Beoordelingen DFDS Seaways

Frits

09-11-2018
5,5

Positieve ervaring:
Het eten aan boord was prima

Verbeterpunten/ tips:
Doordat ik een ongeluk in Wales heb gehad heb ik geen terugreis kunnen maken van Newcastle naar IJmuiden. We hebben een reis Dover Calais geboekt. Ik probeerde nog om een refund te krijgen. Van de telefoniste kreeg ik te horen dat het te lang geleden was om nog wat voor ons te kunnen doen. Geen enkele reactie omtrent mijn blessure. Nee niet echt klantvriendelijk voor de telefoon

Edgard

07-11-2018
1,5

Totale ramp...
DFDS wishes you a pleasant stay and a safe journey !
Mijn voertuig stond op het dek geparkeerd, volledig vooraan. Aan de linkerzijde stond geen enkel voertuig geparkeerd, enkel een werkplaats achter een scheepswand. naast mijn voertuig was er wel een pad van 1,5 meter breed. Moraal van het verhaal...voor 4.500 € schade aan mijn voertuig...niemand van de crew die iets gezien heeft, niemand die iets gehoord heeft, en niemand die iets gemeld heeft. Terwijl de expertise enkel kan vaststellen dat de schade door een 'zware kar ' met een scherpe hoek kan veroorzaakt zijn.
Volgens de voorwaarden van DFDS moet ik kunnen bewijzen dat de schade al niet van tevoren gebeurd is. Hoe dat ik dat zou moeten gedaan hebben...please tell me.
Deze firma dekt zich op al mogelijk en onmogelijke manieren in, en mijn vertrouwen in dit 'bedrijf' bevindt zich onder het vriespeil.
Zeg nooit 'nooit', maar in dit geval... DFDS SEAWAYS... maak er maar DFDS NO-WAY(s) van.

Roshni uit: Den haag

27-09-2018
4,2

- Dagje Newcastle
- Faciliteiten aan boord.

Meer Nederlands sprekende personeel
Personeel is amper te verstaan.

Klantvriendelijkheid training aan personeel geven.

Bij de entertainment gedeelte werken Russische personeel geloof ik. Ik moest 13,70 terug krijgen en meneer geeft mij 13 euro terug. Had hem die 70 cent fooi graag gegeven maar niet op zo een manier.

Ik zat in hut nr 927. Kreeg rillingen toen ik de douche zag. Onder aan de randen was het geel. En wat mij naast dit ook heel erg stoorde was dat de wc bijna onder de douche stond. Durfde haast niet meer te douchen. Ik stond gewoon naast een vieze wc te douchen. Gelukkig stond er een douche gordijn tussen. Maar de gedachte al. Hutten moeten ook meer schoongemaakt worden. Tapijt was niet gestofzuigd. Ze mogen een voorbeeld nemen aannemen van P&O Ferries. Ideale en schone hutten en douches. Zijn hebben een eigen douche cabine met de wc een meter verder.
Er wordt geen informatie gegeven van wanneer de boot weer vertrekt.
Borrel hapjes van de entertainment gedeelte waren koud.
Zal vast paar dingen vergeten zijn. Ondanks deze minpunten heb ik genoten in Newcastle. Maar dit was de laatste keer dat ik met DFDS ben gegaan.
P&O Ferries staat nu op nr 1 bij mij. Nu nog een reisje boeken met Stena Line.

Caroline uit: Zeist

21-08-2018

Positieve ervaring:
Super de commodore klasse. Heerlijk relaxed met eigen lounge en ontbijt gelegenheid.

Verbeterpunten/ tips:
Scheeps informatie mag luider.

David uit: Tholen

04-08-2018
4,7

Korte wachttijd

Verbeterpunten/ tips:
Absurd hoe de prijs kan wijzigen.
2 uur later boeken kost zo €30 extra, terwijl de boot lang niet vol zit.

Michiel uit: Vollenhove

19-03-2018
1,0

Positieve ervaring:
Hopeloos. Ik wil een datum verzetten maar dat is niet mogelijk omdat het via vakantieveilingen is geboekt. Wij hebben deze reis gekregen van onze kinderen en hadden dus geen invloed op de datum. Ik heb aangeboden bij te betalem maar helaas niets mogelijk stug en star vasthouden dat het niet kan. Geld weg jammer dan. Wat een onbeschoft bedrijf zijn jullie. Erg jammer

Sonja uit: Velserbroek

21-09-2017
1,8

Positieve ervaring:
Wij konden met nog 2 auto's als laatste aan boord. Eenmaal de auto uit moesten we zelf maar uitzoeken waar we heen moesten. Dit is niet duidelijk aangegeven. Wij met nog zes mensen kwamen na onze zoektocht met bagage in de keuken van het restaurant uit waar we letterlijk boos weg gejaagd werden. De hut was prima maar de airco maakte veel herrie en op de terug weg deed de airco het niet wat niet fijn is in een bedompt hokje.

De keuze DFDS aan te bevelen is natuurlijk niet relevant daar zij de enige zijn die van IJmuiden naar NC varen.

Verbeterpunten/ tips:
Goede verwijzingen vanuit auto deel.
Onderhoud hutten, kapotte airco's maken

c.k.shields uit: gouda

21-08-2017
1,0

Ik ben: een vaste klant

till now - none

Booking process -
internet access
web site
information from customer service representatives - a course in customer service will not be amiss

Wim uit: Leiden

26-05-2017
3,8

Positieve ervaring:
Na ongelukje van mijn vrouw omgeboekt van Harwich naar Newcastle. Ging makkelijk en snel ondanks dat we het gevoel kregen dat we belazerd werden.

Verbeterpunten/ tips:
Meer rust tijdens de nacht, beter schoonmaken van het schip en vooral de hutten. Ook zouden de drie koks achter het ontbijtbuffet hun armen kunnen ontvouwen en ermee gaan werken. Koud roerei en koude tomaten half gare worstjes die lauw zijn is ronduit ranzig. Zeker nooit van de haccp gehoord en op zee gelden vast geen hygiëne codes. De directie zou zich eens flink achter de oren moeten krabben. Dit is een gratis advies. Doe er iets mee!

Tamara uit: Veenendaal

18-05-2017
7,5

Positieve ervaring:
Eten was top drinken was goed op.temperature.
Hut was goed bemanning was aardig

Beter schoon. Houden
De openbaren wc,s.waren.echt vies.
En de hutten.moesten schooner