Beoordelingen Downstairs Traprenovatie

Dirk uit: Bergeijk

24-05-2018
9,7

Ervaring met: Bekleden van trap

Zowel een open als dichte trap laten bekleden met overzettreden. Van de dichte trap zijn ook de schutborden en zijwangen voorzien van bekleding. Alles tot in de puntjes afgewerkt! Tijdens het werk ben ik goed op de hoogte gehouden van wijzigingen/aanpassingen/voortgang. Het is niet de goedkoopste manier van trapafwerking maar ik ben uitermate tevreden met het eindresultaat.

Joseph uit: Valkenswaard

24-05-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Prima vakwerk voor een prima prijs

Luuk uit: Oss

07-04-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Wij zijn erg blij met de trap die Jan bij ons heeft gemaakt. Hij ziet er keurig netjes uit. Nu nog even wachten op de RVS leuningen en dan is het helemaal een plaatje. Aanrader!

Chantal uit: Den Bosch

04-04-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Dit is pas vakwerk. Hele strakke en nette afwerking. Mooie kwaliteit. En bij de allereerste afspraak transparantie over de prijs.
Geen opdringerige verkooppraatjes en onzinnigheid als dagprijzen.
Wij zijn meer dan tevreden over het eindresultaat. Een echte aanrader!

Frans uit: Oirschot

12-03-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Prima en eerlijk werk geleverd. Perfecte afwerking

Toon uit: Sint-Michielsgestel

28-02-2018

Ervaring met: Traprenovatie

De monteur van Downstairs traprenovatie heeft onze oude trp voorzien van een compleet nieuwe look. In één woord schitterend. Vanaf het eerste contact tot aan de montage is allles zeer netjes verlopen. Dank voor het fantastische werk.

Joke en Wim Maas uit: Someren

15-02-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk .Zeer netjes en secuur.We zijn er super blij mee.
Bedankt

Jan uit: Bergeijk

08-02-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Goed voorgelicht en zeer net werk afgeleverd, en geen rommel achtergelaten zeker een aanrader

John uit: Boxtel

05-02-2018

Ervaring met: Traprenovatie

De trap is erg mooi geworden. Jan heeft prima werk geleverd. Ook alles perfect schoon opgeleverd.

Arno uit: Eindhoven

29-01-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Downstairs werkt erg netjes, leveren een perfect product. Er wordt niet overhaast gewerkt en men heeft oog voor detail. Zeer tevreden!!