Beoordelingen DOKO Kunststof Kozijnen Dakkapellen Schuifpuien

• Garantie 9,3

Karin uit: Maarssen

21-06-2018

Positieve ervaring:
Ongeveer 5 jaar geleden hebben wij door Doko kunststof kozijnen laten plaatsen. Elke keer als er iets is, komen ze gelijk langs om het op te lossen. Deze week hadden we de deur met een ijzeren stang beschadigd. Binnen een week hadden ze het kosteloos gerepareerd. Top service!

Marcel & Dana uit: Nieuwegein

25-04-2018

Positieve ervaring:
Afgelopen week zijn al onze kozijnen vervangen,schuifpui en een dakkapel geplaatst. Wij zijn ontzettend tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Vriendelijk, leuk personeel die alles keurig hebben afgewerkt.

We hebben nog een klein probleempje door een fabrieksfout maar hebben er alle vertrouwen in dat dat netjes wordt opgelost.

Als straks alle puntjes op i zijn gezet krijgt Doko van ons een dikke 10!!!!

Ga vooral zo door.

Thijs uit: Utrecht

23-03-2018

Positieve ervaring:
Inmiddels zijn de kozijnen in ons huis vervangen door kunststof kozijnen, en is er een kunststof dakkapel geplaatst. Niet alleen ziet het er mooi en degelijk uit, het was vanaf de eerste kennismaking tot de laatste puntjes allemaal ontzettend goed verzorgd. Donny en zijn mannen zijn bereikbaar, als er een probleem is wordt het opgelost zonder gezeur of gedoe, en het advies dat hij geeft is zinvol. Ik kreeg het gevoel dat hij met ons meedacht, en niet persé alleen kozijnen wou verkopen. Als ik nog eens zo'n klus zou hebben weet zou ik meteen weer naar hem teruggaan.

Tessa uit: Amersfoort

18-02-2018

Kees uit: Mijdrecht

08-11-2017

Positieve ervaring:
Goede informatie en duidelijke offerte. Er waren problemen met levering van de schuifpui veroorzaakt door fouten van de toeleverancier. Doko heeft dit keurig opgelost en ons tijdig en volledig geinformeerd. Voor het probleem van lekkage bij draaikiep kozijn is net zolang gezocht tot dit opgelost was. Hun motto : de klant moet tevreden zijn maken ze volledig waar.

B. uit: Nieuwegein

24-10-2017

Ervaring met: deuren

Positieve ervaring:
Vandaag, dinsdagochtend 24 oktober voor een gesloten voordeur. Aan de binnenkant zat de sleutel nog in het slot, derhalve was de deur aan de buitenkant niet te openen. Verder geen ramen open. Gebeld naar DOKO en binnen 10 minuten stond de eigenaar al bij ons om de deur van buitenaf te openen. Wilde zelfs geen tegemoetkoming in de kosten aanvaarden. Geweldig, waar vind je tegenwoordig nog dergelijke klantvriendelijkheid. Zeer aan te raden!!

Harry uit: Oudewater

16-09-2017

Positieve ervaring:
goede showroom. Duidelijke offerte. Kundig en nette monteurs waarmee overleg mogelijk was. Alles netjes opgeruimd opgeleverd.

kan niets negatiefs melden

Annelinde uit: IJsselstein

29-08-2017

Positieve ervaring:
Bij ons in de wijk was Doko aan het monteren. Ik ben toen bij de monteurs langs geweest en heb toen om een kaartje gevraagd. Ik heb toen gebeld en kreeg Kim aan de telefoon. Erg vrolijke vrouw en lieve vrouw, we hebben zo'n 20 minuten aan de telefoon gezeten. Kim heeft voor mij een afspraak ingepland met Donny. Donny kwam bij ons langs, man met veel verstand over en van kozijnen, was erg eerlijk. Dit gaf ons een goed gevoel, bij andere mensen hadden wij dat niet die over de vloer zijn geweest. Geen antwoord kunnen geven op onze vragen, niet vertrouwelijk overkwamen met geef mij de prijs ik ga onder de prijs zitten. We wilde geen spelletjes, we wilde iets wat goed was, waar wij ons lang gespaarde geld aan uit wilde geven. De offerte die we van Doko kregen was duidelijk en overzichtelijk. Ik heb met Kim gebeld en nog wat vragen aan haar gesteld, en vervolgens heb ik de opdracht getekend. Kim hield ons op de hoogte van de stand van zaken, wanneer er ingemeten zou worden, welke week het binnen zou komen, wanneer het geplaatst zou worden etc. Ronald, Rick en Kevin zijn hele leuke gasten, in voor een praatje, dolletje hadden ook grootste lol met zijn drinken maar hebben echt vakwerk afgeleverd. Super blij met het resultaat. Een rooster was verkeerd geleverd. 2 dagen na plaatsing belde Kim ons op dat het rooster een week later binnen kwam en toen is Jan langs geweest om het rooster te plaatsen. Ik vond het netjes geregeld allemaal, werden netjes door alles op de hoogte gehouden, en dan is het appen van tegenwoordig heel handig.

Verbeterpunten/ tips:
Geen top bedrijf super blij met het resultaat.

Rafael uit: Maarssen

20-07-2017

Positieve ervaring:
We zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen. Wij wonen in Maarssen op de Fazantenkamp en wij zien Doko vaak bij ons in de wijk terug, hierdoor hadden we ook een offerte aangevraagd bij DOkoDonny hebben wij op bezoek gehad voor een offerte. Was erg duidelijk en eerlijk. Wat een verschil met andere leverancier die wij over de vloer hebben gehad, dat gaat alleen maar om geld en Donny was goud eerlijk over de situatie, dit was voor ons de bevestiging om voor Doko te kiezen. Er zat een kras in de ruit, dit heeft Kim gelijk opgepakt en heeft ons via de mail op de hoogte gehouden wanneer de ruit binnen kwam en werd gelijk een afspraak gemaakt om het opnieuw te plaatsen.
Vriendelijke monteurs!

Geen

Mark uit: Harmelen

16-07-2017
9,7

Positieve ervaring:
2 jaar geleden heeft Doko de totale voorgevel van onze woning vervangen door kunststof. Hier zijn wij zeer tevreden over. Nu hebben we de achtergevel van de woning ook laten vervangen door Doko. Wederom zijn wij weer zeer tevreden over het eindresultaat.