Beoordelingen Dreamplafonds

28-11-2017

Familie uit: Malden

20-11-2017

Ervaring met: Spanplafonds

Het spanplafond is geplaatst door medewerker Dennis. Alles is prefect geplaatst, goed overleg over de plaatsing van de spotjes, nette afwerking en alles netjes opgeruimd. Wij gaan zeker mensen dit bedrijf aanbevelen
Mensen van Dreamplafond , bedankt .

Martin uit: Huissen

20-11-2017

Vakmensen

Leo uit: Beek

15-11-2017

Ervaring met: Sierlijsten plafond, Plafondverlichting, Gordijnen en koven

Uitstekende ervaring en alles zeer netjes uitgevoerd.
Zeer goed gewerkt door een Team dat loopt op rolletjes.
Probleempje met koof dimming werd daarna direct opgelost.Goede communicatie en ook werden werkzaamheden vooraf nog eens goed ter plaatse doorgesproken.

Willy uit: Greef

11-11-2017

Super personeel. Ze communiceren heel veel met elkaar, en brengen zo een plafond tot een heel mooi geheel.

Guill. uit: Landgraaf

Ervaring met: Spanplafonds

goed advies over te maken keuze. Geen opdringerig verkooppraatje. duidelijke afspraken.
Snel en vakkundig gemonteerd door ( een gezellig) koppel vakmensen.

Jaap uit: Eerbeek

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting

Zeer tevreden over de afspraken en de uitvoering.
Goed overleg met deskundig personeel

Angelique uit: Eijsden

Ervaring met: Spanplafonds

Prettig gesprek gehad. Alles is goed uitgelegd en meneer is nog een keer komen informeren of alles door kon gaan en of er nog iets veranderd was.

Johan uit: Ede

Gewoon klasse bedrijf!

A.J.M. uit: Haarsteeg

26-10-2017

Ervaring met: Spanplafonds, Sierlijsten plafond, Plafondverlichting, Gordijnen en koven, Akoestisch plafond

ZEER HOGE KWALITEIT VAN DE ADVIEZEN EN DE UITVOERING VAN HET WERK

Na goed vergelijken van diverse bedrijven gekozen voor Dreamplafonds vanwege de zeer goede reviews.
Daar hebben wij absoluut geen spijt van gehad. Die reviews zijn geheel terecht.
Na een uitgebreid, ongedwongen en vrijblijvend bezoek van Peter aan huis met uitstekende adviezen een opdracht verstrekt tot het aanbrengen van 7 spanplafonds met verlichting in ons huis. De prijs was stevig, maar daarvoor hebben we dan ook een absolute topkwaliteit aan plafonds gekregen.
Zeer hoge kwaliteit van de materialen, de uitvoering en de afwerking van het werk. Nette, beleefde, betrouwbare vakmensen met gevoel voor humor, Barry en Dennis, die zeer zorgvuldig en nauwkeurig te werk gaan en heel goed met de klant communiceren. Al met al een geweldige verrijking van ons huis. Wij zijn hier heel erg blij mee.
We kunnen dit bedrijf aan iedereen dan ook zeer aanbevelen en waarderen het met een 10.
Deze mensen maken dus écht DREAMPLAFONDS.