Beoordelingen Dierenrijk

friedie uit: geldrop

09-08-2017

meer dan een vriendelijk en schoon en gezellig dierenpark speeltuin alleen voor mij is dierenrijk al jaren nummer een.

ik kom er heel graag met een of alle vijf mijn kleinkinderen

Wies

05-08-2017

Heel netjes bijgehouden en alle dieren goed zichtbaar

Mia uit: Rijen

03-08-2017

Superleuke dag gehad met mijn dochter, haar man, en kinderen die in Engeland wonen. Heel kindvriendelijk.
Ze hoeven zich geen moment te vervelen.

Zijn gebleven tot sluitingstijd.

Echt een aanrader.

Joke uit: Oirschot

31-07-2017
4,0

Slordige, slecht onderhouden dierentuin! Alleen het personeel was vriendelijk! Plaats om iets te drinken, stoelen zelf bij elkaar zoeken in het zand, via een leegghaalde zaal met troep op de grond. In het zand buiten slingerden lege plastic flessen. Dit niet meer!!

casper uit: eindhoven

21-07-2017

het is superleuk!! ben er al heel vaak geweest maar ontdek nog steeds nieuwe dingen.!

reintje uit: vianen [utr]

08-07-2017

Verrassend veel dieren en veel behulpzaam personeel'en een prettig verblijf voor de dieren en kinderen leuke speel hoeken enmooie uitleg over de dieren.

Oda uit: Nuenen

18-06-2017

Goed verzorgd. Veel te doen voor kinderen
We hebben alleen de pijlen gevolgd en kwamen er op het einde achter dat we een deel gemist hebben. O.a tijger en ijsbeer. Door veel lussen is route niet overzichtelijk. Misschien andere bewegwijzering. Verder mooi park.

anja uit: hurwenen

12-06-2017

Een prachtig kleinschalig dierenpark. Wij hebben genoten met onze 3 kleinkinderen. Er is tijd voor iedereen en als je vragen hebt worden ze netjes uitgelegd, niet alleen aan de ouderen maar bijv. Ook aan de kinderen. Het is een echte aanrader

mara uit: sint joost

21-05-2017

alles is erg keurig en opgeruimd! je kon zelfs nog meehelpen met tour de voer ( dieren eten te geven). echt een super park

Bets uit: Heeze

07-05-2017

Gezellig dierenpark. Erg gericht op kinderen. Leerzame uitleg door medewerkers bij voeder momenten en de verzorging van de olifanten