Beoordelingen De PC Makelaar

• Nazorg en garantie 9,3

Anna uit: Giessenburg

09-07-2018

Uw ervaring
Top ervaring. Binnen een halfuur is er een nieuw scherm op mijn iphone gezet. Vriendelijk personeel en goede service

Loek uit: Hendrik-Ido-Ambacht

03-07-2018

Uw ervaring
Nadat ik in het faillissement van Leapp terecht kwam, moest ik afwachten of ik mijn iPhone 6, die ik een dag voor het faillissement ter reparatie gaf, terug zou krijgen. Toen ik het toestel terug had moest ik uitzien naar een andere reparateur. Ik ben blij dat ik terecht kwam bij PC de Makelaar. Zij hebben mijn toestel heel goed gerepareerd en mij exact uitgelegd wat men gedaan had. Ik kreeg het vervangen onderdeel zelfs terug. Dit is echt een bedrijf dat ik 200 % kan aanbevelen en waar ikzelf zeker terug zal komen voor reparaties, zowel aan mijn mobiel als aan mijn laptop.
Een aanrader 1e klas. Kun je op vertrouwen!!!

Willeke uit: Hardinxveld-Giessendam

27-06-2018

Uw ervaring
Ik ben uiterst vriendelijk geholpen. Zal jullie zeker aanraden! Prima service.

John uit: Papendrecht

18-06-2018

Uw ervaring
Hoor bij de ouderen, best schrikken als je laptop opeens crast, weinig ervaring met ICT reparaties, dit bedrijf was nieuw voor mij en gezien de ervaringen blijft dit ook mijn reparateur voor mobs en comp. Aanbevolen!

Marcel uit: Ridderkerk

13-06-2018
9,8

Uw ervaring
Super geholpen, mijn scherm was gebroken en binnen een uur had ik een nieuw scherm. En als extra service hadden ze gelijk ook nog even mijn microphoon en speaker schoon gemaakt...hij voelt en hoort weer als nieuw!

R. uit: Grave

12-06-2018

Stefan uit: Sliedrecht

04-05-2018
9,9

Uw ervaring
Top ervaring. Camera eerst na gekeken en werkt nog dus geen onnodige kosten en daarna is de achterkant van de s7 edge vervangen

MB uit: Sliedrecht

20-04-2018

Super service!!
Ik kwam om mijn laadpunt te vervangen, bleek het voldoende te zijn met alleen chemisch reinigen. Scheelde mij een hoop in de kosten. Super aardig personeel. Kreeg zelfs wat te drinken tijdens het wachten! Raad iedereen aan om hier langs te gaan!

Lindy uit: Bleskensgraaf

16-04-2018

Uw ervaring
Top service en enorm snel !

Stefan uit: Sliedrecht

14-03-2018

Uw ervaring
Ik werd erg snel geholpen en ook met een goed resultaat. De reparatie was binnen no time gebeurd en de tijd die ik moest wachten ging snel voorbij door de sociale werknemers.