Beoordelingen De PC Makelaar

• Nazorg en garantie 9,3

Nurcan uit: Sliedrecht

29-11-2018

TOP.!!
Vandaag helaas mijn smartphone in de wc laten vallen
Dus maar naar laten kijken.
Kreeg gelijk een kopje koffie en mijn smartphone ging in een apparaat om het vocht te laten drogen.Na 15 min gecontroleerd en hij werkte gelukkig weer .Bedankt voor de snelle dienst.

Eugene uit: Brecht Antwerpen

20-11-2018

Uw ervaring
Klein probleem dadelijk en zeer vriendelijk opgelost bij een heerlijke koffie. Top

Bas uit: Hardinxveld-Giessendam

18-11-2018

Uw ervaring
Een zeer goede onderneming die verstand van zaken heeft.

Willem uit: Gorcum

10-11-2018

Uw ervaring
Plotsinge uitval van mij. Telefoon op de dag voor mijn werkvakantie kon zelfs na sluitingstind nog gerepareerd worden. Was ik zeer tevreden over!

John uit: Sliedrecht

09-10-2018

Uw ervaring
Zeer snel en erg professioneel geholpen. De prijs kwaliteit verhouding is super.

Martin uit: Sliedrecht

03-10-2018

Uw ervaring
Geef helaas geen 10-en in reviews - moet wat te verbeteren zijn :). Maar wat een service. Ondernemer met focus op klant. Gelijk geholpen onder het genot van koffie. Dank nogmaals.

T. uit: Papendrecht

18-09-2018
9,8

Uw ervaring
Ik heb gisteren mijn telefoon ter reparatie gebracht. Mijn scherm was aardig kapot. Ik ging langs bij repairitnow en ik kon gelijk terecht voor een reparatie. Binnen een half uur had ik weer een nieuw scherm, wat een service ! Zeer tevreden!

J uit: Sliedrecht

18-09-2018

Uw ervaring
Erg goed bedrijf met snelle service en vriendelijk personeel.

Een afspraak is zo gemaakt. Een scherm vervangen duurt hooguit een half uur. Tijdens het wachten staat er een lekker bakje koffie klaar.

Intrahaan Transport BV uit: Papendrecht

24-08-2018

hartstikke goed geholpen

Leonard uit: Capelle

19-08-2018

Uw ervaring
Telefoon met waterschade gebracht om chemisch te laten reinigen. Kon direct terecht en het
Was na enkele dagen gereed en werkte weer prima.