Beoordelingen Downstairs Traprenovatie

• Garantie 9,1

Jos uit: Eindhoven

18-01-2019

Ervaring met: Traprenovatie

Top bedrijf.. zeer tevreden met het resultaat. Kleinigheidje niet helemaal afgewerkt.
Zeer goed advies maar ook perfecte afwerking. Kunnen weer meer dan 25 jaar vooruit !

Familie uit: Bladel

14-12-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Heel fijn eerste gesprek tijdens het inmeten. Altijd op de hoogte gehouden en geen probleem bij wijzigingen of aanvullingen. Afspraak gemaakt voor de betreffende datum van montage en die dag ook alles netjes en vakkundig geplaatst. Helaas had hij een eindkapje per abuis vergeten maar deze wilde hij de zelfde dag nog komen plaatsen. Echter heeft Downstairs dit een weekje later gedaan omdat hij daarvoor niet perse op en neer hoefde te rijden van ons. Alles wordt netjes opgeruimd gepoetst achter gelaten. Gewoon 100% tevrede en het eindresultaat is fantastisch!!

E. uit: Bergeijk

09-12-2018
7,9

Dave uit: Oirschot

07-12-2018

Ervaring met: Bekleden van trap

Niks dan lof over hoe onze trap bekleed is. Zelden zie je nog zo'n vakmanschap en iemand die zo netjes te werk gaat. Super bedankt, wij zijn heel blij met de nieuwe look van onze trap.

Jos uit: Weert

29-11-2018
9,6

Een bedrijf dat zeer netjes werkt, alles mooi optima en afspraken nakomt. Gewoon TOP. Ik zal ze zeer zeker bij andere aanraden.

Bart uit: Tilburg

28-11-2018

Arie uit: Eindhoven

28-11-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Nog beter eindresultaat dan verwacht.
Schitterend en accuraat afgewerkt.

robert uit: valkenswaard

22-11-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Snel en goed werk geleverd, netjes afgewerkt.
We zijn heel erg tevreden over het resultaat.

Peter uit: .Moergestek

17-11-2018

Prima geregeld; snelle aanpassing op oorspronkelijk afgesproken werkzaamheden door verborgen gebreken Trap ziet er fantastisch uit!!!

Patrick uit: Tilburg

09-11-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Ik kan iedereen Downstairs Traprenovatie aanbevelen. De prijs/kwaliteit verhouding en de professionele benadering spraken ons erg aan. Het resultaat is geweldig en zijn daarom ook super blij met onze nieuwe trap!