Beoordelingen Dijkgraaf-Rijsdorp B.V.

Esther uit: IJsselstein

02-06-2018

Carmi uit: Maarn

01-06-2018

Goede en vriendelijke telefonische informatie, snelle levertijd en goede service!

uit: Eerbeek

19-05-2018
8,5

Eri uit: Boxtel

18-05-2018

Kan werkelijk geen enkel punt niet geven! Snel, correct, netjes, goede prijs....KLASSE

Annemarieke Germeraad uit: Deventer

15-05-2018

Een zeer klantvriendelijke organisatie. De prijzen zijn iets hoger dan online, maar dat is vanzelfsprekend logisch. We kunnen rekening houden met de levertijd in de omgeving, dus dat is ook prima. Kortom, een dikke 10!

M. Albertus uit: Apeldoorn

9,8

Nooit geen problemen gehad qua levering oid.. zelfs mocht ik iets terugsturen omdat ik het verkeerde had besteld, top!

René Jansen uit: Apeldoorn

prettig en correct!

Dieter Spillebeen uit: Apeldoorn

5,7

In bepaalde dingen is het aanbod redelijk beperkt, denk aan rekenmachines etc. Vaak bij bestellingen komen dingen niet in 1 keer, maar soms in 3 keer. 1 zending de volgende dag, de andere een paar dagen later etc. Hierdoor is het toch beter om naar staples te gaan als er wat nodig is... Toen we stoelen kochten, zouden ze langs komen om te helpen instellen, is nooit gebeurd. Ook zouden ze nog eens langs komen om te kijken naar al kantoor materiaal en ze zijn nooit geweest. inmiddels hebben wij bij andere offertes aangevraagd.