Beoordelingen Dijkshoorn Euromovers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 8,9

Ben uit: Den Hoorn

05-12-2019
9,7

Verbeterpunten:
Let op!! Het e-mailadres is gewijzigd. Dit moet nu zijn: bcvdamme@caiway.nl

Jan uit: RIDDERKERK

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
De lift werd bekleed met karton. Er is geen enkele schade aan het gebouw geconstateerd. Kortom, een prima uitgevoerde verhuizing!

Verbeterpunten:
Wij kunnen geen punten bedenken!

Frans uit: Vlaardingen

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Diensten geleverd zoals beloofd. Snel en vakkundig.

.??

Piet uit: Maassluis

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
voldeed aan oze verwachting

??????????? niet kunnen vinden

Tom uit: Colmenar

02-12-2019
2,1

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Na een eerdere beoordeling schreef de Firma Dijkshoorn:
" Samen met onze verzekeringsmaatschappij zijn wij nog steeds bezig naar een passende oplossing om uw dossier op een correcte wijze af te wikkelen".

Door diefstal is de schade ruim € 30.000.00. Daarnaast moest ik noodaankopen doen en kon mijn galerie niet openen. Dus geen inkomsten. Inmiddels ben ik bijna failliet.

Dijkshoorn bleek niet verzekerd te zijn voor schade aan goederen. [Heb ik zwart op wit van de verzekering]. De verzekering deed mij een voorstel van rond de € 1.300.00. Ik reageer daar niet op. Het is pure oplichting.

Dijkshoorn heeft zonder mij te informeren de verhuizing uitbesteedt aan Kuyper verhuizingen. Dus geen eigen container maar de boedel is 4 keer overgeladen en daarna opgeslagen in een loods die gedeeld wordt met meerdere bedrijven. Daar zijn de spullen gestolen en beschadigd. De boedellijst veranderde men in een collie lijst en werd vervalst om de diefstal te markeren. Dat kan niet anders.

Je kan van 100 dozen niet ongemerkt 95 dozen maken [voorbeeld]. Maar dat is wel wat er gebeurde.

Dijkshoorn werkt absoluut niet mee aan een oplossing en weigerde mij zelfs te woord te staan tijdens een bezoek aan hun kantoor. Ze belden zelfs de politie terwijl er niets aan de hand was. De politie moest er om lachen.

Volgens Dijkshoorn hadden zij aangifte tegen mij gedaan wegens zogenaamde bedreigingen. Ook dit was gelogen. Ik heb nimmer iemand persoonlijk bedreigd. Navraag door mij bij de politie bevestigde dit.

Inmiddels zijn we 9 maanden van ellende verder. Omdat de galerie niet open kon is het huurcontract opgezegd en moet ik per 31 december het pand verlaten hebben. Het geld dat ik investeerde in het pand ben ik kwijt. En sta op straat als ik niet snel een ander pand kan vinden.

Wat een rustige en serene oude dag - toekomst in een gunstig klimaat had moeten worden is een nachtmerrie geworden.

Ik hoop dat de firma Dijkshoorn en hun medewerkers fijne feestdagen tegemoet gaan. Met een zuiver geweten..

Zie bovenstaande..

First name: Michael City: Zurich

27-11-2019

I want to judge as: Private Individual

I am: First time customer

Which service(s) did you opt for? (multiple answers possible) Packing and unpacking service

Pros:
Good movers, very efficient and friendly.

Improvement Points:
Unclear as to why there was a delay, communication could be a little bit better.

Would you recommend the services of Dijkshoorn Euromovers to family and friends? ja

Manon uit: Vlaardingen

26-11-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Snel en zorgvuldig in- en uitgeladen.

Verbeterpunten:
Gebruik van stukloper om je (nieuwe!) vloer te beschermen tegen zand en vuil door het continue in- en uitlopen.

Hans uit: Vlaardingen

25-11-2019
9,9

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Zeer vriendelijk en meedenkend. Top!

Geen

Hans uit: Schiedam

25-11-2019
9,9

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Goed en snel met problemen gewoon top.

geen