Beoordelingen DESO Technisch Service Buro

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 7,7

Robbert uit: Breda

07-07-2016

Positieve ervaring:
CV lekkage in onze winkel snel (dezelfde dag nog) verholpen door de monteur.

Roy uit: Breda

25-05-2016
7,4

Positieve ervaring:
Vond het al met al wel aan de prijzige kant, maar gelukkig hebben we weer warm water in huis. Hij was in totaal iets langer bezig dan een uur, maar rekende gelukkig wel maar 1 uur af.

Myrthe uit: Breda

20-05-2016

Positieve ervaring:
We hadden een CV storing en dachten een monteur nodig te hebben. Aan de telefoon heeft hij ons kunnen vertellen wat we zelf konden doen en gelukkig loste dat het probleem al op!! Super bedankt voor de hulp!

Xavier uit: Breda

12-04-2016

Positieve ervaring:
Snel en vakkundig geholpen.

Bedankt

Ralph uit: Breda

15-03-2016
2,6

Positieve ervaring:
Kosten voor het aandraaien van een door Deso geïnstalleerde knelkoppeling in een stadsverwarmingsunit zijn in 2 jaar verdubbeld. 10 min werk wordt afgerond na 1 uur werk (€48), op het moment dat ik daar een opmerking over maak wordt geantwoord dat er geen voorrijkosten worden berekend en dat ik niet moet zeuren over zo'n klein bedrag. Vervolgens wordt gelijk gedreigd met een incassobureau als ik niet van plan ben te betalen... onprofessioneel bedrijf, als ze zo met hun klanten omgaan begrijp ik dat ze ieder 2 jaar de prijzen moeten verdubbelen.

Klantvriendelijkheid

Alwin uit: Breda

11-03-2016

Positieve ervaring:
Knop van onze verwarming afgebroken.. Hierdoor kregen we de verwarming niet meer koud, super warm in huis. Monteur kon gelukkig snel langs komen en heeft hem weer gemaakt. Bedankt.

Josefien uit: Breda

07-03-2016

Positieve ervaring:
Man met vak kennis. Twee radiatoren laten verplaatsen, ziet er keurig uit. Aanrader !

niet namens ons.

Remco uit: Breda

25-02-2016

Positieve ervaring:
Probleem was snel opgelost. De keukenafvoer zat verstopt. Verder vielen de kosten ook erg mee, scherpe prijs.

Verbeterpunten/ suggesties:
Niet op basis van deze ervaring.

Christa uit: Breda

08-01-2016

Positieve ervaring:
Goed en klantvriendelijk bedrijf, een echte aanrader!

geen

Margreet uit: Breda

31-12-2015
8,2

Positieve ervaring:
Donderdag voor het eerst benaderd om een CV-ketel te laten plaatsen, op vrijdag geplaatst. Goede service!