Beoordelingen Dreamplafonds Arnhem

• Kwaliteit 9,3

Coby uit: Velp

14-07-2018

Ervaring met: Spanplafonds

Vakkundig geplaatst. Vriendelijke menbsen.
Prachtig plafond in de badkamer!! Had niet beter gekund!

A.J.M. uit: Haarsteeg

11-07-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting, Gordijnen en koven, Akoestisch plafond

Wegens uitstekende ervaringen in 2017 wederom een spanplafond laten plaatsen door Dreamplafonds Arnhem.
Dit keer een plafond in onze nieuwe badkamer.
Van tevoren zeer goed advies gekregen van Peter betreffende de kleur van het plafond, de afwerking en de verlichting. Alles is helemaal goed en precies, zoals wij ons hadden voorgesteld. Het vakmanschap, de kwaliteit van materialen en plaatsing stralen er vanaf. Barry heeft weer eens eersteklas vakwerk geleverd.
Wij zijn er dan opnieuw weer heel erg blij mee. Gewoon een zeer betrouwbaar topbedrijf.

Eric uit: Dordrecht

26-06-2018

Vakmensen wat wil je meer!

Marco uit: Rotterdam

23-06-2018

Ervaring met: Spanplafonds

Goed meegedacht met onze wensen en blij met het resultaat

Hans uit: Hoek

23-06-2018

Fijn team met meedenkende mensen vakkundig en erg aardig.

Eric en Ria uit: Dordrecht

13-06-2018
9,6

In 1 dag tijd heeft de woonkamer/keuken een ware metamorfose ondergaan, werkelijk een prachtig plafond. Heel prettig en vakkundig personeel, er komt een ‘trein’ langs waar de NS jaloers op zou zijn.

Gerrit uit: Nijkerk

08-06-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Gordijnen en koven

Dennis en Barry hebben tot onze volle tevredenheid een prachtig en kwalitatief hoogwaardig plafond aangebracht zowel in onze slaapkamerraam in het trapgat en de overloop. Wij zijn er erg blij mee.

N. uit: Arnhem

31-05-2018

Uiterst tevreden.

Raoul uit: Hoofddorp

31-05-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting

Absolute aanrader voor het plaatsen van exclusieve plafonds.Goede service en seer vriendelijk en bekwaam personeel.
Dreamplafonds make your dream come true!

Fred uit: Nieuwstadt

21-05-2018

Ervaring met: Spanplafonds

Zeer goede informatie en advies vooraf over mogelijkheden en afwerking.
Uitvoering werkzaamheden zeer correct. Vakbekwame monteurs, die weloverwogen en rustig te werk gaan. Zeker geen haastwerk. Eindresultaat een zeer mooi en strak plafond.