Beoordelingen Den Elzen Wonen & Slapen

• Garantie / nazorg 7,5

Fikreta Hamzabegovic uit: Maasbracht

11-07-2018
1,5

Kopers ervaring is redelijk maar met klachten moet je daar niet zijn. Na amateuristische afhandeling van klachten, die de boel zelfs verergerd hebben wordt je door verwezen naar de geschillencommissie, dit zelfs binnen één jaar na aankoop en terwijl de klachten/fouten al na 2 maanden zichtbaar werden en zijn doorgegeven. Met andere woorden Garantie is bij dit bedrijf slechts een loos begrip. Een dure 2500 euro kostende les voor een slechte kwaliteit hoekbank.

Wolters uit: Haelen

08-05-2018
8,1

Prima en klantvriendelijk.

Kerstens uit: Roermond

20-04-2018

Tot nu toe prima maar onze hoekbank staat pas 3 weken.

Linssen uit: Sint Odilienberg

20-04-2018

van Heugten uit: Stevensweert

18-04-2018

Hausmans uit: Echt

17-04-2018

J.Demarteau uit: Sint-Odiliënberg

16-04-2018

Garantie/Nazorg hebben wij gelukkig nog niet nodig gehad dus geen oordeel.Zijn altijd leuk en aardig behandeld worden alleen ik krijg er nooit een paar euro vanaf dat is jammer.haha.

Bessems-Koolen uit: Roermond

8,5

Bij de levering van onze hoekbank bleek het grootste compartiment van de bank niet in de lift te passen. Eenmaal boven (10 trappen à 8 treden) bleek de bank maar net door de deur te kunnen, er moest zelfs verpakkingsmateriaal verwijderd worden om plaatsing mogelijk te maken. Als je in de showroom bent als klant sta je niet stil bij het feit dat de meubelen ook binnen moet kunnen. Ook de fabrikant van het meubilair moet toch weten hoe groot (of klein) de toegangsdeuren in appartementen in Nederland zijn. De verkoper zou mensen hierover moeten informeren vind ik. De meubels zelf: helemaal top! Wij zijn tevreden met onze aankoop.

Manuela schaath uit: Tegelen

16-04-2018

We hebben bij jullie een bankstel gekocht.
We zijn er super blij mee .
Goed geholpen en goede service.
Super blij met het bankstel zeer goede kwaliteit 😀

16-04-2018

Wij kenden den Elzen niet en waren verrast van de mooie winkel en het assortiment. Goede informatie van de verkoper. Als zeer prettig ervaren. Komen zeker terug.