Beoordelingen Select Windows DeZa

• Nazorg en garantie 8,9

Michael uit: Heiloo

08-10-2018

Positieve ervaring:
Duidelijke communicatie. Alle afspraken goed nagekomen inclusief een stukje aftersales. Netjes gemonteerd en goed afgewerkt.

geen.

P uit: Alkmaar

17-07-2018
9,6

Positieve ervaring:
Alles verliep goed en er was ruimte voor meedenken. Zo kon de 1e meting in de avond gedaan worden en de kleuren waaier even lenen om rustig tot een goed besluit te komen.

Negatieve ervaring:
Niet altijd was er duidelijk wanneer alles ging gebeuren of wanneer te betalen. Maar, even bellen of een e-mail sturen was voldoende om toch alles aan de weet te komen.

Martijn uit: Abbekerk

16-07-2018

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit kozijnen en plaatsing. Monteurs zijn zeer vakkundig en denken goed mee met de klant. Met als gevolg een prachtig eindresultaat!

Negatieve ervaring:
Communicatie in aanloop liet hier en daar wat te wensen over, maar nog steeds voldoende. Doet niet af aan de verdere beoordeling.

Annet en Jos uit: Alkmaar

09-07-2018
9,8

Positieve ervaring:
We wilde het hele huis de kozijnen en deuren laten vervangen door kunststof. Kwamen bij DEZA terecht in de showroom. Perfect ontvangen en alle aandacht gehad. Bij ons thuis geweest om vrijblijvend advies te geven en offerte te laten maken. Heel goed advies gekregen en we hebben het door ze laten plaatsen door goed personeel. Wij zijn dik tevreden over dit bedrijf.

Johannes uit: Annapaulowna

05-07-2018

Positieve ervaring:
We hebben een top service ontvange met geode materialen plus vakmanschap. Werkzaamheiden waren op tijd uitgevoerd en we zijn blij mee.

Negatieve ervaring:
We hebben tot nu toe geen negatieve ervaring gehad.
DEZA heef geode Klantenservice die bereid zijn om extra stap voor de klant te lopen.

F.L. uit: Heerhugowaard

20-03-2018
8,5

Positieve ervaring:
Prachtige kozijnen en ramen!l Vakkundige geplaatst.
Opvallend dat de woning gedurende de plaatsingsperiode dagelijks de gevel bij vertrek op de een of andere manier dicht is en alle rommel binnen- en buitenshuis is opgeruimd.

Verbree uit: Heerhugowaard

15-03-2018

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Door de inzet van het kwalitatief zeer goede personeel in zowel de showroom als op de uitvoering, levert dit bedrijf een zeer hoogstaand serviceniveau. Vooral de inzet van de medewerkers in de uitvoering, vaak onder erbarmelijke weersomstandigheden, is bewonderenswaardig. Absolute aanrader dit bedrijf.

Henk uit: Alkmaar

14-03-2018

Positieve ervaring:
Alleen maar positief. klantvriendelijkheid, service en communicatie. medewerkers van plaatsing verdienen extra pluim voor harde werken in winterse omstandigheden. deze mannen straalden ook vakmanschap en ervaring uit. Volgens mij moet DEZA heel zuinig zijn op deze medewerkers!!

Kan niet iets bedenken!!

Cilia uit: Schagen

21-02-2018

Mooi product. Vriendelijk personeel. Vakkundig geplaatst. Wij zijn erg tevreden

Patrick uit: Assendelft

23-01-2018
9,9

Positieve ervaring:
Ons hele huis is voorzien van nieuwe kozijnen en alles is heel netjes geregeld en gedaan een bestaande vensterbank brak af bij het demonteren alles werd op hun koste netjes vervangen en montage team werken erg netjes en laten alles elke dag netjes achter