Beoordelingen De PC Makelaar

• Nazorg en garantie 9,3

Daniel uit: Oud-Alblas

09-08-2018

Uw ervaring
Snelle service, altijd netjes en leuke mensen!

Kees uit: Sliedrecht

08-08-2018

Uw ervaring
Geweldige service. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Desktop PC draait weer als een zonnetje, nadat voeding was vervangen. Geweldig bedankt!

Intrahaan Transport BV uit: Papendrecht

30-07-2018

Hartstikke goed geholpen
Boven verwachting

Marian uit: Papendrecht

30-07-2018
9,6

Uw ervaring
Disc zoek in laptop, gebeld, gebracht en meteen verholpen.
Prima service.

engelbert uit: sliedrecht

27-07-2018

Uw ervaring
U HEEFT MIJ GEWELDIG GEHOLPEN DAARVOOR MIJN DANK !!!

A.S. uit: Oegstgeest

25-07-2018

Uw ervaring
Vanmiddag deed mijn I-phone het niet meer. Een van uw medewerkers constateerde dat de telefoon erg warm was. Waarschijnlijk door het hele warme weer. De telefoon werd uit zijn hoesje gehaald en wat gekoeld waarop die het weer deed. Mijn dank voor deze vriendelijke service.

Anna uit: Giessenburg

09-07-2018

Uw ervaring
Top ervaring. Binnen een halfuur is er een nieuw scherm op mijn iphone gezet. Vriendelijk personeel en goede service

Loek uit: Hendrik-Ido-Ambacht

03-07-2018

Uw ervaring
Nadat ik in het faillissement van Leapp terecht kwam, moest ik afwachten of ik mijn iPhone 6, die ik een dag voor het faillissement ter reparatie gaf, terug zou krijgen. Toen ik het toestel terug had moest ik uitzien naar een andere reparateur. Ik ben blij dat ik terecht kwam bij PC de Makelaar. Zij hebben mijn toestel heel goed gerepareerd en mij exact uitgelegd wat men gedaan had. Ik kreeg het vervangen onderdeel zelfs terug. Dit is echt een bedrijf dat ik 200 % kan aanbevelen en waar ikzelf zeker terug zal komen voor reparaties, zowel aan mijn mobiel als aan mijn laptop.
Een aanrader 1e klas. Kun je op vertrouwen!!!

Willeke uit: Hardinxveld-Giessendam

27-06-2018

Uw ervaring
Ik ben uiterst vriendelijk geholpen. Zal jullie zeker aanraden! Prima service.

John uit: Papendrecht

18-06-2018

Uw ervaring
Hoor bij de ouderen, best schrikken als je laptop opeens crast, weinig ervaring met ICT reparaties, dit bedrijf was nieuw voor mij en gezien de ervaringen blijft dit ook mijn reparateur voor mobs en comp. Aanbevolen!