Beoordelingen Dijkgraaf-Rijsdorp B.V.

• Afspraken nakomen 9,0
  • Prijs 8,5

Sander Dijke uit: Apeldoorn

07-08-2018

Al sinds ik bij Haco werk (2007) bestel ik, net als mijn voorganger, de kantoorartikelen bij Dijkgraaf. Dit doe ik meestal online, tenzij ik iets niet kan vinden. Dan bel ik en wordt ik altijd prima, vakkundig en zeer aardig geholpen. 99 van de 100 keer is dat wat ik bestel op voorraad en dus de volgende ochtend in huis. De enkele keer dat er iets niet op voorraad is, is het er meestal met 2-3 dagen. Prijzen vergelijk ik sporadisch en het is altijd in lijn met andere aanbieders.

Richard uit: Puttershoek

28-07-2018
9,5

Ruime keuze, vakkundig en vriendelijk geholpen, netjes verpakt, goede service. Hierdoor wel iets duurder dan gemiddeld, maar service is dat waard.

Marcel Poort uit: Bunschoten-Spakenburg

09-07-2018

Leveren producten van top kwaliteit. Erg snelle levertijd en goede communicatie, als er iets is bellen ze gelijk en melden ze het. De levertijd was voor mij 2 dagen omdat er iets niet leverbaar was. 15 min na mijn bestelling kreeg ik daar een telefoontje van voor een bevestiging. Nieuwe website is ook erg fijn!

Allard Kok uit: Apeldoorn

02-07-2018

Heutink uit: Mook

30-06-2018
9,6

Product is van mooie kwaliteit, werd binnen korte tijd geleverd en heeft een prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Veldkamp uit: Heeten

30-06-2018

Esther uit: IJsselstein

02-06-2018

Carmi uit: Maarn

01-06-2018

Goede en vriendelijke telefonische informatie, snelle levertijd en goede service!

uit: Eerbeek

01-06-2018