Beoordelingen Dorsoo

• Algemene tevredenheid 8,9

Joke uit Asse

18-08-2017

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

prima product zeer tevreden

thierry uit oostende

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Oostende

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

Flexibiliteit rekening houdend met mijn specifieke situatie (uitstel testperiode wegens verblijf buitenland)

Filip uit St Truiden

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: minder goed

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: meer rugpijn

aanpassingen werden gedaan, nieuwe matras, schouderzone aangepast met kortere ijzertjes. Niets helpt. op mijn andere slaapplaatsen sta ik veel frisser op met minder pijn.

an uit wezemaal

7,3

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Leuven

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: minder goed

Wij hebben 9.000 euro geïnvesteerd om goed te slapen en worden elke nacht minstens 23 keer wakker, hebben nog nooit zo slecht geslapen. De matrassen gaan uit elkaar en dan lig je met je ledematen vlak op de houten latten van de bodem, pijnlijk en vervelend! De verkoper stelt alles in het werk om dit op te lossen, heeft zelf persoonlijk de pinnen komen verplaatsen maar het probleem is nog even groot. Het systeem met de beugels deugd niet en de matrassen schuiven daar gewoon over.

Monique uit Keerbergen

04-08-2017

Peter & Yvette uit Sint-Truiden

9,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Hasselt

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Op 08-06-2017 hebben wij een review op deze site geplaatst als beoordeling op onze aankoop begin februari.
Onze algemene tevredenheid was niet zo goed toen. Ondertussen werden wij gecontacteerd door de verantwoordelijke van de Dorsoo-winkel in Hasselt en werd alles in het werkgesteld om het euvel te verhelpen; wat ook gelukt is. Wij slapen nu nog steeds heerlijk dicht bij elkaar maar zakken niet meer naar elkaar toe. De rugpijn is ook veel beter onder controle nu. Hartelijk dank voor de genomen moeite. Wij zijn nu héél tevreden.

Jan uit Edegem

9,5

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: even veel rugpijn

Ilse uit Herzele

Dirk uit Kampenhout

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Leuven

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Voor mij is het dorsoo bed beter. Voor mijn echtgenote die ook veel rugproblemen heeft is het hetzelfde. Ze heeft niet meer maar ook niet minder last en slaapt ook niet beter.