Beoordelingen De PC Makelaar

• Nazorg en garantie 9,3

15-04-2019
2,8

Uw ervaring
De batterij van mijn MacBook was aan vervanging toe en het toetsenbord & trackpad werkten niet meer. Ik wilde daarom alles in één keer laten repareren. Dat was het idee tenminste.

Mij werd telefonisch beloofd dat alles gerepareerd werd voor 190 euro.

Er is inderdaad aan de batterij gewerkt, maar sindsdien is deze sneller leeg dan voorheen. Dus wat daar gebeurt is, blijft een raadsel. Ook mist er nu een schroefje, waardoor alles een beetje kan bewegen in de behuizing.

Toetsenbord en trackpad werden 'gerepareerd' door een kabeltje opnieuw vast te maken. Deze stopte al snel weer met werken. Ik ben terug geweest, maar omdat dit onderdeel niet vervangen was, viel dit niet onder de garantie. Dit kan ik me voorstellen, maar dit was niet hoe het telefonisch was afgesproken. Lijkt me goed om dit vooraf duidelijk aan te geven.

Na bijna een week niks te hebben vernomen, heb ik zelf contact opgenomen en bleek dat ze waren vergeten mij te bellen. Mijn MacBook lag al een aantal dagen klaar.

Omdat ik vroeg naar de garantie, hebben ze voor deze keer als service naar het probleem gekeken. Ook nu was de reparatie simpelweg het kabeltje opnieuw vastmaken. Uiteraard kwamen de problemen al snel weer terug.

Inmiddels heb ik zelf een kabeltje besteld voor nog geen 20 euro en deze vervangen. Ik kan nu al enkele maanden zonder problemen weer aan het werk. Zelf het probleem oplossen was een stuk makkelijker en goedkoper geweest.

Ellie uit: Hardinxveld

01-04-2019

Uw ervaring
Super goede service zeer tevreden

Nettie uit: Sliedrecht

01-03-2019

Uw ervaring
Ik heb eerst opgebelde mijn probleem voorgelegd
Hij zei komt u maar langs en dan kunnen wij het ter plekke oplossen voor u
Ik wilde later betalen maar hij zei het was een klein probleem en zo opgelost ,dit hoort bij onze service

Lawrence uit: Nieuwegein

20-02-2019

Uw ervaring
Eerlijk en oprechte service! Scheelt me even 70.- door vakmanschap!

Mark uit: Hardinxveld-Giessendam

28-01-2019

Uw ervaring
Fijn personeel en een goede service!

Mariska uit: Hardinxveld-Giessendam

07-01-2019

Uw ervaring
Ik ben echt supertevreden over de service van Repair IT Now! Mijn telefoonscherm was kapot en na een eerste inventarisatie bleek dat de telefoon de kosten van een nieuw scherm niet meer waard was. Vervolgens heeft Repair IT Now er alles aan gedaan de anders verloren gegane data veilig te stellen zodat ik deze op mijn nieuwe telefoon kon overzetten. Hierbij werd ik steeds zeer correct op de hoogte gebracht van de vorderingen. Al met al een prettige ervaring en ik beveel het bedrijf dan ook van harte aan!

Nurcan uit: Sliedrecht

29-11-2018

TOP.!!
Vandaag helaas mijn smartphone in de wc laten vallen
Dus maar naar laten kijken.
Kreeg gelijk een kopje koffie en mijn smartphone ging in een apparaat om het vocht te laten drogen.Na 15 min gecontroleerd en hij werkte gelukkig weer .Bedankt voor de snelle dienst.

Eugene uit: Brecht Antwerpen

20-11-2018

Uw ervaring
Klein probleem dadelijk en zeer vriendelijk opgelost bij een heerlijke koffie. Top

Bas uit: Hardinxveld-Giessendam

18-11-2018

Uw ervaring
Een zeer goede onderneming die verstand van zaken heeft.

Willem uit: Gorcum

10-11-2018

Uw ervaring
Plotsinge uitval van mij. Telefoon op de dag voor mijn werkvakantie kon zelfs na sluitingstind nog gerepareerd worden. Was ik zeer tevreden over!