Beoordelingen De PC Makelaar

• Nazorg en garantie 9,3

Mark uit: Hardinxveld-Giessendam

28-01-2019

Uw ervaring
Fijn personeel en een goede service!

Mariska uit: Hardinxveld-Giessendam

07-01-2019

Uw ervaring
Ik ben echt supertevreden over de service van Repair IT Now! Mijn telefoonscherm was kapot en na een eerste inventarisatie bleek dat de telefoon de kosten van een nieuw scherm niet meer waard was. Vervolgens heeft Repair IT Now er alles aan gedaan de anders verloren gegane data veilig te stellen zodat ik deze op mijn nieuwe telefoon kon overzetten. Hierbij werd ik steeds zeer correct op de hoogte gebracht van de vorderingen. Al met al een prettige ervaring en ik beveel het bedrijf dan ook van harte aan!

Nurcan uit: Sliedrecht

29-11-2018

TOP.!!
Vandaag helaas mijn smartphone in de wc laten vallen
Dus maar naar laten kijken.
Kreeg gelijk een kopje koffie en mijn smartphone ging in een apparaat om het vocht te laten drogen.Na 15 min gecontroleerd en hij werkte gelukkig weer .Bedankt voor de snelle dienst.

Eugene uit: Brecht Antwerpen

20-11-2018

Uw ervaring
Klein probleem dadelijk en zeer vriendelijk opgelost bij een heerlijke koffie. Top

Bas uit: Hardinxveld-Giessendam

18-11-2018

Uw ervaring
Een zeer goede onderneming die verstand van zaken heeft.

Willem uit: Gorcum

10-11-2018

Uw ervaring
Plotsinge uitval van mij. Telefoon op de dag voor mijn werkvakantie kon zelfs na sluitingstind nog gerepareerd worden. Was ik zeer tevreden over!

John uit: Sliedrecht

09-10-2018

Uw ervaring
Zeer snel en erg professioneel geholpen. De prijs kwaliteit verhouding is super.

Martin uit: Sliedrecht

03-10-2018

Uw ervaring
Geef helaas geen 10-en in reviews - moet wat te verbeteren zijn :). Maar wat een service. Ondernemer met focus op klant. Gelijk geholpen onder het genot van koffie. Dank nogmaals.

T. uit: Papendrecht

18-09-2018
9,8

Uw ervaring
Ik heb gisteren mijn telefoon ter reparatie gebracht. Mijn scherm was aardig kapot. Ik ging langs bij repairitnow en ik kon gelijk terecht voor een reparatie. Binnen een half uur had ik weer een nieuw scherm, wat een service ! Zeer tevreden!

J uit: Sliedrecht

18-09-2018

Uw ervaring
Erg goed bedrijf met snelle service en vriendelijk personeel.

Een afspraak is zo gemaakt. Een scherm vervangen duurt hooguit een half uur. Tijdens het wachten staat er een lekker bakje koffie klaar.