Beoordelingen Dierenkliniek Den Heuvel

• Telefonische bereikbaarheid 9,1
  • Onderzoeksmogelijkheden 9,3

Andrea uit: Mönchengladbach

28-07-2017

Ich war begeistert und empfehle diese Klinik weiter.Alle nett mein Hund war vor und nach dem Ct total relaxed.Sonst ist es ein Kampf ihn beim Tierarzt zu halten.
Die Ausführung und Beurteilung des Cts war verständlich.
Mann hat ein paar tipps gegeben.Wunderbar und glücklich meinen Dolmas wieder mit nach Hause zu nehmen grüssen wir aus Mönchengladbach

J uit: Riel

12-07-2017

Kliniek die alles onder 1 dak heeft met kundige artsen die klantvriendelijkheid en zorg voor uw dier hoog in het vaandel hebben.

Ton uit: Eindhoven

15-06-2017
6,6

Er ontbreekt een belangrijk item in genoemde onderwerpen: Wachttijden. Ben nu doordeweeks met mijn kat 2 middagen op het spreekuur geweest, de 1e keer heb ik anderhalf uur moeten wachten, de 2e keer een uur terwijl er nauwelijks mensen eerder aan de beurt waren. Je zit op een ongemakkelijk bankje te wachten en niemand komt iets vertellen. Spreekuur start om half 2, een dierenarts verschijnt pas om 2 uur en verdwijnt weer na de 1e klant zonder iets te zeggen, erg klantonvriendelijk. Navraag leerde mij dat bij m'n 2e bezoek 3 dierenartsen aanwezig waren i.p.v. de gebruikelijke 6. Ik ga op zoek naar een ander adres.

Rens uit: Best

08-06-2017
9,5

Onze teckel deed wat minder enthousiast dan dat we gewend waren. Plaste minder urine rook wat en dronk wat minder. Gebeld met Dierenkliniek Den Heuvel, ik kon meteen terecht. Urine afgegeven en binnen 20 minuten de uitslag bekend. Deze is in eigen laboratorium onderzocht.
Blaasontsteking. Antibiotica kuur ontvangen en meteen een speciaal dieet. Advies om de hond geen tussendoortjes meer te geven maar echt alleen hondenvoer.
Ben super tevreden, wat een professionele organisatie, lijkt wel een ziekenhuis voor dieren. Hier kan de zorg voor de mensen nog wat van leren!

Marc uit: Eindhoven

06-06-2017

Perfect geholpen Door het personeel van de kliniek

J. uit: Antwerpen (België)

02-06-2017

wij zijn met onze beagle voor een ct-scan geweest. Heel vriendelijk onthaal, duidelijke uitleg door de dierenarts en geen onverwachte extra kosten zoals die spijtig genoeg in andere praktijken al wel eens durven worden aangerekend. Mijn hond werd vriendelijk behandeld en ik liet hem met een gerust hart achter voor het onderzoek.
Ik ben zeer tevreden!!

Mariëtte uit: Boxtel

24-04-2017

Erg tevreden. Onze hond is door omstandigheden nu opgenomen na operatie. Dierenarts is erg betrokken, communicatie verloopt heel goed. Het gevoel dat onze hond in goede handen is.

Luc uit: Goirle

22-04-2017

We hebben om half 8 gebeld en konden om 8 uur al komen met ons drachtig hondje dat problemen had met jongen . We liepen om half 11 naar buiten met een blije moeder van 9 mooie pups . Een ervaring die ik nooit zal vergeten . Alle lof voor de dierenarts en assistente die mij en ons hondje zo geweldig geholpen hebben , er werd zelfs een stoel voor mij neergezet . Wij gaan al jaren naar deze dierenartsen en hebben nog geen enkele slechte ervaring gehad . Super team!!!!!

Silvia uit: Best

31-03-2017
7,2

Mijn hond (senior) gebruikt dagelijks Onsior.
Dit wordt tegen relatief hoge prijs verkocht in de praktijk.
On line is dit 1/3 !!! goedkoper maar dan heb je een recept nodig.
Helaas gaat de klantvriendelijkheid niet zover dat een recept wordt afgegeven.

Ans uit: Liempde

16-03-2017

Al jaren vertrouw ik de zorg voor onze honden toe aan het team van den heuvel.... en nog altijd 100% tevreden. Goede diagnoses, snel handelen en super fokkerij begeleiding. Het laatste half jaar te maken gehad met een milt draaiing en een maagtorsie bij 2 van mijn honden..... dankzij de uitstekende zorg van rudy en geneviéve (en natuurlijk de rest van het team) hebben beide dames het overleefd. Echt serieus..... een aanrader voor alle dierenliefhebbers!!!