Beoordelingen De PC Makelaar

• Nazorg en garantie 9,3

John uit: Sliedrecht

09-10-2018

Uw ervaring
Zeer snel en erg professioneel geholpen. De prijs kwaliteit verhouding is super.

Martin uit: Sliedrecht

03-10-2018

Uw ervaring
Geef helaas geen 10-en in reviews - moet wat te verbeteren zijn :). Maar wat een service. Ondernemer met focus op klant. Gelijk geholpen onder het genot van koffie. Dank nogmaals.

T. uit: Papendrecht

18-09-2018
9,8

Uw ervaring
Ik heb gisteren mijn telefoon ter reparatie gebracht. Mijn scherm was aardig kapot. Ik ging langs bij repairitnow en ik kon gelijk terecht voor een reparatie. Binnen een half uur had ik weer een nieuw scherm, wat een service ! Zeer tevreden!

J uit: Sliedrecht

18-09-2018

Uw ervaring
Erg goed bedrijf met snelle service en vriendelijk personeel.

Een afspraak is zo gemaakt. Een scherm vervangen duurt hooguit een half uur. Tijdens het wachten staat er een lekker bakje koffie klaar.

Intrahaan Transport BV uit: Papendrecht

24-08-2018

hartstikke goed geholpen

Leonard uit: Capelle

19-08-2018

Uw ervaring
Telefoon met waterschade gebracht om chemisch te laten reinigen. Kon direct terecht en het
Was na enkele dagen gereed en werkte weer prima.

Freek uit: Hoornaar

19-08-2018

Uw ervaring
Bedankt voor de oplossing van het kapotte aan- en uitknopje van de IPhone van mijn zoon en dat als service.

uit: Sliedrecht

16-08-2018

Uw ervaring
Hele goeie ervaring met dit bedrijf. Leveren vskwerk en komen afspraken na. De communicatie verloopt soepel, zodat je weet waar je aan toe bent. Deze week mijn i phone onder garantie laten repareren ondanks de schade niet onder de garantie viel. Top service. Ik raad dit bedrijf dan ook aan.

Daniel uit: Oud-Alblas

09-08-2018

Uw ervaring
Snelle service, altijd netjes en leuke mensen!

Kees uit: Sliedrecht

08-08-2018

Uw ervaring
Geweldige service. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Desktop PC draait weer als een zonnetje, nadat voeding was vervangen. Geweldig bedankt!