Beoordelingen Derma Care

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 9,4
  • Website 9,2

Fettje uit: Schagen

14-11-2017

Ervaring met: Behandeling Huidverzorging, Behandeling DermaQuest, Behandeling Priori, Behandeling Overige

Positieve ervaring:
Vic is een geweldige schoonheidsspecialiste,de salon en de entree zijn super schoon,ze legt alles uit wat ze gaat doen,ze is veelzijdig en zeer geinteresseerd over de vorige behandeling.Wat ik zeer in haar waardeer is haar oprechtheid.

Leermomenten:
Nee.

klant uit: Overijssel

14-11-2017

Ervaring met: Behandeling Huidverzorging, Behandeling DermaQuest

Positieve ervaring:
Ik ken derma-care al een aantal jaar van de webshop en was altijd uitermate tevreden over de goede producten, snelle levering e.d. Omdat er veel nieuwe merken/producten bij zijn gekomen, besloot ik een afspraak te maken voor een behandeling en advies.
Ik was aangenaam verrast door de hartelijke ontvangst en vakkundige behandeling.
Viktoria had veel tijd voor mij uitgetrokken zodat ik naast en tijdens de behandeling diverse producten kon uittesten.
Nadien ontving ik per post nog een advies en verschillende proefjes.
Het is jammer dat ik zo ver weg woon van haar praktijk (andere kant v.h. land), maar het is zeker dat ik er terug kom.

Ilze uit: Middenmeer

12-11-2017
9,9

Thamar uit: Sint Maarten

12-11-2017

Positieve ervaring:
Viktoria zorgt ervoor dat je als klant in de watten wordt gelegd en tevreden met goed resultaat weer de deur uit gaat. Afspraak maken doe ik direct na de behandeling en komt altijd goed.

Leermomenten:
Leermomenten het is goed om ook aan jezelf te denken😉

Miranda uit: Wieringerwaard

09-11-2017

Positieve ervaring:
De behandeling is volledig aangepast naar de behoefte van de klant/huid. Zeer professioneel en gespecificeerd in huid problemen. Elke behandeling is weer een verwennerij.

Marielle uit: petten

08-11-2017

Positieve ervaring:
Ziet er erg ééntonig uit, maar ik ben zeer tevreden!! En voel me weer als nieuw!

i. peereboom uit: schagen

24-05-2017

23-05-2017

28-03-2017

Positieve ervaring:
mijn bezoek bij victoria was pure verwennerij!!!!

Susan uit: Sint Maarten

27-03-2017