Beoordelingen Dierenrijk

sienr uit: rijkevorsel

01-11-2017

voor de 3 de keer een mega leuk bezoek gehad bij jullie in de zoo.

C uit: Wateringen

17-10-2017

16 oktober 2017 naar Dierenrijk geweest met kleindochter ze is 5 jaar ,wat hebben we genoten en een hele leuke dierentuin en veel speel plezier voor kinderen ,en we hadden prachtig weer β˜€οΈβ˜€οΈEn zeker een aanrader om er naar toe te gaan πŸ‘πŸ‘

Helga uit: Tilburg

19-09-2017

De verblijven waren mooi en ruim. Het park was ook erg ruim wat een aangename verrassing was. Alles stond goed aangegeven.

pascale uit: hulshout

18-09-2017

is een heel mooi park om door te wandelen. je kan heel kort bij de dieren komen. en de ringstaartmaki's zijn super lief. zeker een bezoekje waard.

Jolanda uit: Vught

06-09-2017

Prettig park.
Heel overzichtelijk.
Mooi opgezet, schoon en netjes.
Goed te doen in een dag met zowel kinderen als senioren die wat moeilijker lopen.
Overal zijn zitplaatsen.
De dieren zijn heel goed te zien op verschillende punten.
Gezellige horecavoorziening.
Veel speelmogelijkheid voor kinderen.
Ook voor een schoolreisje (ik ben zelf leerkracht ) heel geschikt.

Pascalle uit: Swalmen

03-09-2017

Gisteren met ons gezinnetje in Dierenrijk geweest en wat hebben wij genoten!
Vind het een geweldig mooi schoon en leuk park en vooral voor kinderen door de velen speeltuinen die er zijn tussen de dieren door en hoe geweldig is het om de ringstaart maki's aapjes op je hoofd en schouder te hebben die heerlijk zitten te smullen van een worteltje en nog andere shows met dieren echt geweldig!!😍
Het was onze eerste keer maar zullen nog zeker vaker gaan πŸ˜ƒ
Het is echt een aanrader voor jong en oud ☺️

Toon uit: Nuenen

31-08-2017

Een hele mooie middag gehad.
Het ziet er allemaal keurig netjes uit en schoon.
Vriendelijk personeel en ook heel belangrijk, voor de kinderen is voldoende gelegenheid om ook te kunnen spelen.
Beslist een aanrader.

Loes uit: Eindhoven

30-08-2017

Het beviel ons bijzonder dat je de dieren vaak van zo dichtbij kon zien en vanaf verschillende punten. Ideaal voor het maken van foto's. De dieren zagen er ook goed uit en het was prettig om te zien dat ze zoveel ruimte hadden. Een minpuntje vond ik de bewegwijzering. Wij zijn een paar maal de weg kwijt geraakt en konden niet via wegwijzers naar het punt van onze interesse. Het zou handig zijn als er op diverse punten een wegwijzer stond waarop de dieren stonden vermeld en welke kant je dan op moest. Eigenlijk ben je verplicht om de bordjes precies te volgen zonder van het pad af te wijken. Niet handig.

Wilma uit: Baarn

28-08-2017

Mijn man en ik vonden het een prachtig park. Het ziet er geweldig uit. Mooie dieren in een natuurlijke omgeving. De toer de voer, was ook ontzettend leuk en leerzaam. Wij hebben echt genoten. We hebben 1 minpuntje en dat is de wegbewijzering voor fietsers. Wij hebben erg moeten zoeken en vragen om bij jullie park te komen. Dat was jammer en naar mijn inziens geen goede reclame. Het park was echt geweldig en ook het vriendelijk personeel.

Riky uit: Someren

25-08-2017

Mooi park, goed verzorgd.
veel afwisseling voor kinderen, dieren en speeltuintjes mooi verdeeld. Fantastische dag gehad.