Beoordelingen DnA Languages

21-06-2018

Josine uit: Amsterdam

19-06-2018
7,7

Uw ervaring Ik vond het lastig te combineren met mijn huidige werkzaamheden. Daarnaast denk ik niet dat mijn Engels in één keer heel erg anders is, maar ik heb wel wat handige tips mee gekregen welke ik zeker in de praktijk ga gebruiken. (met name grammatica en zins opbouw/woord gebruik)

Frank uit: Amsterdam

18-06-2018
7,2

Ed uit: Lisse

18-06-2018
7,9

Uw ervaring Heeft zeker geholpen om wat makkelijker in een groep te communiceren in het engels.

Sulna uit: Diemen

15-06-2018
7,0

Uw ervaring Het was beter geweest dat bij de voorbereiding voor de cursus rekening was gehouden met de intake voorafgaand aan de cursus. Mijn idee was beter communiceren met engels sprekende collega's.

Petra uit: Haarlem

14-06-2018

Uw ervaring Zeer Positief

Linda uit: Zaandam

14-06-2018
6,7

Uw ervaring Naar mijn mening is er te veel nadruk gelegd op grammatica. Iets wat ik, en ik vermoed ook de andere cursisten in mijn groep, zelden zullen gebruiken. Mijn voorkeur had meer uitgegaan naar communicatie en begrijpend lezen of verstaan. Ik denk dat het beter was geweest om de stof iets meer aan te laten sluiten bij de wensen van de groep. Ik ben er op een gegeven moment zelf mee gekomen, maar wellicht een tip voor de toekomst om dit te checken bij je groep.

Ik vond het ook niet fijn dat we telkens te horen kregen dat we achter liepen. Blijkbaar had onze groep meer tijd nodig om dingen te begrijpen of oefeningen te doen. Zelf heb ik ook het idee dat we veel niet hebben gedaan omdat het uitgereikte materiaal veel meer stof en huiswerk bevatte. Ik had het leuk gevonden om ook daar eventueel de antwoorden van te ontvangen.
Jammer ook dat je bij sommige oefeningen niet voldoende ruimte had om je antwoord in te vullen en het een heel gekras werd als het antwoord niet juist was. Voor mezelf geen touw meer aan vast te knopen. Een handout met de juiste antwoorden had ik wel op prijs gesteld. (Later ben ik zelf met potlood aan de gang gegaan en dat werkte beter)

De indeling van de map vond ik zelf ook niet heel praktisch. Kan beter denk ik zelf. Veel zoeken waar het ook weer stond. Soms niet goed weten waar je de handouts nou precies in je lesmap kwijt kon. De pagina's waar je zelf informatie kwijt kon, vond ik ook niet praktisch. Kan beter.

Al met al heb ik er voor mezelf te weinig aan gehad.

Iris uit: Koudekerk aan den Rijn

Arnaud uit: Utrecht

6,3

Uw ervaring 3 uurtjes in de 2 weken is onvoldoende om Engels, dan wel een andere taal, echt te leren vind ik. Om mijn Engels dan ook te verbeteren had ik liever gezien dat er sprake was intensievere trainingen die korter op elkaar zaten. De trainer vond ik trouwens wel uitstekend echter sta ik niet achter de opzet.

Nathalie uit: Nieuw Vennep