Beoordelingen Select Windows DeZa

• Nazorg en garantie 8,9

Fam. uit: Wognum

10-10-2017

Positieve ervaring:
Alles was prima geregeld, ook het contact onderling. We zijn zo ontzettend blij met de kozijnen. Hele verandering en aanzicht van het huis zowel buiten als binnen.

Clary uit: Heerhugowaard

09-09-2017
7,5

Positieve ervaring:
alles netjes geplaatst en alle rommel opgeruimd en laten zien hoe de ramen in verschillende standen gezet kunnen worden.

Negatieve ervaring:
Werd op woensdag gebeld dat ze zouden maandag komen en ik zou een mailtje krijgen hoe laat en met verdere gegevens. Zaterdags maar eens gebeld want nog geen mail ontvangen wordt er gezegd ze komen tussen 8.00 en 8.30 uur en nog een verhaal waarom ik waarschijnlijk geen mail heb ontvangen. Wat er verteld werd geeft een rare indruk van de administratie van het bedrijf en zou ik nooit zo aan een klant vertellen. Komen ze om 9.15 uur. de monteurs zeiden u wist toch dat we wat later kwamen was bij mij dus niet bekent.

Rieuwert uit: Den helder

Geen

Peggy uit: Alkmaar

08-03-2017

Positieve ervaring:
We werden goed geholpen in de showroom en er werd tijd genoeg voor ons genomen wat erg fijn is.
Wij werden ook goed geholpen met de juiste keuze van de kozijnen en kregen ook tips.
Niets was teveel voor de monteurs .
Ik zou het bedrijf deza ook adviseren bij familie vrienden collega's ect.

Nvt

Robert uit: Alkmaar

07-03-2017

Fam. uit: Den Helder

25-10-2016

Positieve ervaring:
Zeer goed meedenkende eigenaar/showroom medewerker. Tijdens het (strak) opmeten door de eigenaar nog een laatste verandering doorgevoerd, zodat het eindresultaat uiteindelijk nog mooier en strakker is geworden.
Ook het plaatsingsduo weet hoe zij moeten werken. Zeer secuur en nagenoeg geen schade gemaakt, terwijl er een aantal lastige plekken waren om uit te breken. Alles netjes afgewerkt (conform afspraak) en schoongemaakt. Dus een eindresultaat waar wij trots op zijn. Als wij in de toekomst weer een bedrijf voor nieuwe puien/kunststof (Schuco)/boeidelen (keralit) nodig hebben, dan weten wij waar wij moeten zij, namelijk bij DeZa in Heerhugowaard.

N.v.t.