Beoordelingen Dijkshoorn Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 8,9

Koos uit: Maassluis

12-04-2019
8,2

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Homogeen verhuisteam

Geen

Wilma uit: Maasslui

08-04-2019
9,8

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Wat een geweldig team verhuizers; niets was te veel en altijd met een glimlach. Wij zijn meer dan tevreden over Dijkshoorn als verhuisbedrijf.

Verbeterpunten:
De ontvangen verhuisdozen zaten vol met stukkers van vorige verhuizingen en er waren kapotte dozen bij. Misschien een betere controle doen op de teruggekomen dozen.

Cor uit: Vlaardingen

05-04-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Alles is prima verlopen. Goede afspraken gemaakt en nagekomen. Deskundig personeel. Zowel in het oude- als in het nieuwe huis wordt er goed opgelet dat er geen schade gemaakt wordt. Er wordt snel en netjes gewerkt.

geen idee

Jochen uit: Rotterdam

26-03-2019
6,7

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
- Enthousiaste medewerkers
- Bereidheid tot overleg
- Harde werkers
- Overleggen alles
- Bij te sturen
- Grootste deel van de tijd erg zorgvuldig met de te verplaatsen spullen, extreem kwetsbare spullen (Lego helaas niet)
- Grootste deel van de tijd zorgvuldig bij het niet beschadigen van muren, ramen etc. Voorzichtig bij het naar binnen verplaatsen van de spullen.

Verbeterpunten:
- In het taxatiegesprek is de verhuisdatum genoteerd, in de offerte staat de verhuisdatum, op de ingevulde formulieren staat de datum, het zou mooi zijn als hiermee de datum ook vaststaat. Nu hebben we de verhuisdatum moeten vervroegen omdat ik het zelf ook nog een keer apart had moeten melden
- Als het bedrijf belooft je verzameling gebouwde Lego zorgvuldig te vervoeren, kom dit dan ook na. Mijn verzameling is ingepakt, voorzichtig in dozen gedaan, maar is hier, niet heel vreemd, voor het grootste deel niet heel uit de doos gekomen. Het bedrijf is dus niet in staat gebleken dit soort goederen onbeschadigd te vervoeren. Dit is de verhuizers niet aan te rekenen. Deze hadden geen beschikking over iets anders dan de standaard middelen
- Als je kwetsbare goederen vervoert, moet je deze dan ook niet uit de dozen halen om te controleren of het onbeschadigd over is gekomen? Het bedrijf heeft deze niet uit de dozen gehaald om dit te controleren
- Als een huisdier ontsnapt, is het verstandig hier de eigenaar van op de hoogte te brengen, zeker als de dieren in een ruimte zijn opgesloten met een briefje er op NIET OPENEN en de verhuizers hier van te voren van op de hoogte zijn gebracht. Nu was een van mijn twee katten ontsnapt (de angstigste) en deze heeft meerdere uren doodsbang onder een plank gezeten zonder dat wij dit wisten. Tot op dit moment heeft deze kat zich in de nieuwe woning niet getoond
- Het verhuisbedrijf heeft op twee plekken de pas geverfde muur in de nieuwe woning beschadigd. Hier heeft men ons niet van op de hoogte gebracht. Ik had het wel zo netjes gevonden als dit gemeld was en we gezamenlijk naar een oplossing hadden kunnen kijken.

Howard uit: NAALDWIJK

25-03-2019

Bert uit: Maassluis

21-03-2019
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Alles perfect geregeld,zeer vakkundig personeel

Geen