Beoordelingen Different Drums

• Deskundigheid 9,1
  • Beleving 9,1

Inger uit: Amsterdam

16-10-2017

Wij hebben een ontzettend leuke workshop gehad tijdens ons personeelsuitje met 70 man. Reacties van de deelnemers waren vrijwel allemaal ontzettend enthousiast, Marnix was in staat de hele groep in beweging te krijgen, en met zijn humor en enthousiasme vloog de tijd voorbij!

Jelle uit: Zuidwolde

16-10-2017

Marnix is op ons personeelsuitje geweest. Uitstekende workshop verzorgd. Absoluut een aanrader!

Karla

09-10-2017

Zowel de voorbereiding als de uitvoering was uitstekend.
Veel energie, veel plezier, goed gevoel, veel enthousiaste reacties uit de groep van 100 deelnemers.

Corien

08-10-2017

Erg prettige samenwerking met Marnix gehad. Hij is heel professioneel en enthousiast! Zeker een aanrader!

Christel uit: Herent

04-10-2017

Leuke manier om de ganse groep ongedwongen en ontspannen tot een samenspel te zien groeien in een korte tijdspanne, echt een tof spel en voor ieder haalbaar.

Eddy uit: Brussel

04-10-2017

Als organisator was het leuk samenwerken. De sfeer die werd gebracht zorgde voor een samenhorigheid wat ideaal is voor teamevents ! Een mooie afsluiter van de dag

Thalissa uit: Amersfoort

04-10-2017

Was een erg geslaagde workshop, die met veel enthousiasme gegeven werd.

Nicole uit: Den Dolder

03-10-2017

Leuke actieve workshop! Leuk om het samen te doen.

marc uit: amersfoort

03-10-2017

André uit: Werkendam

23-09-2017

Het was een fantastische ervaring. Enthousiaste workshopleider, die iedereen actief aan de slag kreeg. Veel plezier gehad.