Beoordelingen Diks Autoverhuur

• Aanbod voertuigen 9,0

Etienne uit: Amsterdam

27-11-2017
3,3

Bus gehuurd in het weekend met kenteken VD 938 K kilometerstand op factuur 157.771 terwijl de werkelijke km stand 154078 is.
Bel je het bedrijf op krijg je mevrouw Robin aan de lijn.Dat er niet gesjoemeld kan worden met de km stand.LET GOED OP FIT BEDRIJF VOORAL MET DE KILOMETER TELLER.
Mevrouw Robin werkzaam aan de Hexaan weg.
Je wilde een relatie.

Gerard uit: Almere

13-11-2017
4,6

Bus was op de afgesproken tijd van de online reservering niet in orde gemaakt. Hij moest nog van de parkeerplaats afgehaald worden tussen alle bussen door, gestofzuigd en afgetankt worden. Ik moest hier lang op wachten.
De bus bleek ook nog een automaat te zijn.
Mijn zoon ging verhuizen, op zichzelf wonen. Omdat ik in de bus reed, want hij heeft geen rijervaring met een bus, kreeg hij zijn studentenkorting niet maar hij betaalde het zelf.
De prijs van de steekkar die we huurde, stond op een bord bij de ingang €7,50, maar dat klopte niet volgens de medewerker, en rekende €8,-
Online waren de bankgegevens al door gegeven maar mijn zoon moest dat weer aan de balie opnieuw doorgeven.
Echt een waardeloze service. Wij huren hier geen bus meer.

H uit: Amsterdam

14-04-2017

Ik heb een tijdje terug een personenauto bij Diks gehuurd, dat was een prima ervaring. Beter dan bij de grote bekende verhuurbedrijven zeg maar. Volgende keer ga ik hier weer naartoe.

Martin uit: Amsterdam

14-07-2015
7,6

Prettige locatie, Amsterdam`Zuid, vlakbij en voor mij de belangrijkste reden om vaak hier te huren!
De schade-app is een hele verbetering!
Soms helaas, ook al betaal ik al jaren op rekening, krijg ik toch nog meldingen van openstaande facturen , ondanks automatische incasso...
Verder heel blij met jullie!

Succes en tot gauw

nico uit: amsterdam

12-07-2015

ben al 20 jaar klant en ben zeer tevreden

Henk uit: Amsterdam

12-07-2015
7,7

Eenvoud reservering: Ik kan niet meer inloggen.
Locatie: Dichtbij, maar bij inleveren buiten kantooruren geen parkeervergunning en moeilijk om een parkeerplaats te vinden.

Rodney uit: Amsterdam

08-07-2015

Fantastisch,compleet en klantgericht!

martatcia uit: amsterdam

07-07-2015

ben zeer tevreden met de vestiging aan de willem de zwijger waar ik me auto ophaal en terug breng en de jongens zijn zeer hulpzaam en vriendelijk ze mogen van mij blijven richmond en ali kan alleen maar goeds zeggen

Tim uit: Amsterdam

26-06-2015

Top, flexibel, niet moeilijk doen, al 23 jaar klant, ga zo door zou ik zeggen.

Kitty uit: Amsterdam

25-06-2015

De medewerkers van de De Zwijgerlaan zijn gewoon TOPgasten!