Beoordelingen Dorsoo

• Algemene tevredenheid 8,9

20-02-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

We hebben ons nog geen moment beklaagd dat we een Dorsoo hebben gekocht. We hebben een uitstekende, professionele uitleg gekregen, er is op geen moment druk gelegd om wat dan ook aan te schaffen en sinds we slapen op een dorsoo, merken we veel beterschap ik rug-en andere klachten. We kunnen te allen tijde onze Dorsoo contacpersoon bellen, die ons steeds adviseert en helpt. Een echte aanrader.

carine uit lennik

16-02-2018
9,7

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

Ghislain uit Wervik

16-02-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Freddy uit Aalst 9300

15-02-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Een zeer goede keuze, we hebben er geen spijt van

Inge uit Sint-Truiden

15-02-2018
8,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Hasselt

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Karina uit Tisselt

13-02-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Het is zalig om te gaan slapen. Ik zou het iedereen aanraden. Top

Jacques en Greet uit Gooik

13-02-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Reactie van Dorsoo op onze eerdere opmerking betreffende de hoofdkussens buitengewoon positief en een commerciële aanpak zoals wij nog maar weinig hebben ervaren! Dikke pluim daarvoor.

Wendy uit Sint-Kruis-Winkel

12-02-2018
7,7

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Deinze

Voor mijn echtgenoot is dorsoo top van dag 1
Voor mij is dorsoo goed , mijn rugprobleem is dan ook wat groter dan die van mijn echtgenoot.
De laatste weken slaap ik ook beter, betere nachtrust = aan minder pijn overdag. Het probleem in mijn rug wórdt niet weg genomen door dorsoo maar het beter wel wat.....

Met dank aan dorsoo

Tina uit Temse

04-02-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Michel uit 1742 Sint-Katherina-Lombeeek

03-02-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Hier met Espenhout Michel .

Persoonlijk ervaar ik jullie Dorsoo producten al meer dan 10 jaar een ben zeer overtuigend van de lattenbodem alsook de matrassen zijn hoog in kwaliteit Dank aan het hele Team van Dorsoo voor zoveel mensen een goede & waardige slaap een rust te bezorgen . Vriendelijke Groeten Michel .