Beoordelingen Dierenkliniek Vechtdal

07-11-2018

jannie uit: bruchterveld

05-11-2018

Ervaring met: Gezelschapsdieren

bestellen via site gaat makkelijk je word altijd netjes en vriendelijk dehandelt

05-11-2018

Alleen ervaring met de webshop en dat gaat prima

20-10-2018

Tandheelkunde, nazorg, voedingsadvies, gedragsuitleg, kundig onderzoek/ behandeling problematiek, bij genoemde punten een hoge score voor Vechtdal dierenkliniek. Ook noemenswaardig: iedereen is vriendelijk.
Ik vertrouw het welzijn van mijn dieren door deze ervaringen onvolwaardig toe aan het volledige team.
Pootje van Milou & koppies van Mimi & Oscar

Ineke uit: Hoogenweg

15-10-2018

Ervaring met: Gezelschapsdieren

Super goede ervaring in de praktijk. Ik vraag altijd naar Saskia..omdat ik haar kundig vind. Ze is prettig in omgang....en duidelijk.
Min punt vind ik dat de behandeltafel niet na elk dier wordt schoongemaakt. Zo zit er soms nog haar (en???) op van voorganger. Kleine moeite om met plantensproeier en desinfect te spuiten en met papier schoon te maken (papieren rol aan de muur...tork dispenser)
Assistentes aan telefoon en achter balie erg vriendelijk en helpen goed.
Gerrit (ja toch?) heeft webshop goed op orde...vandaag voer besteld...vandaag kunnen ophalen....top.
Eén keer ben ik door een assistente nadrukkelijk gewezen op het feit dat ik 5 minuten na sluitingstijd voer kwam halen.
Ik kwam van een afspraak elders toevallig langs de praktijk en wist niet tot hoe laat deze open was en ging dus op de gok langs.
Tip: sluit de deur als klanten niet meer welkom zijn....ik was me nml van geen kwaad bewust en vond het vervelend de mannier waarop ik aangesproken werd.
Tuurlijk zou ik zelf ook denken "shit" daar komt weer een late klant...maar zou dat niet laten merken...zeker niet als het de eerste keer was....en de deur nog gewoon open was.
Conclusie...twee kleine minpuntjes....maar bovenal zeeeeeer tevreden! Ga zo door!

J uit: Tilburg

29-09-2018

M. uit: Delft

29-09-2018
n.v.t.

Ervaring met: Webshop

Bestelling is goed aangekomen. Royal Canin renal voldoet prima.

Adèle uit: Ossendrecht

11-09-2018

Snelle en correcte aflevering van het voer dat we bestellen..

uit: Heerde

11-09-2018

Ervaring met: Webshop

Super snelle levering van mijn hondenvoer, top!!!!