Beoordelingen Dorsoo

• Algemene tevredenheid 9,0

Peter uit Lovendegem

18-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Een kwalitatief en duurzaam systeem die bevordelijk is voor de slaap! Ik kan het andere mensen alleen maar aanraden.

Delphine uit Kanegem

18-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: even veel rugpijn

Anne uit Deurle

15-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Karlien uit Nazareth

12-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Super investering geweest ! Zou het niet meer kunnen missen. Pijn in rug en schouders merkelijk veel beter nu. Ook dikke pluim voor verkoper qua ontvangst, advies en service na verkoop.

Maarten-Jan uit Moorslede

09-06-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Zeer klantgericht en een uitstekende dienst na-verkoop. Een Dorsoo bed was voor ons en onze nachtrust een goede investering.

Isabel uit De Pinte

07-06-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Ik ben super tevreden; goede uitleg en levering. Het is inderdaad niet goedkoop maar het is door de uitstekende kwaliteit zijn prijs zeker waard. Ik beveel het zeker aan.

Yvan uit Aalter

07-06-2018

Guido uit Antwerpen

06-06-2018
9,8

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Eigenlijke dons in flessenhouder steken bij opwekken of verversen beddengoed zou nog praktischer kunnen gemaakt worden, zeker voor ouderen.
Overigens is alles perfect.

Met de beste groeten.

M. uit Oostende

30-05-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Oostende

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

Ook heel tevreden van dat schouderstuk in de matras!

Maarten uit Roeselare / Beveren

30-05-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Reeds 7 jaar hebben wij op een Dorsoo-bed. Destijds hebben wij vooral de beslissing genomen omwille van de rugklachten (gebroken wervel) van mijn vrouw. Maar na 7 jaar Dorsoo-slaper te zijn moet ook ik toegeven dat dit bed wel degelijk een verschil maakt. Zelfs zonder rugpijn slaap je sowieso beter, vaster en kwalitatiever!