Beoordelingen DnA Languages

Elon Utrecht

04-12-2017
9,9

Highly recommended!
Anneke took my targets as hers, and devoted lots of thoughts into my personal training program. From ‘not one spoken word’ in Dutch I’ve returned home after my first week intern, and spoke only Dutch to my wife. After another week I’ve managed to run my business in Dutch and since then it’s Dutch only (with Dutch people). Thank you Anneke
Ps. (This comment is written in English, as I assume that these kind of recommendations are specially useful for those who can’t yet read Dutch :))

Elon uit: Utrecht

04-12-2017
9,9

Uw ervaring Highly recommended!

Didier Paul Gabrielstraat 76

20-11-2017

31-10-2017
7,7

Marc uit: Beugen

8,5

Uw ervaring Een duidelijke en verhelderende cursus, gegeven door een bevlogen Frau Kewitsch. Vooral profijt gehad van de indivudele lessen. De duur is soms wat lang na een flinke dag zwoegen, nauwelijks tijd om tussendoor wat te eten. Maar ach, als dat alles is dan mogen we niet klagen.

Amelie Amsterdam

9,5

Luc uit: Huissen

M.

17-10-2017

Willem uit: Scheveningen

16-10-2017
6,4

Uw ervaring de cursus voldeed niet helemaal aan mijn eigen doelstelling en verwachtingen. De trainer was okay maar voor mijn gevoel hadden we als groep meer uit de trainingen kunnen halen.