Beoordelingen DFDS Seaways

Nicoleta uit: Genemuiden

22-02-2019
2,3

Positieve ervaring:
Weinig te beleven aan boord...
Bedden liggen wel goed, hut is alleen zo gehorig dat het lijkt of je met je buren op 1 zaal ligt te slapen
Beide nachten aan boord veel geluidoverlast op de gangen
Per ongeluk mijn elektrische tandenborstel (hele dure) vergeten in de hut en na een formulier ingevuld te hebben kreeg ik een dag later het antwoord dat er niets was gevonden door het personeel... JAHHH die hebben ze zelf achterover gedrukt... vraag me alleen af waarom ze nog die formulieren hebben. ERG ERG VREEMD

Geen dieven aannemen

Emiel uit: Oostburg

20-02-2019
3,8

Positieve ervaring:
Al vanaf het begin van deze dienst klant voor veel overtochten, meestal tevreden. Het eten was goed, van alle veerdiensten op het VK de beste wat dat betreft, toch de laatste jaren is dat hard achteruit gegaan, terwijl de andere veerdiensten verbeterden. De prijs voor een overtocht volgt niet de trend van de anderen en is daardoor relatief erg prijzig. Klantvriendelijkheid en het nemen van verantwoording is hopeloos. Bureaucratie is belangrijker. Mijn caravan van 8.69 mag niet mee omdat deze 69 cm te lang is, als ik dan inbreng dat mijn auto 80 cm korter is dan de lengte waarvoor ik boeken wil, mag ik dat verschil niet compenseren, ook al blijft mijn totale lengte onder de maximale 14 meter. Ik mag wel boeken, maar op eigen risico. Met het gevaar mijn enkele reis van bijna van ruim €600. te verspelen. Nu maar geboekt bij de concurrent retourtje €295. Het kost me een dag extra reizen, maar voor €450. verschil ( de prijs van een enkeltje bij de concurrent gerekend) is dat het wel waard en dan loop ik geen risico en het eten is beter.

Verbeterpunten/ tips:
de keuken weer op orde krijgen en de bureaucratie stoppen, bovendien de klantenservice leren zich in te leven in de klant en daarnaar te leven. De prijs aanpassen aan deze tijd.

Kim uit: Ijmuiden

29-12-2018
6,8

Verbeterpunten/ tips:
Aanschaf van een parkeerkaartje is geld verspilling, twee kaartjes gekocht, maar aangekomen in ijmuiden was er geen parkeerplek vrij bij de beveiligde parkeerplaatsen, heel raar. Ik zou graag mijn geld terug willen. (Voor 2 kaartjes dus)

Joery uit: Glane

15-12-2018
1,0

Positieve ervaring:
Zeer slecht boot vaart anderhalf uur eerder uit als op de reservering staat aangegeven 21:00 en konden we even voor 19:30 niet meer inchecken onbeschoft personeel 4uur voor niks naar kiel gereden en GEEN geld terug boefen zijn het

Frits

09-11-2018
5,5

Positieve ervaring:
Het eten aan boord was prima

Verbeterpunten/ tips:
Doordat ik een ongeluk in Wales heb gehad heb ik geen terugreis kunnen maken van Newcastle naar IJmuiden. We hebben een reis Dover Calais geboekt. Ik probeerde nog om een refund te krijgen. Van de telefoniste kreeg ik te horen dat het te lang geleden was om nog wat voor ons te kunnen doen. Geen enkele reactie omtrent mijn blessure. Nee niet echt klantvriendelijk voor de telefoon

Edgard

07-11-2018
1,5

Totale ramp...
DFDS wishes you a pleasant stay and a safe journey !
Mijn voertuig stond op het dek geparkeerd, volledig vooraan. Aan de linkerzijde stond geen enkel voertuig geparkeerd, enkel een werkplaats achter een scheepswand. naast mijn voertuig was er wel een pad van 1,5 meter breed. Moraal van het verhaal...voor 4.500 € schade aan mijn voertuig...niemand van de crew die iets gezien heeft, niemand die iets gehoord heeft, en niemand die iets gemeld heeft. Terwijl de expertise enkel kan vaststellen dat de schade door een 'zware kar ' met een scherpe hoek kan veroorzaakt zijn.
Volgens de voorwaarden van DFDS moet ik kunnen bewijzen dat de schade al niet van tevoren gebeurd is. Hoe dat ik dat zou moeten gedaan hebben...please tell me.
Deze firma dekt zich op al mogelijk en onmogelijke manieren in, en mijn vertrouwen in dit 'bedrijf' bevindt zich onder het vriespeil.
Zeg nooit 'nooit', maar in dit geval... DFDS SEAWAYS... maak er maar DFDS NO-WAY(s) van.

Roshni uit: Den haag

27-09-2018
4,2

- Dagje Newcastle
- Faciliteiten aan boord.

Meer Nederlands sprekende personeel
Personeel is amper te verstaan.

Klantvriendelijkheid training aan personeel geven.

Bij de entertainment gedeelte werken Russische personeel geloof ik. Ik moest 13,70 terug krijgen en meneer geeft mij 13 euro terug. Had hem die 70 cent fooi graag gegeven maar niet op zo een manier.

Ik zat in hut nr 927. Kreeg rillingen toen ik de douche zag. Onder aan de randen was het geel. En wat mij naast dit ook heel erg stoorde was dat de wc bijna onder de douche stond. Durfde haast niet meer te douchen. Ik stond gewoon naast een vieze wc te douchen. Gelukkig stond er een douche gordijn tussen. Maar de gedachte al. Hutten moeten ook meer schoongemaakt worden. Tapijt was niet gestofzuigd. Ze mogen een voorbeeld nemen aannemen van P&O Ferries. Ideale en schone hutten en douches. Zijn hebben een eigen douche cabine met de wc een meter verder.
Er wordt geen informatie gegeven van wanneer de boot weer vertrekt.
Borrel hapjes van de entertainment gedeelte waren koud.
Zal vast paar dingen vergeten zijn. Ondanks deze minpunten heb ik genoten in Newcastle. Maar dit was de laatste keer dat ik met DFDS ben gegaan.
P&O Ferries staat nu op nr 1 bij mij. Nu nog een reisje boeken met Stena Line.

Caroline uit: Zeist

21-08-2018

Positieve ervaring:
Super de commodore klasse. Heerlijk relaxed met eigen lounge en ontbijt gelegenheid.

Verbeterpunten/ tips:
Scheeps informatie mag luider.

David uit: Tholen

04-08-2018
4,7

Korte wachttijd

Verbeterpunten/ tips:
Absurd hoe de prijs kan wijzigen.
2 uur later boeken kost zo €30 extra, terwijl de boot lang niet vol zit.

Michiel uit: Vollenhove

19-03-2018
1,0

Positieve ervaring:
Hopeloos. Ik wil een datum verzetten maar dat is niet mogelijk omdat het via vakantieveilingen is geboekt. Wij hebben deze reis gekregen van onze kinderen en hadden dus geen invloed op de datum. Ik heb aangeboden bij te betalem maar helaas niets mogelijk stug en star vasthouden dat het niet kan. Geld weg jammer dan. Wat een onbeschoft bedrijf zijn jullie. Erg jammer