Beoordelingen Dorado Beach

• Service van de medewerkers 9,2
  • Locatie en omgeving van de camping en jachthaven 8,8

André uit: Lichtenvoorde

16-10-2017

Wij hebben nu 2 jaar een seizoensplaats gehad en er met veel plezier gestaan. Alle medewerkers die wij tegen kwamen of kenden waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Wat ons tegen viel is dat wij bij het ophalen van onze caravan er achter kwamen dat onze waterslang op 2 plaatsen doorgesneden was door snoeiwerkzaamheden en dat niemand het fatsoen had om ons dat even mede te delen, dit was zeker door de dader bekend omdat de slang half opgerold bij onze fietsen lag,
Verder een beheerder die wij niet kennen en ook nooit gezien hebben, dat is overigens een opmerking die wij vaker van mede campinggasten hoorden, en kunnen dit bevestigen.
Nogmaals wij hebben 2 seizoenen een prettig verblijf gehad.
M.v.g. André en Sandra Bongers

Vorname Timo Wohnort Kleve

9,7

Vorname Stephan Wohnort Dortmund, Deutschland

Erfahrungen
Ein Ort der absoluten Erholung , mit netten Menschen und einem tollen Service.

Vorname David Wohnort Bochum

Erfahrungen
Seit über 30 Jahren meine zweite Heimat. Ich hoffe das in naher Zukunft wieder mehr Menschen den Platz nutzen.

Vorname Hans-Peter Wohnort Viernheim

29-09-2017

Erfahrungen
Waren das erste Mal auf diesem Platz mit unserem Wohnmobil. Sehr freundlicher Empfang und alle sehr hilfsbereit. Wir werden wieder kommen

Vorname Olga Wohnort Wuppertal, DE

28-09-2017
9,7

Erfahrungen
Einfach toll!!! Wir waren in den Naturhütten mit der Familie. Entspannung pur! Immer wieder gerne!

Jan uit: Reek

26-09-2017

renate uit: huissen

26-09-2017

topplek! Wij hebben nog te veel andere leuke dingen anders kwamen we veel vaker.