Beoordelingen Dikhoff & Schurer Opticiens

• Afspraken nakomen 9,1
  • Snelheid dienstverlening 9,1

Maartje uit: Sneek

12-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Geweldig hoe ik geholpen ben, toen mijn bril stuk was.
Ik was verdrietig toen dit gebeurde en ook boos want ik was gehecht aan de bril en had hem nodig. Ik kreeg kosteloos een nieuwe bril en snel, binnen een week!

Luce uit: Hoogerheide

09-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, optometrisch onderzoek, orthoptisch onderzoek

Positieve ervaring:
Eindelijk sinds jaren een goede bril gekregen!

Margit uit: Sneek

08-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting

Positieve ervaring:
Service gericht. Ik voelde me op een prettige wijze gehoord en gezien door de verschillende medewerkers

martje uit: heeg

7,7

Vriendelijk geholpen

Rixta uit: Amsterdam

9,8

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Positieve ervaring:
Van mijn eerste brilletje (3 jaar) naar nu mijn lenzen opsturen richting Amsterdam (23).
Informeren mij altijd 100% en vinden het leuk om vragen te beantwoorden, mee te denken en daarbij gaat de veiligheid gebruiks gemak en het beste zicht voorop.

Pieter uit: Mantgum

08-11-2018

Ervaring met: aankoop van brillenglazen

Theresa uit: Sneek

zie boven

geen

Pascal uit: Sneek

08-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting

Jente uit: Ijlst

08-11-2018

Ervaring met: aankoop van een complete bril

Positieve ervaring:
Het was een leuke mw die me geholpen heeft om een bril uit te zoeken. Ze kwam met heel veel verschillende. En heeft goed naar me geluisterd.

Verbeterpunten/ tips:
Ik hoop dat er nog wat meer keuze komt. De kinderbrillen pas ik niet meer en de volwassen brillen zijn te groot.

Myrthe uit: Sneek

Positieve ervaring:
Uitstekend geholpen. Medewerkers hebben veel geduld en uitstekende service.

Geen