Beoordelingen DePrintermonteur.nl

• Kennis en vakmanschap 8,3

Werner Ikea Distribution Benelux uit: Oosterhout

11-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Algemeen heel goed. Bij een paar fusers iets langer moeten wachten dan dat men dacht.

J.M. Unimatch uit: Beetsterzwaag

Shivam Beri Fashion uit: Amsterdam

20-02-2019
8,5

Ik ben: vaste klant

Uitstekende service van de monteur. De printermonteur belde ons automatisch om te vragen hoe het met de printer ging of er een onderhoudsbeurt nodig is of niet?

Pascal AutoDisk uit: Haarlem

15-02-2019
5,0

Ik ben: vaker klant geweest

2x een reparatie/onderhoud laten doen aan 2 van onze printers. Na het laatste onderhoud geeft 1 van de printers vaak een papier storing. Hierop hebben we een mailtje gestuurd en werden we teruggebeld door de eigenaar. Wat volgde was een ontzettend vervelend gesprek waarbij de persoon(die aangaf de eigenaar te zijn) als een geslagen hond een gevecht opzocht over de oorzaak van de papierstoring. Er was werkelijk nul aanleiding om op deze manier een gesprek te voeren maar deze man vond het allemaal verschrikkelijk erg dat wij een vraag stellen via de mail(we hadden eigenlijk moeten bellen) of wij eventueel aanspraak kunnen maken op garantie op het onderhoud. "het lijkt wel op een rechtzaak zo" en "het was een heel onaardig mailtje". Het enige dat wij gedaan hebben is een vraag gesteld. Op een normale nette manier. Maar het lijkt erop dat deze club zich niet wil identificeren met de klant en niet wil meedenken aan een oplossing. Daarom, de kennis en vakmanschap mag prima zijn, maar als het er enigszins op lijkt dat ze iets verkeerd gedaan hebben dan krijg je een verschrikkelijke enge meneer aan de telefoon die ervoor zorgt dat je daarna nooit meer iets aan ze wil vragen.

Robin ditisMokka uit: Obdam

07-02-2019

Ik ben: eerste keer klant

1 Blik op het probleem en de monteur had een vermoeden van een kapot onderdeel.

Ronald Aben uit: Amsterdam

29-01-2019

Tandheelkunde TAndheelkunde Zonnestraal uit: Hilversum

25-01-2019

Ik ben: eerste keer klant

Snel, kundig en accuraat.

Melinda Wienen & Van Tellingen Advocaten uit: Almere

16-01-2019

Ik ben: vaste klant

Mijn ervaring is dat ik altijd snel geholpen wordt (zowel per email als per telefoon) en dat er meegedacht wordt. De toon is immer vriendelijk. Zij zijn er voor mij, ik niet voor hen om het zomaar te zeggen en dat stralen ze in het contact met mij uit.
Het feit dat ik DePrintermonteur niet aanbeveel heeft te maken met het feit dat ik een aanbeveling subjectief vind en ik nooit of te nimmer iets of iemand bij een ander aanbeveel.

Maarten Huisarts Bleskensgraaf uit: Bleskensgraaf

16-01-2019
7,5

Ik ben: eerste keer klant

Niet alles lukt aan voorgestelde reparaties, maar het wordt vervolgens netjes opgelost. En daar gaat het uiteindelijk om. Dat geeft vertrouwen.