Beoordelingen Different Drums

• Deskundigheid 9,2
  • Beleving 9,1

HESTER uit: Wierden

21-07-2017

Alleen maar positieve reacties gehad. Iedereen heeft genoten. Fantadtisch om te zien hoe je niet ritmische collega's ziet opbloeien tijdens de workshop. Je hebt aandacht voor iedereen. Je positieve uitstraling en energie werkt voor iedereen aanstekelijk. Namens iedereen van de Passie super bedankt voor deze ervaring. We wensen je veel zegen toe en dat je nog maar heel veel mensen deze ervaring mag laten meemaken

Anne uit: Laken

05-07-2017

Richard uit: Voorhout

25-06-2017

Miranda

22-06-2017

We hebben een geweldige middag gehad. Roël wist precies hoe hij kost moest motivere en bezorgde ons een geweldige middag. Ook de zorg hieromtrent door Marnix prima en goed geregeld!!

H. uit: Alblasserdam

08-06-2017

Een geweldige ervaring die ik niet graag had willen missen. Ontzettend leuk om te doen!

Marlies uit: Leiden

30-05-2017

Goede mix van 'de lat niet te hoog leggen' voor de deelnemers en toch iedereen gemotiveerd krijgen om zijn/haar best te doen er een harmonisch geheel van te maken. De tijd vloog!

Ilse uit: Brussel

30-05-2017

Heel fijn om al na een uurtje een leuk ritme tevoorschijn te toveren met een groep van 40 mensen. Heel speelse aanpak en een leuke ervaring!

Mirthe uit: Voorhout

29-05-2017

Heel leuk om te doen! Maar mijn hoofd werkt misschien een beetje andersom, ik zou wel eerst graag het totale plaatje willen horen (waar werken we naar toe?) in plaats van alles stukje voor stukje opbouwen.

Nina uit: Leiden

29-05-2017

Enthousiaste workshopleider, keuze uit verschillende instrumenten (maar ook niet zo veel keus dat je niet weet wat je moet kiezen), leuke ritmes, goede opbouw van moeilijkheid, goed afgestemd op de groep(slevel).

Heb de workshop al aangeraden aan iemand :)!

Corry uit: Leiden

zeer inspirerend!