Beoordelingen Select Windows DeZa

F.L. uit: Heerhugowaard

20-03-2018
8,5

Positieve ervaring:
Prachtige kozijnen en ramen!l Vakkundige geplaatst.
Opvallend dat de woning gedurende de plaatsingsperiode dagelijks de gevel bij vertrek op de een of andere manier dicht is en alle rommel binnen- en buitenshuis is opgeruimd.

Verbree uit: Heerhugowaard

15-03-2018

Ik ben: vaste klant

Positieve ervaring:
Door de inzet van het kwalitatief zeer goede personeel in zowel de showroom als op de uitvoering, levert dit bedrijf een zeer hoogstaand serviceniveau. Vooral de inzet van de medewerkers in de uitvoering, vaak onder erbarmelijke weersomstandigheden, is bewonderenswaardig. Absolute aanrader dit bedrijf.

Henk uit: Alkmaar

14-03-2018

Positieve ervaring:
Alleen maar positief. klantvriendelijkheid, service en communicatie. medewerkers van plaatsing verdienen extra pluim voor harde werken in winterse omstandigheden. deze mannen straalden ook vakmanschap en ervaring uit. Volgens mij moet DEZA heel zuinig zijn op deze medewerkers!!

Negatieve ervaring:

Patrick uit: Assendelft

23-01-2018
9,9

Positieve ervaring:
Ons hele huis is voorzien van nieuwe kozijnen en alles is heel netjes geregeld en gedaan een bestaande vensterbank brak af bij het demonteren alles werd op hun koste netjes vervangen en montage team werken erg netjes en laten alles elke dag netjes achter

Hans uit: Heerhugowaard

18-01-2018
8,5

Positieve ervaring:
mooie showroom, goede en vakkundige begeleiding bij het uitzoeken, vriendelijke mensen, plaatsen ging soepel, afwerking is mooi, snelle reacties op mails, ter plekke hebben ze nog wat extra dingen gedaan zoals gaten in de muur maken voor de buitenverlichting en het plaatsen van een strip zodat we geen laminaat moeten bij leggen. kortom zeer tevreden!

Negatieve ervaring:
Had graag meer op de hoogte gehouden willen worden.
Bijvoorbeeld is het al besteld en wanneer is het er etc.

Anneke uit: Alkmaar

12-01-2018

Positieve ervaring:
We zijn super blij met onze nieuwe kozijnen en dakkapel, hele veranderingen in het huis en zoveel meer ruimte en licht. Vakkundige en eerlijke mensen in de showroom en bij de plaatsing! Echt een aanrader!

leo uit: zuid-scharwoude

Positieve ervaring:
zeer tevreden alles netjes afgewerkt en achter gelaten.
zeer goed geholpen op de zaak en ook toen er wat nagelopen moest worden was dat geen probleem.

Gerrit uit: Ursem

7,7

Ik ben: vaste klant

Prima!

Sjoerd uit: Noord Scharwoude

Positieve ervaring:
Goed en betrouwbaar bedrijf. Precies wat ik zocht. Prijs is stevig, maar de kwaliteit is goed. Ik heb deuren, kozijnen en dakkapel gedaan. Deuren en de kozijnen zijn top. Dakkapel loopt ongeveer 2cm af. Jammer, maar we overleven het. Advies: kozijnen en deuren kan je met een gerust hart laten uitvoeren!