Beoordelingen Dorsoo

Carmen uit Boutersem

18-09-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Leuven

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

Veel minder rugpijn, nog wel neckpijn maar practisch geen hoofpijn meer.

Kris uit Gistel

18-09-2018
8,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Oostende

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Aangenaam slapen

Tim uit Antwerpen

17-09-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Jarenlang geleefd met regelmatig hevige pijn in de onderrug. Na de aankoop van eindelijk een degelijk bed, matras en hoofdkussen bij Dorsoo in Ekeren, is mijn leven terug véél aangenamer geworden! Superbedankt!!

Erna uit Essen

15-09-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na 4 rug operaties rug patiënt ben geworden .
Maar als ik slaap veel beter en hen.veel minder pijn .
Ook mijn man kan na zijn schouder operatie weer op zijn zij liggen wat daarvoor ontzettend veel pijn deed .
Het was veel geld voor ons maar we hebben er nog ene cent spijt van gehad .

Johan uit HERZELE

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ninove

Steven uit Wilsele

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Leuven

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Sinds jaar en dag heb ik last van een dubbele hernia in de onderrug. Het is niet van die aard dat er een operatie aan te pas dient te komen maar toch zit ik ermee. Bij mijn vorige matras kon ik bij het wakker worden niet meer blijven liggen van de rugpijn. Op de rug liggen ging gewoon niet. Sinds ik het Dorsoo systeem heb kan ik 's morgen nog even op de rug blijven liggen zonder pijn weliswaar. Een Dorsoo systeem gaat je medisch probleem niet verhelpen maar in mijn geval verlicht het de pijnen alvast. Ik heb zeker geen spijt van de aankoop.

stefaan uit ninove

Conny uit Sint-Gillis-waas

11-09-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Zeer tevreden van ons bed! Na mijn zeer zware rugoperatie heb ik nu een bed waar ik naar uitkijk om te gaan slapen.
Ook de mensen die het geplaatst hebben wil ik extra bedanken , zeer vriendelijk, goeie uitleg en een service om u tegen te zeggen. Wij maken verder reclame xxx

uit 2640 Mortsel

10-09-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Zeer tevreden over onze Dorsoo aankoop.