Beoordelingen Dierenpension Tussenwijck

S uit: Heemskerk

16-10-2017
5,0

Ervaring met: Trimsalon

Ik wilde eens van trimsalon verranderen omdat ik dacht dat deze trimsalon makkelijk is met eventueel het pension,dus dacht kennis te gaan maken met deze trimsalon.Ik betaal altijd 30€ en moest hier 47,50€betalen.
Ik schrok er eigenlijk wel van,en vroeg of de prijs ook klopte,want op de site stond voor kleine hondjes rond de 25€.
Nou kan dit natuurlijk iets meer worden,maar 47,50 voor een klein boomerhondje vind ik wel heel erg prijzig.
Ik had haar al van te voren goed geborsteld,dat scheelde denk ik al.
Als antwoord krijg je dan dat er 2 uur tijd aan besteed is,maar kwam op tijd en ons hondje stond al lang en breed te wachten.Het zullen wel normale prijzen zijn,maar ik vind dit heel veel geld.

Ellen / Pepper uit: Heemskerk

10-07-2017
1,0

Ervaring met: Hondenpension

mijn hond Pepper is opgevangen in week van 12 tot en met 16 juni. Van te voren had ik gebeld dat het een bange hond is en dat zou allemaal wel goed komen. Met veel tegenzin werd Pepper naar binnen gesleept bij aankomst. Ik denk dat het 5 hele lange dagen zijn geweest voor haar, waar we niks over terug gekoppeld kregen. Ja, geen bijzonderheden. Bij thuiskomst heeft Pepper 6x gepoept en 2 dagen geslapen tussen het uitlaten door. Blijkbaar heeft ze de rust niet gekregen om even haar behoefte te doen. Het heeft 2 weken geduurd voordat ze de verlatingsangst weer onder controle had. Ik vind dit echt heel erg!! Het was voor mij een noodoplossing om haar naar jullie te brengen maar, ik heb er echt spijt van. Zo veel geld betaald voor opvang waar de hond niet eens tijd krijgt om rustig te poepen. zo jammer dat jullie professionals daar geen oog voor hebben gehad. Helemaal omdat ik nog heb gebeld van te voren. Ik ben een zeer ontevreden klant. Ik hoop wel dat jullie hier iets mee gaan doen.

ps misschien denkt u waarom nu pas deze reactie maar, ik heb in de tussentijd diagnose kanker gekregen en was niet in staat eerder te reageren.

Lysette uit: Beverwijk

16-06-2017
9,6

Ervaring met: Kattenpension

Mijn kat is al 2x blijven logeren in het pension, aan het begin even wennen voor hem, maar bij ophalen een relaxte kat terug. Helaas de laatste keer flink ziek geworden door de niesziekte ondanks de inenting, maar ik werd daar keurig over bericht. Wat betreft de niesziekte kan het pension er weinig aan doen mijn inziens, het is warm buiten, de beestjes zitten bij elkaar, dat risico loop je. Na 2 weken was hij weer helemaal de oude. Aankomend weekend komt hij gewoon weer een weekje logeren.

Margot uit: Beverwijk

11-04-2017

Ervaring met: Trimsalon

Onze hond Hailey voor de eerste keer in haar leven een trimbeurt laten ondergaan. Super! Moeilijk om haar achter te laten, maar de dames van de trimsalon pakten dit heel goed op. Stuurden tussentijds een app met foto van Hailey tijdens de behandeling. Top, dames. Een echte aanrader voor je hond.
De tevreden baasjes.

pum uit: haarlem

17-03-2017
6,6

Ervaring met: Kattenpension

Moeilijk oordeel te geven ivm er niet bij zijn tijdens het verblijf. Op ich wel goed gevoel.
Pum is wel doodziek geworden nadat ze uit het pension is gekomen waarvoor ze echt behandeld moest worden(niesziekte) ondanks de inenting. Hier is ook geen informatie meegegeven bij ophalen van Pum.

Kitty uit: Amstelveen

09-03-2017

Ervaring met: Hondenpension

Onze hond is voor de eerste keer een lang weekend in pension geweest na slechte ervaringen bij een andere kennel. Onze indruk van Tussenwijck is heel positief, professionele benadering en veel aandacht voor de hond. Hij was na het verblijf heel happy en vooral relaxed! Een verademing voor ons...
Het enige nadeel is dat het voer in de kennel niet geschikt is voor onze hond, bevat teveel granen. Dat is makkelijk op te lossen door eigen voer mee te geven. Daardoor worden de kosten voor ons echter wel wat hoger...

Mariska uit: Assendelft

08-03-2017

Ervaring met: Hondenpension

Een blije voldane hond bij ophalen. Ook ideaal dat de mogelijkheid er is om je hond te laten wassen. Dit is bij Mikki geen overbodige luxe....
Personeel daarnaast erg aardig allemaal.

Dineke uit: Heemstede

07-03-2017
8,2

Ervaring met: Hondenpension

Onze hond is ziek geworden tijdens het verblijf, dat kan natuurlijk gebeuren. Er is zeer adequaat gehandeld. De dierenarts heeft hem direct bezocht. Fijn. Ook na thuiskomst hebben de medewerkers een aantal malen gebeld om te vragen hoe het met hem ging. Wat een betrokkenheid. Dank voor de goede zorgen.

Pascale uit: Zaandam

06-03-2017

Ervaring met: Hondenpension

De ambiance van het pension is mooi, verzorgd en vriendelijk personeel. Aangezien je er niet bij blijft gedurende het verblijf, kan ik ook niet oordelen over de persoonlijke aandacht. Maar ik ga er wel van uit dat dat er wel is....!!