Beoordelingen Dierenkliniek de Waalsprong

• Locatie 9,4

Yvonne uit: Nijmegen Diersoort: Katten

08-08-2017
9,9

Het was voor mij de eerste keer dat ik een dierenkliniek heb bezocht. Helaas om de reden dat het niet goed gaat met mijn kat Flox. Maar de manier van aandacht geven aan Flox en mij kan niet beter. ( Ik was erg emotioneel over de uitslag , en voelde me daar rot over ) Zo fijn. En dat maakt veel goed. Ik ben trouwens aanbevolen door Vere Leensen. En dat was n hele goede zet van haar. Nu nog hopen dat Flox hersteld en het goed komt met haar.

Ervaring met online afspraken:
Nog geen gebruik van gemaakt

Anne Marieke uit: Slijk-Ewijk Diersoort: Katten

03-08-2017

Men neemt alle tijd en heeft altijd persoonlijke aandacht voor dier en eigenaar. Erg fijne sfeer.

Nog niet gedaan

Els uit: Valburg Diersoort: Honden

27-07-2017

Allebij mijn honden bleven echt rustig en raakten niet in paniek.

Ervaring met online afspraken:
De agenda was niet bereikbaar, dus een email gestuurd, die wel netjes werd beantwoord.

Farzan uit: Nijmegen Diersoort: Honden

27-07-2017

Hele fijne uitleg en betrokkenheid!

Geen ervaring

Sascha uit: Huissen Diersoort: Honden

16-06-2017

Ik vind dat de omgang met de hond heel goed gaat. Er wordt veel aandacht besteed aan de hond. Alle handelingen worden op een zo vriendelijk mogelijke manier gedaan, naar mijn mening. En er wordt geprobeerd het aantrekkelijk te maken voor de hond door middel van beloningen en lief praten tegen de hond. Verder wordt er de tijd genomen voor je hond om het "probleem" goed te bekijken. Ik vind persoonlijk de vrouwelijke dierenarts het fijnst. Deze blijft heel rustig en dat vind ik prettig voor mijn hond en voor mijzelf.

Monica uit: Elst Diersoort: Honden

16-06-2017

zorgzaamheid in het algemeen, ook aan de balie en telefonisch!

Ervaring met online afspraken:
heel handig (kan alleen misschien gezorgd worden dat de standaard gegevens automatisch ingevuld worden?)

Ellie uit: Arnhem Diersoort: Honden

15-06-2017

Altijd is er een luisterend oor en direct afspraak om een diagnose te bepalen en daar naar te handelen. Goede telefonisch contact hoe het gaat.

Nee .

Wendy uit: Beuningen Diersoort: Honden

07-06-2017

Hoogwaardige zorg, heel erg betrokken en ook een hele fijne nazorg. Nemen ook echt de tijd.
Zijn voorzien van de nieuwst apparatuur.

Werkt erg gemakkelijk

Ellie uit: Arnhem Diersoort: Honden

03-06-2017

Staan altijd klaar voor alle dieren en zeer zorgzaam. Goede deskundigheid bij probleemanalise met uitstekende oplossingen.

Ervaring met online afspraken:
snelle reactie en correcte afspraak maken.

Sonja uit: Gendt Diersoort: Honden

02-06-2017

Ze staan je altijd vriendelijk te woord en gaan goed met huisdieren om.
Als iets aan hand is leggen ze het heel rustig uit en bij onduidelijkheden beantwoorden ze je vragen altijd zo duidelijk mogelijk.
We worden ook altijd snel geholpen en lange wachttijden zijn er niet.

Hartstikke goed.