Beoordelingen Dierenkliniek Lieshout

01-11-2017

Nelleke uit: Breugel

31-08-2017
8,2

Erg vriendelijk en lief voor onze hondjes

Familie uit: Helmond

10-06-2017

Op donderdag 8-juni 2017 is onze Joelka ingeslapen de arts heeft dit voortreffelijk gedaan heel rustig niks overhaast door al ons verdriet waren we toch blij voor Joelka dat hij niet verder geleden heeft onze dank gaat uit naar de arts de naam zijn we kwijt bedankt

Nicole en Hein uit: Sint Oedenrode

10-06-2017

In 2010 zijn wij in Veghel in het weekend naar de dierenarts gemoeten met ons hondje vanwege een spoed geval, wij werden daar niet geholpen en zijn toen verder gaan zoeken. Wij kwamen toen uit bij, dierenkliniek Lieshout. De eigenaar (will) heeft ons destijds perfect geholpen. Nu 7 jaar later huppelt ze nog steeds blij rond. Het is voor ons een stukje rijden, maar wij gaan nooit meer ergens anders naar toe. Dus will en medewerkers hartstikke bedankt voor de goede zorgen die jullie verlenen.

Mary uit: Gemert

30-05-2017
9,9

Geweldig betrokken jonge dierenarts. Nam de tijd en gaf fijne begeleiding bij het inslapen van mijn kat.
Veel lof voor deze dierenartsenpraktijk!!

Carolie uit: Mariahout

22-05-2017
8,1

eerlijk advies, vriendelijk bekwaam personeel, niet het idee een nummer te zijn

Chantal uit: Nuenen

11-05-2017

Ik vind het een kei goeie kliniek, lieve mensen en staan altijd voor je klaar ook al is t avond if nachts. Ze leven allemaal ook met je mee in goede en slechte tijden toppersssss!!!!!

Birgitta uit: Stiphout

21-04-2017
9,6

Onze poes werd gecastreerd en kwam er niet goed bovenop. Ze kreeg koorts, werd moe en heel slap met als gevolg dat ze minder ging eten. Dokter Wil heeft echt een GROOT HART voor dieren. Hij heeft er alles op gezet om haar er weer goed erdoorheen te helpen. Ik kan alleen maar mijn bewondering hiervoor uitdrukken. Ook vind ik het heel bijzonder dat ze een speciale avond over kattengedrag organiseren voor de mensen om nog beter kennis te krijgen over deze dieren en nog belangrijker hoe we er goed mee om kunnen gaan! :-)

richard uit: best

06-03-2017

Prima consult gehad 3 maal, dierenarts neemt alle tijd voor diagnose en onderzoek, betrekt de klant in het gehele proces.

klant wordt volledig op de hoogte gesteld wat het plan van aanpak is in woord en op schrift.

Conclusie: een uitstekende praktijk fris/schoon/voldoende informatie te vinden in de wachtkamer service en kwaliteit bijzonder goed. Met vriendelijke groet,

D. uit: Nuenen

21-02-2017

Het loopt zoals het hoort te lopen