Beoordelingen Denkspellenparadijs.nl

• Betrouwbaarheid 9,2

Liesbeth uit: HEILOO

05-12-2018

Positieve ervaring:
Leuke, uitdagende spellen. Leuk om cadeau te doen, om zelf te spelen, met je kinderen etc

Verbeterpunten:
Wellicht de prijs iets verlagen, hoewel ik snap dat dat best lastig zal zijn.

oor

05-12-2018
9,8

M. J. uit: Gouda

19-11-2018
9,9

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Super snelle levering indien alle spellen op voorraad. Als een spel niet op voorraad is krijg je bericht indien dit wel weer het geval is, dit werkt goed!
Indien een spel beschadigd is bij levering, wordt het spel zonder gedoe vervangen voor een nieuwe.
De jongeren reageren zonder uitzondering positief op de spellen. Er zit altijd wel een spel bij wat aansluit en uitdaagt. Voor alle niveaus en leeftijden (tot nu toe) geslaagd.
Bij de meeste spellen kun je spelregels weglaten, en soms een eigen invulling geven, om het minder complex te maken indien gewenst. Dat maakt spellen voor een grotere groep jongeren geschikt en maakt dat ze kunnen groeien en ontwikkelen in het spel, mooi om te zien! Zeker daar we nu ook scholing rondom spelmateriaal inzetten hebben gevolgd en daardoor de vertaalslag naar het dagelijks leven nog effectiever kunnen inzetten.
Als ik een vraag heb over een spel, of advies vraag -> wordt binnen enkele dagen en deskundig beantwoord.

Verbeterpunten:
Heb ik niet. Helemaal prima zo!

Dianne uit: Sittard

19-11-2018
9,9

Positieve ervaring:
Ik had een heel grote bestelling, die erg snel en netjes werd geleverd. Ik kreeg er als verrassing nog wat spelletjes bij.

Jasper uit: Groningen

02-11-2018
9,7

Positieve ervaring:
Prima site en vlotte afhandeling. Ook netjes dat ik even een persoonlijk mailtje kreeg dat de afhandeling iets langer kon duren.

Pierre uit: Lisse

25-10-2018

Positieve ervaring:
Twee spellen besteld. Nette levering. De spellen waren goed en netjes verpakt

Levering kan sneller

Maaike uit: Almere

08-10-2018
9,5

Marie uit: Rotterdam

28-09-2018
9,5

Positieve ervaring:
Ik heb voor Denkspellenparadijs gekozen vanwege de overzichtelijke website en
voordelige prijzen van de spellen die ik op dat moment zocht. Ook vond ik het fijn dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Toen dat vanwege omstandigheden niet mogelijk was ben ik netjes telefonisch op de hoogte gebracht en verder per e-mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Telefonisch werd mij ook gevraagd of ik de bestelling wilde annuleren.

Bij de levering van de bestelling een klein aantal dagen later is mij de vertraging op een leuke manier gecompenseerd. Fijn.

21-09-2018

Danielle uit: Haghorst

20-09-2018
9,6

Positieve ervaring:
Wat ben ik snel geholpen! Extra informatie gekregen en alles keurig verpakt de volgende dag ontvangen!