Beoordelingen Dion Schilderwerken

• Zorgvuldige omgang met uw eigendommen 10,0
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,0

Wim uit: Duiven

20-02-2017

"Onze keuze voor het buitenschilderwerk viel op Dion vanwege zijn uitgebreide offerte en vooral zijn heldere en kundige uitleg ervan. Dion gaf een duidelijk beeld van de mogelijkheden wat betreft de herstelwerkzaamheden en verfsystemen. Je merkt aan alles dat hij zijn vak goed verstaat en de beste en juiste materialen en gereedschappen gebruikt. Zijn auto, het steigermateriaal, de doorwerktent, het elektrisch gereedschap is allemaal nieuw gekocht en dik in orde. Er wordt netjes gewerkt en aan het einde van de werkdag wordt al het vuil en afval opgeruimd. Dion gebruikt een combinatie van verf typen waardoor hoogglans dan ook werkelijk hoogglans wordt. Ook komt hij met verbetervoorstellen die ik zelf niet kan bedenken. Ook dat maakt het verschil en het uiteindelijke resultaat verrassend fraai. Dion is een pietje precies en raffelt niets af. Hij is een perfectionist. Wij zijn dik tevreden over het resultaat en kunnen Dion iedereen aanbevelen."

B. uit: Duiven

20-02-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Gekozen voor zekerheid en vakmanschap

"Deze winter hebben wij een uitgebreide offerte van Dion ontvangen. Deze offerte is deze maand tot onze volle tevredenheid uitgevoerd. Over enkele tussentijdse aanpassingen en aanvullingen werd niet moeilijk gedaan.
Dion en zijn werknemer's kijken niet op de eerste plaats naar de klok, maar naar de kwaliteit van het werk en vormen geen enkele overlast voor ons als bewoners.
Voor een volgende klus zullen wij zeker weer een beroep op hen doen"

Ineke uit: Duiven

20-02-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Wij hebben gekozen voor een kwaliteit's bedrijf!

1e contact aantal jaren geleden was heel goed, en dan is de betrouwbaarheid en kwaliteit reden om nieuwe klussen wederom te gunnen.