Beoordelingen DOKO Kunststof Kozijnen Dakkapellen Schuifpuien

• Garantie 9,3

Kees uit: Mijdrecht

08-11-2017

Positieve ervaring:
Goede informatie en duidelijke offerte. Er waren problemen met levering van de schuifpui veroorzaakt door fouten van de toeleverancier. Doko heeft dit keurig opgelost en ons tijdig en volledig geinformeerd. Voor het probleem van lekkage bij draaikiep kozijn is net zolang gezocht tot dit opgelost was. Hun motto : de klant moet tevreden zijn maken ze volledig waar.

B. uit: Nieuwegein

24-10-2017

Ervaring met: deuren

Positieve ervaring:
Vandaag, dinsdagochtend 24 oktober voor een gesloten voordeur. Aan de binnenkant zat de sleutel nog in het slot, derhalve was de deur aan de buitenkant niet te openen. Verder geen ramen open. Gebeld naar DOKO en binnen 10 minuten stond de eigenaar al bij ons om de deur van buitenaf te openen. Wilde zelfs geen tegemoetkoming in de kosten aanvaarden. Geweldig, waar vind je tegenwoordig nog dergelijke klantvriendelijkheid. Zeer aan te raden!!

Harry uit: Oudewater

16-09-2017

Positieve ervaring:
goede showroom. Duidelijke offerte. Kundig en nette monteurs waarmee overleg mogelijk was. Alles netjes opgeruimd opgeleverd.

kan niets negatiefs melden

Annelinde uit: IJsselstein

29-08-2017

Positieve ervaring:
Bij ons in de wijk was Doko aan het monteren. Ik ben toen bij de monteurs langs geweest en heb toen om een kaartje gevraagd. Ik heb toen gebeld en kreeg Kim aan de telefoon. Erg vrolijke vrouw en lieve vrouw, we hebben zo'n 20 minuten aan de telefoon gezeten. Kim heeft voor mij een afspraak ingepland met Donny. Donny kwam bij ons langs, man met veel verstand over en van kozijnen, was erg eerlijk. Dit gaf ons een goed gevoel, bij andere mensen hadden wij dat niet die over de vloer zijn geweest. Geen antwoord kunnen geven op onze vragen, niet vertrouwelijk overkwamen met geef mij de prijs ik ga onder de prijs zitten. We wilde geen spelletjes, we wilde iets wat goed was, waar wij ons lang gespaarde geld aan uit wilde geven. De offerte die we van Doko kregen was duidelijk en overzichtelijk. Ik heb met Kim gebeld en nog wat vragen aan haar gesteld, en vervolgens heb ik de opdracht getekend. Kim hield ons op de hoogte van de stand van zaken, wanneer er ingemeten zou worden, welke week het binnen zou komen, wanneer het geplaatst zou worden etc. Ronald, Rick en Kevin zijn hele leuke gasten, in voor een praatje, dolletje hadden ook grootste lol met zijn drinken maar hebben echt vakwerk afgeleverd. Super blij met het resultaat. Een rooster was verkeerd geleverd. 2 dagen na plaatsing belde Kim ons op dat het rooster een week later binnen kwam en toen is Jan langs geweest om het rooster te plaatsen. Ik vond het netjes geregeld allemaal, werden netjes door alles op de hoogte gehouden, en dan is het appen van tegenwoordig heel handig.

Verbeterpunten/ tips:
Geen top bedrijf super blij met het resultaat.

Rafael uit: Maarssen

20-07-2017

Positieve ervaring:
We zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen. Wij wonen in Maarssen op de Fazantenkamp en wij zien Doko vaak bij ons in de wijk terug, hierdoor hadden we ook een offerte aangevraagd bij DOkoDonny hebben wij op bezoek gehad voor een offerte. Was erg duidelijk en eerlijk. Wat een verschil met andere leverancier die wij over de vloer hebben gehad, dat gaat alleen maar om geld en Donny was goud eerlijk over de situatie, dit was voor ons de bevestiging om voor Doko te kiezen. Er zat een kras in de ruit, dit heeft Kim gelijk opgepakt en heeft ons via de mail op de hoogte gehouden wanneer de ruit binnen kwam en werd gelijk een afspraak gemaakt om het opnieuw te plaatsen.
Vriendelijke monteurs!

Geen

Mark uit: Harmelen

16-07-2017
9,7

Positieve ervaring:
2 jaar geleden heeft Doko de totale voorgevel van onze woning vervangen door kunststof. Hier zijn wij zeer tevreden over. Nu hebben we de achtergevel van de woning ook laten vervangen door Doko. Wederom zijn wij weer zeer tevreden over het eindresultaat.

M uit: Vleuten

11-07-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben meerdere bedrijven over de vloer gehad voor een offerte. Er werd rustig de tijd voor ons genomen, en vonden het een erg fijn gesprek. Ook werden we uitgenodigd in de showroom om bij de kozijnen te komen kijken. Zo wisten we wat we kochten. De kozijnen zijn netjes geplaatst. We werden tussendoor netjes op de hoogte gehouden en hebben wijn mail contact gehad met Kim. Donny heeft de offerte netjes gemaakt en met Chris zijn we netjes door het project begeleid.

Ik zou dit bedrijf zeker aanraden bij andere particulieren. We hebben meerdere mensen over de vloer gehad van een offerte wat ik niet geloofwaardig over vond komen. Wilde de offerte inzien wat andere bedrijven hadden gemaakt zodat ze onder het bedrag zouden zitten. Doko was niet de duurste en niet de goedkoopste maar de kwaliteit is perfect en veel belangrijker dan de prijs. Ook de garantie en vooral dat het geen BV is vonden wij ook zeker doorslag gevend,

Top bedrijf
Bedankt Donny, Kim en Chris en de mannen die bij ons gemonteerd hebben

Top bedrijf!

Herman uit: Nieuwegein

30-05-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben een nokverhoging laten plaatsen en een dakkapel aan de voorzijde van de woning. Wij zijn hier erg blij mee. Al het gemeentewerk werd netjes door het bedrijf opgepakt. Wij hebben 5 verschillende bedrijven laten komen. We hadden een goed gevoel bij Doko. Ze waren niet de goedkoopste maar ook niet de duurste. We zijn blij dat we voor Doko hebben gekozen. Het andere bedrijf die 2000 goedkoper was heeft het hele dak verprutst bij onze buren en hebben hier alleen maar problemen mee en lekkage. Goedkoop is duurkoop zeggen ze toch?
Donny zijn motto was een dakkapel koop je niet voor even maar voor heel je leven.

De kwaliteit van het product was bij ons belangrijker dan de prijs en daar zijn we erg blij mee.

Geen!

Hugo uit: Nieuwegein

25-02-2017

Positieve ervaring:
Wij hadden op een dag het voornemen enkele bedrijven af te gaan omdat wij kunststof kozijnen wilden. Na een zoektocht op internet, maar ook bij mensen langsgeweest die al ervaringen hadden met bedrijven hadden we een top 4 lijstje. Als eerste bij Doko beland.De ontvangst, de rondleiding door het bedrijf, de adviezen, het meedenken, de materialen, en het contact was dermate prettig dat wij niet meer verder gegaan zijn. Inmiddels zijn afgelopen week de kozijnen geplaatst. Van het hele proces (de showroom binnen stappen, het bezoek thuis, het inmeten, de telefonische en mailcontacten, het plaatsen) niets dan lof. Een bedrijf dat klantentevredenheid en service duidelijk hoog in het vaandel heeft staan. En een prachtig resultaat. Mooi en degelijk materiaal. Ook nog een aantal dingetjes heel goed afgewerkt voor ons (terwijl dat niet eens bij het werk inbegrepen was). Erg blij met onze nieuwe kozijnen. Ik kan ze met gerust hard aan iedereen aanbevelen!!

Geen. Zeer goed.

Vladimir uit: Nieuwegein

21-02-2017

Positieve ervaring:
In 5 dagen in het hele huis alle ramen en deuren gemonteerd. Ook de deur en zijraam bij de garage meegenomen. Uiteindelijke ervaring met dit bedrijf is boven verwachting. Met extra werk wordt ook rekening gehouden. Hier hebben wij verder geen extra kosten voor betaald wat strict genomen wel had gekund aangezien dit buiten de offerte viel.

Verbeterpunten/ tips:
Verbeterpunten zijn er altijd, echter zijn het in dit geval meer de puntjes op de i:

- Qua communicatie heb ik het liefst 1 aanspreekpunt. De ene keer had ik contact met de verkoopmedewerker (Chris, uitstekend verder), de andere keer met de baas (ook een prima vent). Maar zoals gezegd: het liefst 1 aanspreekpunt waar ik verder alles mee regel.

- Met de bestelling liep het niet helemaal goed. Twee roosters waren niet meegerekend waardoor we wel nieuwe ramen hadden maar zonder roosters. Hierdoor moesten er 2 nieuwe ruiten met roosters nageleverd worden. Dit is uiteraard ook gebeurd, maar in 1 keer goed is altijd fijner.