Beoordelingen Dorsoo

11-12-2017
7,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Oostende

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

voor mijn rug is het veel beter, nadeel bij het uit bed stappen zakt de zijkant in en zit je op de rand, misschien is de matras iets te zacht!!!

johan uit brecht

09-12-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Luxe bed en matras. Een plezier om in te liggen.

Sofie uit Roeselare

07-12-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Ben heel blij met de dorsoo-bedden. Ik merk wel wanneer je op de buik slaapt je rugpijn krijgt. Ideaal dus om het af te leren. Daarom ben ik ook overgegaan van de zachte matras naar de medium

Roland uit Dilbeek

07-12-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ninove

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

We hebben nu onze tweede matras na 12 jaar tevredenheid over de vorige. Het zuigersysteem werd door Dorsoo vervangen na een lek.

erno uit MOORSLEDE

30-11-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Roeselare

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

goed, duurt wel enkele maanden om het gewoon te worden om te slapen op een dorsoo matras, enkel op staan is nu nog steeds moeilijk,alsof je over een berg moet om op te staan

Jozef uit Laakdal

27-11-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Geel

Alles perfect

peter uit boortmeerbeek

26-11-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Leuven

Zachte matras werd korter (15cm)
Dorsoo heeft dit gekend probleem zeer professioneel aangepakt (communicatie en vervanging)
Nieuwe zachte matras slaapt wel (nog?) iets minder goed dan de vorige (rug)

koen uit sint-niklaas

17-11-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: minder goed

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: meer rugpijn

paar maand geleden na 9 jaar nieuwe matrassen gekocht.
sindsdien slapen we beiden slechter en hebben meer nek/rugpijn dan met oude matrassen.
verantwoordelijke van winkel is vandaag langs geweest om aanpassingen aan bedden te doen en een testkussen. kussens worden vanaf vanavond getest.
wordt verder opgevolgd door verantwoordelijke

Sofie uit Ruiselede

17-11-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Deinze

Diederik uit Tielrode

13-11-2017

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Deinze

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

100% overtuigd van deze investering!
Ik had het zelfs veel eerder moeten doen :)
Eindelijk slaap ik nu de ganse nacht door.