Beoordelingen Dierenartsenpraktijk Horst

• Klantvriendelijkheid 8,9

Gemma uit: Venlo

23-10-2017

Diersoort: Gezelschapsdier

Ben enorm tevreden over de service die jullie verlenen, de rust, tijd en aandacht voor het dier, de deskundigheid en uitstekende communicatie.

Saapke uit: Tegelen

23-10-2017

aangenaam en kundig

Marieke uit: Horst

22-10-2017
6,0

Diersoort: Gezelschapsdier

Ik ben 10 weken geleden met een opvang poes voor een dracht echo geweest.
De drukte was enorm en de professie daalde.
Moeder zou nog 1 weekje dragen.
Nou tel maar 3 weken verder....dit vind ik niet professioneel. Een dierenarts moet toch enigzins kunnen zien hoever het er voor staat.

Vervolgens ben ik op 5 wk ben met moederpoes en kittens bij een geweldig jonge dierenarts geweest, met veel plezier in haar vak en ze heeft alle kittens nagekeken en het was een heel gezellig consult. Kortom zeer goede ervaring!

De balie assistentes zijn enorm betrokken bij de zorg en verkoop van producten aan elk dier.
De toezicht op medicatie hoeveelheden en het daadwerkelijke gewicht van het dier moet beter.
De dierapotheker prijzen wijken af van hun eigen dierenarts systeem, hierdoor zijn er sterke prijs verschillen.
De systemen zou ik op elkaar af stemmen, met een automatisch computer systeem.

Verder,
Het ligt enorm aan de drukte in de kliniek en de hoeveelheid aan verschillende dierenartsen, dat de betrokkenheid naar het dier niet altijd gewaarborgd kan worden.
Een professionele dierenartsenpraktijk als Horst, zou zich met slechts een paar dierenartsen als team in de spreekkamer, veel sterker maken.
En dierenartsen die het leuk vinden om zowel met verschillende dieren als mensen te werken.
Een mens verteld een klacht en dan is het de vraag wat doe je daarmee?
Hoor je het volledige verhaal aan? dan bedoel ik, neem je echt de tijd voor de anamnese?
Verricht je alleen klinisch onderzoek en besteed je weinig aandacht aan de bevindingen van de baas?
Daarin merk ik een te groot verschil in persoon.

Daarbij met een 24/7 dienst heb je veel personeel nodig, maar ik denk dan, waarom draaien andere dierenartsen van andere dierenartsenpraktijken eigenlijk geen dienst om de beurt?
Dan kun je als praktijk een klein hecht team houden. Wellicht een idee!

Sabine uit: Hegelsom

Diersoort: Gezelschapsdier

vriendelijk geholpen, met het juiste advies

Esther uit: Venlo

Diersoort: Gezelschapsdier

Prima geholpen met onze hond. We komen normaal bij jullie in Blerick en ook daar zijn wij erg tevreden.

jetce uit: hellevoetsluis

Diersoort: Gezelschapsdier

Onze 12 oude labrador Floortje zakte op het camp Meerdal door de poten en bleef ineens liggen en staarde alleen nog maar in de verte.
na de dierenartsen praktijk gebeld te hebben ging het erg snel slechter.
gelukkig konden we vroeg komen op zondag en kon Floortje uit zijn lijden worden verlost.
Onze lieverd moest helaas inslapen.
Maar wat dan, met een overleden hond 2 uur met de auto terug naar huis was geen optie.
De arts belde voor ons het dieren crematorium in Venray en regelde dat we daar direct terecht konden.
Hier aangekomen werden we door een mevrouw gastvrij ontvangen en werd alles uitgelegd.
Onze lieverd werd even heel mooi opgebaard en daarna ging het proces verder.
Wij hebben de as direct meegekregen en Floortjes as zit nu in een wit gedenk hartje op een mooi plekje thuis.
Ik wil dan ook de arts en het crematorium heel hartelijk bedanken voor de geweldige inzet om ons verdriet te verzachten en hebben het ervaren als een VIP behandeling voor ons allerliefste huisdier.

Fam J.A.koene
Hellevoetsluis

Lenny uit: Melderslo

Diersoort: Gezelschapsdier

Aandacht en tijd voor baasje en hobf

S. uit: Wellerlooi

Diersoort: Paard

goede service

H. uit: Venlo

9,7

Diersoort: Gezelschapsdier

Denken verder mee, dan alleen het symptoom te bestrijden , voor een langdurige oplossing

gerry uit: venray

17-10-2017

Diersoort: Gezelschapsdier

Onze ervaring met dierenartsenpraktijk Horst Venray is erg positief , onze poezen zijn er zeer vakkundig geholpen en begeleid , Compliment , een kliniek om terug te komen.