Beoordelingen Dierenpension Tussenwijck

w uit: Heemskerk

11-01-2018
6,2

Ervaring met: Hondenpension

Ik kan over bovenstaand niet geheel oordelen omdat ik dit niet zie, en moet aannemen dat het zo is.
Verder vind ik het nogal prijzig , verder worden er kosten berekend die ik dubieus vindt.

Carla uit: Castricum

10-01-2018

Ervaring met: Hondenpension

Ik wil niet alleen het hondenpension beoordelen maar ook de trimsalon. Dat kan niet. Ik moet kiezen van dit programma. Veiligheid en persoonlijke aandacht dier kan ik niet weten want ik was er niet bij. Ik denk wel dat hij een goede tijd heeft gehad bij u. Maar daarom dus nvt ingevuld.
Heel belangrijk: jammer dat de reserveringskosten zo hoog zijn als je meer dan 2,5 dag opvang wil. Van vrijdag tot en met zondag wordt dan het hoge bedrag omdat u ervoor kiest om niet op zondag open te zijn. Dat is op zich heel goed maar reken dan de hoge kosten pas na 4 dagen. (vrij-ma). Ik vind het een onredelijke voorwaarde en het komt heel onplezierig over. Dus ik beveel u wel aan maar met deze kanttekening daarbij.
De trimsalon was geweldig. Mijn hond zag er prachtig uit en het was ook fijn dat ze hem er nog bij konden zetten in de agenda!

Julia uit: Aerdenhout

10-01-2018
9,8

Ervaring met: Hondenpension

lieve persoonlijke verzorging van onze honden Lois en Ginger, ga zonder zorgen weg op vakantie want ik weet dat alle medewerkers hun uiterste best doen om op professionele wijze hun gasten te verzorgen, veel dank hiervoor!!

Jan Kees uit: Santpoort zuid

Prima dierenhotel

Hill uit: IJmuiden

09-01-2018

Toppers zijn het allemaal...de liefde voor de dieren en alert zijn, ze houden de honden en katten goed in de gaten. En ondernemen gelijk actie als er iets niet goed gaat met onze lieverds.

Angelo uit: Heemskerk

Ervaring met: Hondenpension

Ik zou het fijn vinden als de openingstijden verruimd zouden worden en zondag ook open voor halen of brengen.

Hannie uit: Haarlem

7,0

Ervaring met: Hondenpension

Ik heb voor alles een 7 gegeven, omdat ik niet weet hoe er met mijn hond omgegaan wordt. Ik lever hem af en kom hem ophalen en vraag hoe het gegaan is. Meestal goed en soms is er een kleine opmerking. Het is niet zo dat mijn hond met tegenzin naar binnen gaat, dus ga ik er vanuit dat hij het naar zijn zin heeft.

Ingeborg uit: Bloemendaal

Ervaring met: Hondenpension

Mijn honden gaan opgewekt mee de kennel in, wat voor mij een teken is dat ze het er fijn hebben. Ze zien er keurig verzorgd uit. Ook de extra aandacht die mijn oudere hond nodig heeft i.v.m. likplek, wordt gegeven en de wond wordt goed verzorgd.

Carla uit: Beverwijk

08-01-2018

Ervaring met: Hondenpension

Onze hond gaat opgewekt heen en komt blij en fit terug. Bij onverwacht verandering over verandering verblijfstijd , is er volledig begrip van Tussenwijck. Worden altijd correct behandeld. Wijn zijn erg blij met deze opvang voor onze hond.