Beoordelingen Dorsoo

Ilse uit Heestert

19-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

Hans uit Spijkenisse

17-10-2017
7,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Rotterdam

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Ik had graag het eerste cijfer veel hoger gegeven, achteraf bleek dat de informatie die we daar hebben gehad niet juist was wat betreft de hardheid van het matras. Ze waren al snel doorgelegen en na contact te hebben gehad met filiaal eindhoven bleek dat de hardheid gebaseerd moet worden op lichaamsgewicht. Het is nu goed opgelost en hebben nieuwe matrassen gekregen waar we erg blij mee zijn en weer goed kunnen slapen 😃

Marc uit Sint-Truiden

12-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Hasselt

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Zeer tevreden en een zeer goede service en opvolging nadat er een probleem was .

7,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Jan uit Rumst

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: even veel rugpijn

Ik was geen rugpatient,
ik wou gewoon een goed bed.

De 2 vragen over rugpijn zijn suggestief: ze gaan er beiden keer van uit dat ik ervoor rugpijn had.

Jan uit Itterbeek (Dilbeek)

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ninove

ronny uit stekene

05-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

een aanrader voor iedereen die zijn nachtrust wil verbeteren , zeker zijn geld waard ook naar later toe als de matras na een tiental jaar aan vervanging toe is zal de kost meevallen omdat niet volledig moet vervangen worden (alleen de matras )

Bibiane uit Bredene

04-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Het is meer dan 12 jaar dat wij op dorsoo slapen ,wij kochten ons bed nog in het industriepark Roeselare ,er was toen nog geen winkel,en kregen de uitleg van een kinesiste,een toffe madame !
wij kochten een 4 tal jaar terug nieuwe matrassen in Oostende,maar daar in de winkel waren we niet zo tevreden om eerlijk te zijn.
Wij zijn super tevreden van ons bed en zijn steeds blij na een reisje terug in ons dorsoo bedje te kunnen slapen.
Van de dienst na verkoop zijn wij zeer tevreden,ook toen ze het probleem niet opgelost kregen is er mij een fantastische oplossing gegeven met dank aan mh Vanraemdock
jullie hebben niet alleen super bedden maar ook een super service
bedankt om te kunnen genieten van jullie bed

Mieke uit Geel

04-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Geel

Dirk uit Mechelen

03-10-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Heerlijk bed met zalige, diepe nachtrust! Een aanrader...we zijn zeer tevreden over onze aankoop.