Beoordelingen DR3DATA

• Prijs-kwaliteitverhouding 7,0

Bedrijfsnaam Cedar BV uit: Hoofddorp

17-01-2017
7,6

Al jaren zeer tevreden over de dienstverlening van DR3. Bij deze extra levering echter wat issues geweest m.b.t. de inhoud van de bestanden. Wegens afwezigheid van vaste contactpersoon is het beantwoord krijgen van onze vragen niet zo soepel verlopen als in het verleden.

Bedrijfsnaam Werkse! uit: Den Hoorn

19-12-2016
7,9

BAsisinformatie van goed niveau. Contactinfo email kan en mag completer.

Bedrijfsnaam Arian uit: Asten

28-11-2016
7,6

Voor het snel aanleveren van verenigingsinformatie een fijne partner.

Bedrijfsnaam M uit: Amsterdam

18-11-2016

Begrepen precies waar ik naar op zoek was. Snelle levering.

Bedrijfsnaam Philip uit: Gemert

18-11-2016
7,4

Netjes en snel geholpen. Accountmanager denkt goed met je mee op tot een goed bestand te komen. Primair bestand voldeed niet aan mijn wensen. Na overleg is er een beter bestand uitgerold waar goed mee gewerkt kon worden.

15-11-2016

Bedrijfsnaam Jan uit: Apeldoorn

7,7

altijd snel en correct contact. over kwaliteit hoor ik wisselende geluiden, maar kan ik niet staven. altijd uit tweede / derde hand

Bedrijfsnaam Frans uit: Deurne

6,1

De vraag van PayCheckout om heel specifiek gegevens te ontvangen van webshops kon en kan niet beantwoord worden door DR3DATA (overigens ook niet dor concurrenten). Een proefbestand leverde te weinig kwaliteit in relatie tot de prijs die moest worden betaald.

Bedrijfsnaam Pim uit: Lemmer

6,3

eenmaal een fout bestand ontvangen, kreeg toe een discussie met de medewerker over dit voorval. Er is toen een kleine creditnota voor gekomen

Bedrijfsnaam Erwin uit: Apeldoorn

7,9

In communicatie, service en snelheid prima! De kwaliteit van de data heb ik niet inzichtelijk omdat de feedback over overkomst en ROI niet door relaties is gedeeld de afgelopen tijd.