Beoordelingen Diks Verzekeringen

• Snelheid schade-afwikkeling 8,0

Ruud uit: Almere

22-07-2017

Positieve ervaring:
vlot bereikbaar en snelle adequate antwoorden

Roland uit: Nootdorp

22-07-2017
7,3

Positieve ervaring:
Kon gemakkelijk online op Zaterdag een snorscooterverzekering afsluiten en binnen 48h een bevestiging ontvangen van goedkeuring (in het weekend ).
Ook de groene kaart is snel verstuurd binnen 4 dgn.

Negatieve ervaring:
Dat ik na het afsluiten pas de informatie kreeg dat de verzekering binnen 2 werkdagen na controle zou worden geactiveerd. Gelukkig kreeg ik binnen 48h (de volgende dag) een mail met dat de scooter vooralsnog is verzekerd.
Ik wilde er namelijk direct mee weg kunnen rijden en dat ging helaas niet na de verstrekte informatie.

Maarten uit: IJsselstein

21-07-2017
9,8

Overige verzekeringen

Negatieve ervaring:
Ik vond het lastig dat voor de reisannulering, een bericht van de specialist nodig was. Ik had aangegeven dat mijn man endeldarmkanker had gekregen met uitzaaiing lever. Ziekenhuis zelf zei dat dit niet gevraagd mocht worden en dat bij vragen het verz.maatschappij zelf contact met hun moest opnemen. Later is door een hartaanval de rest van de familie teruggekomen van hun vakantieadres (annulering bij een andere verzekeringmij). Dit ging zonder problemen en zij werden aan alle kanten geholpen om snel terug te keren.

Herman uit: Hoofddorp

20-07-2017

Autoverzekering

Andrzej uit: Gemert

17-07-2017

Positieve ervaring:

Ik zou aanraden aan alle

Jan uit: Breda

17-07-2017
1,3

Bestelautoverzekering

Geen

Negatieve ervaring:
Luisteren naar een mens dat hij niet nog een keer moet bellen
Wordt niks geregeld.

14-07-2017
4,0

Autoverzekering

Negatieve ervaring:
Twee keer negatieve ervaring. De eerste keer bleek de prijs veel hoger dan in de offerte. De verzekering wel genomen omdat ik geen andere keus heb (rialto). Tweede ervaring: Bij een schademelding kwam ik er achter dat ik geen WA++ maar WA verzekerd was, terwijl ik WA++ had geoffreerd gekregen. Diks maakt misbruik van de kwetsbare positie waar ik in zit. Ik heb overwogen om naar kassa te gaan hiermee. Als ik een andere optie tegen kom zeg ik deze verzekering op.