Beoordelingen Dierenartsenpraktijk Horst

• Behandeling dier 8,8
  • Klantvriendelijkheid 8,9

21-01-2018

Prettig, deskundig, vlot, alleen afrekenen aan balie minder professioneel.

Jos en Marjo uit: Grubbenvorst

20-01-2018

Diersoort: Gezelschapsdier

Wij zijn snel en erg goed geholpen met Huppie ons konijn. Ook het telefonisch overleg een dag later stellen wij zeer op prijs!
Hiervoor dank!!

Praktijk Blerick

Petra uit: Belfeld

19-01-2018

Diersoort: Gezelschapsdier

Heel fijn en rustig het pattela onderzoek gedaan. Ga hem zeker aanbevelen bij andere fokkers.

Ine uit: Milheeze

17-01-2018

Diersoort: Gezelschapsdier

Veel geprobeerd om onze ezel Tanja te helpen maar helaas niet gelukt, ligt niet aan de inzet want die was top. En het bloemetje wat ik later kreeg was erg attent.

Marion uit: Velden

16-01-2018
6,5

Diersoort: Gezelschapsdier

Ik kwam voor de kat (zonder kat) voor lampekap kapje ivm krabben / likken aan voormalige wond. Super vriendelijke bekwame assistente -/receptioniste aan de balie stelde de juiste vragen en gaf mij goed advies. Heb ontvlooi middel Bravecto 250 mg voor spot-on gebruik gekocht voor kat. Ikke blij tot ik het middel thuis aan de kat wilde toedienen. Was totaal niet bekend / vertrouwd met de sluiting cq opening van dit soort pipet... Vond de pictogrammen op en in de verpakking onduidelijk en stond erg slecht omschreven dat er een gaatje zou ontstaan in pipet / flaconnetje. Waar ik te laat achter kwam dus.. Kreeg het met draaien niet open (dacht ik), dus met tanden kracht bijgezet met als resultaat dat ik het middel oraal binnenkreeg. En bedankt. Ja ja, eerst handleiding lezen... zonder bril, kleine lettertjes... Bijna 28 euro uitgespuugd, heb rest aan kat toegediend maar was niet veel meer van over.. Tip hierover zou mooi zijn geweest

Josette uit: Venlo

14-01-2018

Diersoort: Gezelschapsdier

De aanwezige honden trimsalon in Blerick is niet alleen handig. De hondentrimster (Elke) is vriendelijk en professioneel. Maar vooral heel lief tegen mijn hond en die ziet er fantastisch uit!

Samira uit: Tegelen

12-01-2018

Diersoort: Gezelschapsdier

Heel vriendelijke arts en personeel, top!

A uit: Heumen

12-01-2018

Diersoort: Gezelschapsdier

We zijn zeer goed behandeld, en de vragen worden heel goed beantwoord .