Beoordelingen Derma Kliniek

• Website 8,9

Inaam Taheri

17-07-2018

Behandeling: Laserontharing

Ik heb al eerder laserbehandelingen gehad bij anderen praktijken, maar ben nog nooit zo tevreden geweest als dat ik nu ben bij Derma Kliniek. Ben een hele tevreden klant.

Merel Kooijman

15-07-2018

Behandeling: Injectables

Ik ben ontzettend tevreden over de manier waarop er geluisterd wordt en behandeld wordt. Een serieuze klacht voor mij als tandenknarsen is zoals beloofd zelfs al na twee dagen zichtbaar verdwenen. Wensen die ik heb worden besproken worden opgelost en er wordt meegedacht. Ik ben verhuisd uit Adam, maar blijf altijd terugkomen!

Renate

09-07-2018

Behandeling: Pigmentvlekken Verwijdering

Fantastisch resultaat en prettige persoonlijke aandacht. Het geld zeker waard!

Maaike

05-07-2018
9,7

Behandeling: Laserontharing

Vanaf de eerste behandeling een goed gevoel. Goede uitleg gehad over de behandeling en zeker een compliment voor de persoonlijke aandacht en behandelingen van Salsa!
Een zeer tevreden klant!

Amal

19-06-2018

Behandeling: Laserontharing

Ik ben een aantal keren een laserbehandeling ondergaan bij dermakliniek in Rotterdam en ben behandeld door Salsa, ik ben zeer tevreden over het resultaat die ik heb bereikt,zeer tevreden over de behandelaar en ik kom zeker nog terug!

Daria

29-05-2018

Behandeling: Acne Behandeling

Ik ben geholpen door de lieve huidtherapeute Salsa voor mijn acne en al na de 1e behandeling zag ik al goed resultaat. Dankjewel lieve Salsa voor de gezelligheid tijdens de behandeling en de uitleg en tips die je me geeft voor mijn huid.
Derma kliniek is echt een aanrader

Marianne

11-05-2018
6,3

Behandeling: Injectables

Botox na 2 maanden totaal uitgewerkt. Normaal heb ik er 4 tot 5 maanden plezier van. Niet duur maar ook niet goed. Daarom was het voor mij dan ook eenmalig.

De Groot (man)

08-05-2018

Behandeling: Laserontharing, Peeling & Gezichtbehandeling

Prima ervaring. Prima behandeld door Rianne. Couperose behandeling goede resultaten, geheel weg. Laserontharing snel en pijnvrij. Kan Dermakliniek bij iedereen aanraden.

Alexandra

07-05-2018

Behandeling: Acne Behandeling

I have tried many things to deal with my hormonal acne (incl antibiotica) but I have only noticed real results after my treatments at Derma Kliniek. The products of image skincare also work really well on my skin. My skintherapist Rianne works very carefully and is always realistic about the progress she sees on my skin.

Saskia

30-04-2018

Behandeling: Laserontharing

Ik kreeg duidelijke uitleg en werd vlot en op een persoonlijke manier geholpen door Rianne. In de korte tijd van de behandeling was er op een leuke manier persoonlijke interesse en tegelijkertijd werd er zeer secuur gewerkt.