Beoordelingen Dierenkliniek Den Dolder

• Persoonlijke aandacht 9,3
  • Behandeling 9,2

Marjan uit: Hilversum

19-10-2017

Ik ben doorverwezen door mijn eigen dierenarts i.v.m. een ernstige heupfractuur van onze
kat Brammetje door een aanrijding.
Ik vond de assistente door de telefoon ontzettend vriendelijk en ook bij het brengen van Brammetje , vond ik wederom ook de ontvangst uiterst vriendelijk.
En ook bij het ophalen de volgende dag zal ik de service van een kopje koffie niet vergeten!
Wel vond ik het jammer dat ondanks de goede uitleg over de nazorg en de brief daarvan ,ik
de betreffende arts niet te spreken kreeg.
Ook hoop ik dat inmiddels het verslag over de operatie bij mijn eigen dierenarts is , zodat dit in het dossier van Brammetje komt.
Dit was n.l. nog niet het geval toen mijn eigen dierenarts verleden week vrijdag vroeg hoe het met Brammetje ging.
Op deze twee kleine puntjes na wil ik u nogmaals laten weten dat ik zeer positief ben over
uw goede en uiters vriendelijke dieren kliniek!
Vriendelijke groet,
Marjan Fleuren

christel uit: bilthoven

Joost uit: Bosch en Duin

Anouska uit: Woudenberg

19-10-2017

Zeer fijne kliniek waar de hond centraal staat. Geen overvolle wachtruimte. Zeer vriendelijke assistentes en dito dierenartsen. En extra fijn dat de ecvo oogonderzoeken door dr. Stades worden gedaan. De afstand heb ik er graag voor over.

Frederique uit: Baarn

11-07-2017

Wat een verademing om weer terug verhuist te zijn na 4 jaar. In alle rust, goed overleg,alleen de noodzakelijke medische hulp. Had ik hard nodig na hond verloren te zijn door medische blunders bij ingescheurde teennagel. Opgeleverd met open botinfectie en botbreuk daarboven door gebruik bankschroef, dit na amputatie door andere DA met stuk vel terug gehecht, afstotingsreactie. Heb nog nooit dit soort traumatische ervaringen bij jullie meegemaakt in de jaren dat ik bij jullie was. Blij weer terug te zijn.

joost uit: huis ter heide

07-07-2017

j uit: utrecht

28-06-2017

altijd de tijd voor je en erg lief ben heel blij met hun

Hillie uit: Soesterberg

27-06-2017
9,5

Wordt hier altijd goed geholpen.
Er wordt meegedacht.
En in verhouding betaalbaar.

Ineke uit: Den Dolder

26-06-2017

Fijn en staan altijd voor je klaar. Zeer persoonlijk en deskundig.

irene uit: amstelveen

26-06-2017

Fijne dierenkliniek met kundige en aardige mensen. Ik weet de naam niet meer van de dierenarts bij wie ik was, dus heb maar een naam ingevuld