Beoordelingen DFDS Seaways

Roshni uit: Den haag

27-09-2018
4,2

- Dagje Newcastle
- Faciliteiten aan boord.

Meer Nederlands sprekende personeel
Personeel is amper te verstaan.

Klantvriendelijkheid training aan personeel geven.

Bij de entertainment gedeelte werken Russische personeel geloof ik. Ik moest 13,70 terug krijgen en meneer geeft mij 13 euro terug. Had hem die 70 cent fooi graag gegeven maar niet op zo een manier.

Ik zat in hut nr 927. Kreeg rillingen toen ik de douche zag. Onder aan de randen was het geel. En wat mij naast dit ook heel erg stoorde was dat de wc bijna onder de douche stond. Durfde haast niet meer te douchen. Ik stond gewoon naast een vieze wc te douchen. Gelukkig stond er een douche gordijn tussen. Maar de gedachte al. Hutten moeten ook meer schoongemaakt worden. Tapijt was niet gestofzuigd. Ze mogen een voorbeeld nemen aannemen van P&O Ferries. Ideale en schone hutten en douches. Zijn hebben een eigen douche cabine met de wc een meter verder.
Er wordt geen informatie gegeven van wanneer de boot weer vertrekt.
Borrel hapjes van de entertainment gedeelte waren koud.
Zal vast paar dingen vergeten zijn. Ondanks deze minpunten heb ik genoten in Newcastle. Maar dit was de laatste keer dat ik met DFDS ben gegaan.
P&O Ferries staat nu op nr 1 bij mij. Nu nog een reisje boeken met Stena Line.

Caroline uit: Zeist

21-08-2018

Positieve ervaring:
Super de commodore klasse. Heerlijk relaxed met eigen lounge en ontbijt gelegenheid.

Verbeterpunten/ tips:
Scheeps informatie mag luider.

David uit: Tholen

04-08-2018
4,7

Ik ben: al vaker passagier geweest

Korte wachttijd

Verbeterpunten/ tips:
Absurd hoe de prijs kan wijzigen.
2 uur later boeken kost zo €30 extra, terwijl de boot lang niet vol zit.

Michiel uit: Vollenhove

19-03-2018
1,0

Positieve ervaring:
Hopeloos. Ik wil een datum verzetten maar dat is niet mogelijk omdat het via vakantieveilingen is geboekt. Wij hebben deze reis gekregen van onze kinderen en hadden dus geen invloed op de datum. Ik heb aangeboden bij te betalem maar helaas niets mogelijk stug en star vasthouden dat het niet kan. Geld weg jammer dan. Wat een onbeschoft bedrijf zijn jullie. Erg jammer

Sonja uit: Velserbroek

21-09-2017
1,8

Positieve ervaring:
Wij konden met nog 2 auto's als laatste aan boord. Eenmaal de auto uit moesten we zelf maar uitzoeken waar we heen moesten. Dit is niet duidelijk aangegeven. Wij met nog zes mensen kwamen na onze zoektocht met bagage in de keuken van het restaurant uit waar we letterlijk boos weg gejaagd werden. De hut was prima maar de airco maakte veel herrie en op de terug weg deed de airco het niet wat niet fijn is in een bedompt hokje.

De keuze DFDS aan te bevelen is natuurlijk niet relevant daar zij de enige zijn die van IJmuiden naar NC varen.

Verbeterpunten/ tips:
Goede verwijzingen vanuit auto deel.
Onderhoud hutten, kapotte airco's maken

c.k.shields uit: gouda

21-08-2017
1,0

Ik ben: een vaste klant

till now - none

Booking process -
internet access
web site
information from customer service representatives - a course in customer service will not be amiss

Wim uit: Leiden

26-05-2017
3,8

Ik ben: al vaker passagier geweest

Positieve ervaring:
Na ongelukje van mijn vrouw omgeboekt van Harwich naar Newcastle. Ging makkelijk en snel ondanks dat we het gevoel kregen dat we belazerd werden.

Verbeterpunten/ tips:
Meer rust tijdens de nacht, beter schoonmaken van het schip en vooral de hutten. Ook zouden de drie koks achter het ontbijtbuffet hun armen kunnen ontvouwen en ermee gaan werken. Koud roerei en koude tomaten half gare worstjes die lauw zijn is ronduit ranzig. Zeker nooit van de haccp gehoord en op zee gelden vast geen hygiëne codes. De directie zou zich eens flink achter de oren moeten krabben. Dit is een gratis advies. Doe er iets mee!

Tamara uit: Veenendaal

18-05-2017
7,5

Positieve ervaring:
Eten was top drinken was goed op.temperature.
Hut was goed bemanning was aardig

Beter schoon. Houden
De openbaren wc,s.waren.echt vies.
En de hutten.moesten schooner

Kirstin uit: Bleiswijk

05-05-2017
7,8

Positieve ervaring:
Aan boord was het gezellig. We konden lekker uitwaaien aan het dek, wat drinken aan de tafeltjes. Het personeel is super vriendelijk. Aan boord was het schoon. Onze familie hut was prima.

Verbeterpunten/ tips:
Het eten als je met een gezin van 5 reist is wel duur. Veel te duur. We hadden onze jongens graag het buffet gegund, maar niet voor die prijzen. Ook in de "snack kant" is dan de prijs/kwaliteit verhouding scheef. Ook wij konden ons niet aan de indruk onttrekken dat het niet iedereen smaakte.

Duy uit: Oegstgeest

26-12-2016
4,5

Positieve ervaring:
Wifi is super super slecht en niet overal wifi!!!
Het eten is ook super slecht. Oude of voorgebakken dingen zoals patat weer gebakken in oude olie. Niets te vreten!!! En als je ook rondkijken hoeveel medepassiers hun bestelde eten meer dan de helf laten staan op de tafel!!! Daarbij te DUUR. Ook kindsonvriendelijk qua voedsel of dranken betreft. Beter meer variaties aan aanbod en ook sappies voor kids en kleine portiers met goedkoper prijzen. Kwaliteit en prijs is ver te zoeken!!! We zijn nu in 2016 bijna 2017 al. De toestanden aan board is nog van 2000!!!

Verbeterpunten/ tips:
Behoorlijk en meer wifi. Dit is geen Cuba met Cubaanse cruiseship van 1990.
Goedkoper prijzen bij restaurants Bar en kios en winkels.
Verse produkten en verse olie
Meer sappies en eten voor kids en kleinere portiers. En goedkoper prijzen.
Je wordt flink in de maling genomen als je iets koop of eet of drink op het schip. Op het land is alles minimaal 3 keer goedkoper en echt waar voor je geld.