Beoordelingen Downstairs Traprenovatie

• Garantie 9,0

Tonny uit: Gennep

09-08-2017

Ervaring met: Traprenovatie

Keurig werk geleverd alles zoals afgesproken gegaan

Peter uit: Bladel

19-06-2017
8,1

Ervaring met: Traprenovatie

De monteur werkte zeer secuur en nauwkeurig. We zijn erg blij met het resultaat.

Wim uit: Oisterwijk

12-06-2017

Ervaring met: Traprenovatie

waar ik niet mee eens ben dat ik achteraf een flyer krijg met daarop een 100 euro voordeel, deze mag terug gestort worden vinden wij.

Jan uit: Riel

30-05-2017

Ervaring met: Traprenovatie

Goede ervaring met degene waar wij mee te maken hadden

Diana uit: Valkenswaard

19-05-2017

Ervaring met: Traprenovatie

Heel nette afwerking. De trap is supermooi geworden. Goed advies in materiaal en kleuren. Conclusie: HELEMAAL TOP!

Melanie uit: Eindhoven

20-04-2017

Ervaring met: Traprenovatie

Wat een super ervaring heb ik met dit bedrijf!
Werkt netjes en maakt alles tot in de puntjes af👍👍 we gaan voor de zoldertrap zeker ook weer dit bedrijf inhuren. Ik raad dit bedrijf echt aan!

Liesbeth uit: Uden

16-04-2017

Ervaring met: Bekleden van trap

De trap in een dag werkelijk prachtig geworden.

Koen uit: Best

13-04-2017

Ervaring met: Bekleden van trap

Jan heeft zuiver en mooi werk geleverd, voor een nette prijs/kwaltiteit verhouding. Tevens een snelle levertijd

Arjan en Franka uit: Veldhoven

09-04-2017

Downstairs heeft bij ons twee trappen bekleed. Na een goed adviesgesprek hebben we snel data vast kunnen leggen voor de renovatie. Ondanks verschrikkelijk weer is er professioneel doorgewerkt en heeft Jan twee mooie trappen in 3 dagen tijd weten te maken. De hal en de trappen hebben een compleet nieuwe uitstraling gekregen. We zijn erg blij met het mooie resultaat!

09-04-2017