafonds

Wat ze zeggen doen ze. Vakman, duidelijke uitleg en afspraken worden na gekomen