Beoordelingen Downstairs Traprenovatie

• Garantie 9,1

Jeanne uit: Boxtel

08-03-2019

Ervaring met: Bekleden van trap

Van begin tot eind is alles super verlopen. Na het opmeten hebben ze de opties laten zien aan de hand van samples en foto's. Dit gaf een goed beeld van de mogelijkheden bij Downstairs. Netjes een afspraak gemaakt en in 2 (1 dag de wangen, de 2e dag de rest van de trap) dagen hebben we een trap waar wij ontzettend blij mee zijn. Alles is netjes afgewerkt en na de werkzaamheden ook netjes achter gelaten. Wij zijn ontzettend blij dat we voor Downstairs gekozen hebben. Wij zouden Downstairs aan iedereen aanraden die een traprenovatie wilt laten doen.

Mart uit: Reusel

01-02-2019

Ervaring met: Traprenovatie

Zeer netjes en nauwkeurig gewerkt!!! Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Carla uit: Culemborg

26-01-2019

Ervaring met: Traprenovatie

Twee trappen laten renoveren: een open trap dubbelzijdig en een gesloten trap. Alles is perfect verlopen, vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering.

Jos uit: Eindhoven

18-01-2019

Ervaring met: Traprenovatie

Top bedrijf.. zeer tevreden met het resultaat. Kleinigheidje niet helemaal afgewerkt.
Zeer goed advies maar ook perfecte afwerking. Kunnen weer meer dan 25 jaar vooruit !

Familie uit: Bladel

14-12-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Heel fijn eerste gesprek tijdens het inmeten. Altijd op de hoogte gehouden en geen probleem bij wijzigingen of aanvullingen. Afspraak gemaakt voor de betreffende datum van montage en die dag ook alles netjes en vakkundig geplaatst. Helaas had hij een eindkapje per abuis vergeten maar deze wilde hij de zelfde dag nog komen plaatsen. Echter heeft Downstairs dit een weekje later gedaan omdat hij daarvoor niet perse op en neer hoefde te rijden van ons. Alles wordt netjes opgeruimd gepoetst achter gelaten. Gewoon 100% tevrede en het eindresultaat is fantastisch!!

E. uit: Bergeijk

09-12-2018
7,9

Dave uit: Oirschot

07-12-2018

Ervaring met: Bekleden van trap

Niks dan lof over hoe onze trap bekleed is. Zelden zie je nog zo'n vakmanschap en iemand die zo netjes te werk gaat. Super bedankt, wij zijn heel blij met de nieuwe look van onze trap.

Jos uit: Weert

29-11-2018
9,6

Een bedrijf dat zeer netjes werkt, alles mooi optima en afspraken nakomt. Gewoon TOP. Ik zal ze zeer zeker bij andere aanraden.

Bart uit: Tilburg

28-11-2018

Arie uit: Eindhoven

28-11-2018

Ervaring met: Traprenovatie

Nog beter eindresultaat dan verwacht.
Schitterend en accuraat afgewerkt.