Beoordelingen Dreamplafonds Arnhem

• Kwaliteit 9,3

Bart uit: Wijchen

13-09-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Plafondverlichting, Gordijnen en koven

Een spanplafond met koven en verlichting (verlichting in de koven en spots) laten maken in een slaapkamer en aangrenzende walk-in closet. Heel goed eerste bezoek gehad. Prettig gesprek met het juiste advies en ter plekke het opstellen van het benodigde werk en bijbehorende prijs. Uiteindelijke realisatie ook vakkundig uitgevoerd en ter plekke netjes overleg over bijv. de positie van de te plaatsen verlichting. Strak en mooi resultaat en er wordt zeer netjes gewerkt. Absoluut aan te bevelen.

Frank en Liesbeth uit: Oss

12-09-2018

Ervaring met: Spanplafonds

Super nette jongens die keurig werk af hebben geleverd bij ons... Super blij mee👍Alles is keurig in orde gemaakt, niks op aan te merken

AC uit: Maassluis

11-09-2018
9,8

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting, Gordijnen en koven

Als ambassadeur voor Dreamplafond inmiddels al wat jaartjes en plafonds later wederom een plafond laten installeren door Dreamplafond. Deze keer een reeds eerder gemonteerd plafond laten vervangen door ventilatie-problemen. Dank aan Peter voor zijn advies in deze; Martin dank voor het prettige gesprek en advies en last but not least Barry en Dennis dank voor hun vakmanschap. De dag begon met een kapotte lift maar dit akkefietje had geen invloed op het humeur van beide mannen. Hooguit op de aanvangstijd van de werkzaamheden.
In ieder geval zat er aan het eind van de dag weer een prachtig en superstrak plafond in. Ons vorige huis was voorzien van een dreamplafond, onze huidige woning en tegen de tijd dat een aanleunwoning in beeld gaat komen zullen we zeker de weg naar dreamplafond weer vinden......

w.f. uit: almere

10-09-2018

Ervaring met: Spanplafonds

alles volgens afspraak en op tijd verlopen
goed adviezen vooraf en tijdens de uitvoering oa. over de verlichting
prima kwaliteit; echt vakwerk
alles veegschoon en netjes achtergelaten en opgeruimd

Waltee uit: Kloetinge

08-08-2018
8,2

Alles is prima verlopen

Marcel uit: Nootdorp

05-08-2018

Ervaring met: Spanplafonds

Van eerste contact tot de eindoplevering, wat een ambacht en een vakmensen!

Martin kwam met zijn enthousiasme en oog voor detail bij ons binnen. Zo had hij al gelijk een paar kleine puntjes op te merken op ons spanplafond in het vorige huis. Deze was geplaatst door een andere firma, waarbij zelf niet tevreden over waren. Het feit dat Martin dit al binnen een paar minuten zag (zonder onze input) gaf ons herleven vertrouwen. Martin heeft ons regelmatig bijgestaan met advies en is ook altijd bereikbaar voor vragen. Niets is te gek.

Tijdens de verbouwingen ons nieuwe woning kwamen wij gaandeweg met wat vragen: ook nu was alles mogelijk. Zelfs kleine aanpassingen aan het oorspronkelijke plan kon allemaal nog steeds, zelfs nog in het weekend voor aanvang van de werkzaamheden.

Dennis en Gradius waren de twee monteurs die drie dagen kang kwaliteit hebben staan leveren. Echte ambacht! Zo netjes en kwalitatief goed werk, wij zijn zeer tevreden!
Bij het volgende spanplafond komen wij zeler terug bij dit fijne team van Dreamplafonds!

Monique uit: Eemdijk

05-08-2018
9,6

Ervaring met: Spanplafonds, Plafondverlichting

Super mooi gedaan en heel blij raad het iedereen aan top en vakmensen!!!!!

Corrie uit: Geldermalsen

04-08-2018

Ervaring met: Spanplafonds, Plafondverlichting

Van het begin tot het eindresultaat een pluim voor het team van Dreamplafonds. Goede informatie gekregen en in 1 dag een totaal ander beeld van de woonkamer! Vakwerk (ook zeker een compliment voor het werken in ruim 30 graden)!!

Moniq uit: Margraten

04-08-2018

Ervaring met: Spanplafonds

Goede service en nette afwerking en vriendelijk en vakkundig personeel

Coby uit: Velp

14-07-2018

Ervaring met: Spanplafonds

Vakkundig geplaatst. Vriendelijke menbsen.
Prachtig plafond in de badkamer!! Had niet beter gekund!