Beoordelingen DFDS Seaways

Sonja uit: Velserbroek

21-09-2017
1,8

Positieve ervaring:
Wij konden met nog 2 auto's als laatste aan boord. Eenmaal de auto uit moesten we zelf maar uitzoeken waar we heen moesten. Dit is niet duidelijk aangegeven. Wij met nog zes mensen kwamen na onze zoektocht met bagage in de keuken van het restaurant uit waar we letterlijk boos weg gejaagd werden. De hut was prima maar de airco maakte veel herrie en op de terug weg deed de airco het niet wat niet fijn is in een bedompt hokje.

De keuze DFDS aan te bevelen is natuurlijk niet relevant daar zij de enige zijn die van IJmuiden naar NC varen.

Verbeterpunten/ tips:
Goede verwijzingen vanuit auto deel.
Onderhoud hutten, kapotte airco's maken

c.k.shields uit: gouda

21-08-2017
1,0

Ik ben: een vaste klant

till now - none

Booking process -
internet access
web site
information from customer service representatives - a course in customer service will not be amiss

Wim uit: Leiden

26-05-2017
3,8

Positieve ervaring:
Na ongelukje van mijn vrouw omgeboekt van Harwich naar Newcastle. Ging makkelijk en snel ondanks dat we het gevoel kregen dat we belazerd werden.

Verbeterpunten/ tips:
Meer rust tijdens de nacht, beter schoonmaken van het schip en vooral de hutten. Ook zouden de drie koks achter het ontbijtbuffet hun armen kunnen ontvouwen en ermee gaan werken. Koud roerei en koude tomaten half gare worstjes die lauw zijn is ronduit ranzig. Zeker nooit van de haccp gehoord en op zee gelden vast geen hygiëne codes. De directie zou zich eens flink achter de oren moeten krabben. Dit is een gratis advies. Doe er iets mee!

Tamara uit: Veenendaal

18-05-2017
7,5

Positieve ervaring:
Eten was top drinken was goed op.temperature.
Hut was goed bemanning was aardig

Beter schoon. Houden
De openbaren wc,s.waren.echt vies.
En de hutten.moesten schooner

Kirstin uit: Bleiswijk

05-05-2017
7,8

Positieve ervaring:
Aan boord was het gezellig. We konden lekker uitwaaien aan het dek, wat drinken aan de tafeltjes. Het personeel is super vriendelijk. Aan boord was het schoon. Onze familie hut was prima.

Verbeterpunten/ tips:
Het eten als je met een gezin van 5 reist is wel duur. Veel te duur. We hadden onze jongens graag het buffet gegund, maar niet voor die prijzen. Ook in de "snack kant" is dan de prijs/kwaliteit verhouding scheef. Ook wij konden ons niet aan de indruk onttrekken dat het niet iedereen smaakte.

Duy uit: Oegstgeest

26-12-2016
4,5

Positieve ervaring:
Wifi is super super slecht en niet overal wifi!!!
Het eten is ook super slecht. Oude of voorgebakken dingen zoals patat weer gebakken in oude olie. Niets te vreten!!! En als je ook rondkijken hoeveel medepassiers hun bestelde eten meer dan de helf laten staan op de tafel!!! Daarbij te DUUR. Ook kindsonvriendelijk qua voedsel of dranken betreft. Beter meer variaties aan aanbod en ook sappies voor kids en kleine portiers met goedkoper prijzen. Kwaliteit en prijs is ver te zoeken!!! We zijn nu in 2016 bijna 2017 al. De toestanden aan board is nog van 2000!!!

Verbeterpunten/ tips:
Behoorlijk en meer wifi. Dit is geen Cuba met Cubaanse cruiseship van 1990.
Goedkoper prijzen bij restaurants Bar en kios en winkels.
Verse produkten en verse olie
Meer sappies en eten voor kids en kleinere portiers. En goedkoper prijzen.
Je wordt flink in de maling genomen als je iets koop of eet of drink op het schip. Op het land is alles minimaal 3 keer goedkoper en echt waar voor je geld.

Tonny uit: Eefde

20-06-2016
7,7

Positieve ervaring:
Minicruise van mijn dochter gekregen omdat zij wegens privé omstandige niet zelf kon gaan. Ik ben alleen gegaan omdat moeders de vrouw het niet zo heeft met bootjes. Ik heb genoten, heb me geen moment verveeld. Veel op het dek gezeten (de weergoden waren ons goed gezind) en later de barretjes eens bezocht. Prima voor elkaar, vriendelijk personeel, veel eet- en drinkgelegenheden, bios e.d. .....wat wil je nog meer. 's Morgens ondanks de prijs toch heerlijk genoten van het ontbijtbuffet, was ook wel nodig gezien ik van te voren een aardig wandeltochtje in Newcastle voor de boeg had. Newcastle was voor mij sightseeing te voet, prachtig en heb nog niet de helf gezien. Dit nodig natuurlijk wel uit om dit tochtje over te doen, kortom tot de volgende keer.

P.s.
Mijn tripje is te zien op Youtube:
www.youtube.com/watch?v=IMeD0QQGT4s

Tonny

Verbeterpunten/ tips:
Volgens mij mogen de prijzen van o.a. eten en drinken wel iets lager liggen.

Will uit: Oss

16-06-2016
2,2

Positieve ervaring:
Aangezien jullie de enige rederij zijn die naar Groot Brittanie varen van uit Nederland kunnen jullie de hoofdprijs vragen.
1076 euro voor een retour op 31-7 en 13-8.
Dit is zonder eten!!!
Voor deze prijs zit je 10 dagen all inn op een cruiseschip van de HAL in de Middelandse Zee inlc. Vlucht.
En dan is het eten nog 10 keer beter ook dan die vreselijke maaltijden bij DFDS

Doe wat aan de prijs

uit: Groningen

14-04-2016
7,8

Positieve ervaring:
Prima, tot nu toe twee keer te voet mee geweest en was super bevallen, zelfs met winterstorm heerlijk comfortabel. Genoeg te zien en te doen aan boord. En geweldige service als mini cruise gast met hotel overnachting in Newcastle!

Verbeterpunten/ tips:
De prijzen aan boord voor eten en drinken zouden iets omlaag kunnen.

Sas uit: Lelystad

10-04-2016
7,0

Ik ben: een vaste klant

Positieve ervaring:
Ik denk dat ik ongeveer 6 keer mee ben geweest.
Ik blijf het super leuk vinden...
Ik ga 1 a 2 keert per jaar

Eten en drinken goedkoper