Beoordelingen Diciassette

• Exclusiviteit 8,1
  • Personeel 8,6

Eva uit: Voorburg

27-12-2016

Vroeger kocht ik er al veel, toen verhuisden we naar het buitenland en nu zijn we terug. Supermooi vest gekocht, dat ik al een keer gepast had. Gekocht ook. Blij mee, wel jammer dat ik het zaterdag kocht en maandag de uitverkoop begon. Maar ja, kan gebeuren!

(er zit een spelfout in de enquĂȘte: Beveelt u aan, of beveel je aan. Waarschijnlijk stond er eerst u :)

Dag!

Plonia uit: Curacao

23-12-2016

Hele leuke winkel met mooie kleding, en het personeel is heel behulpzaam en heel vriendelijk.

Magriet uit: Voorburg

29-06-2016

Clarissa uit: Voorburg

26-02-2016

Een fijne winkel met mooie kleding die ook nog eens betaalbaar is voor dat wat je ervoor krijgt. Het personeel krijgt een dikke 10: ze hebben veel kennis en ervaring en dat merk je. Bovendien is niets hen teveel. Dit maakt dat ik altijd weer terug kom bij Diciassette.

Annemieke uit: Voorburg

22-02-2016

Deborah uit: Rijswijk

21-02-2016

Altijd een leuke collectie van goede kwaliteit en prettig personeel. Gezellig winkelen dus.

W uit: Zoetermeer

21-02-2016

Een superleuke collectie die met passie voor het vak is samengesteld. Gecombineerd met vakkundige en klantvriendelijke verkoopsters die naar mijn wensen luisteren, is het voor mij een feestje om er te shoppen!

Jolanda uit: Leidschendam

17-02-2016

Gezellige winkel goed personeel en een uitgebreide collectie

Heleen uit: Voorschoten

Carola uit: Voorbu eg

6,0

Leuke kleding, maar slechte service: Geen geld terug wanneer je ruilt en een tegoed bon kan niet gebruikt worden voor afgeprijsde kleding. Ik vind ook het personeel niet echt gemeend aardig. ( uitzonderingen daargelaten) .