Beoordelingen Derma Kliniek

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,9
  • Website 8,9

Nienke Knippen

06-09-2018

Behandeling: Huidverjonging Behandeling, Injectables, Pigmentvlekken Verwijdering

Rianne gaf een vakkundige, maar ook heel persoonlijke behandeling, waarin zij helder is over de te bereiken resultaten. Ze heeft duidelijk een grote hoeveelheid vakkennis in huis, waarmee ze een gedegen advies en behandeling geeft.

Yara

30-08-2018

Behandeling: Laserontharing, Acne Behandeling , Injectables

Claudia van bentum

29-08-2018

Sylvie Tulis

28-08-2018

Behandeling: Injectables

Heb altijd op kort termijn een afspraak.Vriendelijk en persoonlijk advies en benadering wat betreft de behandeing

Laura de Groot

27-08-2018

Natalja

Messias

Behandeling: Injectables

Nou,ik ben een zeer te vrede klant, 100%, neen ! Wat zeg ik! 1000% ! Ik kom terug. Ik zou een ieder aanraden om nergens anders heen te gaan ,dan naar Dermakliniek.

Nora

2,7

Behandeling: Injectables

Afspraak stond niet in hun agenda. Zeer gehaast. Probeerde me nog andere behandelingen aan te smeren waar ik niet voor kwam. Deed zeer; bij andere klinieken nooit ervaren. Nog weken lang hoofdpijn gehad. Bij het weggaan zat er niemand achter de balie, nooit meer uitgenodigd voor een controleconsult.

Rabia

16-08-2018

Behandeling: LPG Endermologie

Ik heb mijn lpg behandelingen bij Rianne gehad. Rianne heeft voor foto’s gemaakt , tijdens behandelingen altijd gezellig kletsen. Vandaag laatste behandeling gehad en resultaat vergeleken met foto’s .ik was blij verrast, ik zie zeker resultaat! Dankjewel Rianne voor je werk, en vooral voor de gezelligheid tijdens de behandelingen :-)

Filiz Yilmaz

11-08-2018

Behandeling: Laserontharing, Acne Behandeling , Peeling & Gezichtbehandeling

Ik word altijd vrindelijk en vakkundig geholpen door de huidtherapeuten van Dermakliniek, zeer tevreden met de advies behandelingen en de producten. Ik krijg altijd komplimenten over mijn huid, bedankt Dermakliniek❤️