Beoordelingen DELTA

• Informatie op DELTA.nl 7,3

25-08-2017
4,8

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Een monteur heeft mij abusievelijk afgesloten. Van vrijdagmiddag 16.00 uur t/m maandag 12.30 uur.
Aanvraag compensatie werd verworpen. Er was niets aan de hand! Het hele weekend geen tv, telefoon, internet!
Volgens Delta was er niets aan de hand!

26-07-2017
1,0

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Een drama! Je betaalt veel maar krijgt weinig.
Geen bruikleen van spullen, maar alles zelf aanschaffen!
Je betaald een (tegenwoordig) dikke 60 euro per maand voor alles-in-1 maar je moet nog wel een kaartje kopen voor 24,95 per stuk (€50,- voor 2 tv's). Oh ja, nog even €80,- om je kaartje in je tv te kunnen steken! (Tellen we even mee? 50 + 160 = €210,- alleen om digitaal te kunnen kijken!!)
Vervolgens moet je je aanmelden en krijg je als nog steeds de melding dat je kaartjes niet geactiveerd zijn!
Dan heb je via een app de mogelijkheid om op te nemen en begin gemist te gebruiken. Als dit nu nog zou werken, maar natuurlijk loopt het steeds vast en kin je weet het hele stuk opnieuw kijken want doorspoelen? Werkt natuurlijk ook niet!

Kortom je betaald veel te veel voor een slecht werkende service waarbij je zelf eerst een grote inverstering moet doen die je er nooit uit haalt!

Vervolgens wijzigen ze de tarieven en ook nog eens het zenderpakket. Door een verhuizing kom ik hier te laat achter want ik had 4 weken om kosteloos op te zeggen. Nu zou ik 540 euro moeten betalen!!!!
Maar het standpunt van Delta is: we hebben u een mailtje gestuurd....
Klantviendelijkheid? Nee hoor, ze krijgen hun geld ook wel als ze je gijzelen!!

Vergelijking: kpn is goedkoper per maand, betere klantenservice, betere apparatuur, werkt tenminste zoals het hoort. Je krijgt spullen in bruikleen waardoor je niet zelf spullen aan hoeft te schaffen (die al verouderd zijn als je ze aanschaft!)

Helaas is er in Zeeland een monopolypositie voor Delta. Dus ja, ze kunnen alles flikken en er mee wegkomen.
Hoog tijd dat de kabel net als de telefoonlijn open gezet wordt voor eerlijke concurentie! Da zal Delta snel ophouden met bestaan (hoop ik van harte!)

19-06-2017
7,4

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Jaren klant geweest bij Delta, was tevreden over tv, internet en telefoon. Nu Discovery uit pakket en dan ben ik weg. Dit kunnen ze niet maken en kost denk ik veel klanten!
Ik heb nu alles via NLE.nl, veeeel goedkoper en minstens dezelfde kwaliteit. Ik ben alleen iets op internet snelheid achteruit, van 150 naar 100mb. Dit omdat het signaal nu binnenkomt op telefoondraad, als dit geupgraded wordt naar glas dan veel sneller.

08-05-2017
1,2

30-04-2017
3,4

Ervaring met: Elektriciteit en/of gas, Tv, internet en/of telefonie

Bellen met onbekend nummer, komt totaal niet betrouwbaar, persoonlijk en transparant over en het is irritant. Als je een groot afnemer bent van Delta, vind ik dit niet kunnen. Ook al is het voor jullie misschien goedkoper om onbekend te bellen, zou ik dit toch veranderen. Daarnaast worden afspraken niet nagekomen en is Delta niet erg goed bereikbaar. Ik heb voorheen in Breda bij Ziggo gezeten, nooit problemen mee gehad. Ze zijn goed bereikbaar en als er iets was, kwam er binnen een paar dagen een monteur langs. En tv/internet is ook nog eens goedkoper terwijl de service top was. Dat is bij Delta niet het geval en ik denk dat jullie hier van kunnen leren. Ik had gehoopt dat onze eerste maanden bij Delta beter waren verlopen, het eerste contact is erg belangrijk lijkt me. Daar behouden jullie de klanten mee. Ik betaal nu 15 euro meer per maand aan tv/internet bij Delta dan ik bij Ziggo deed, dan verwacht ik een veel betere service dan dat wij nu krijgen. Hopelijk kunnen jullie iets met mijn feedback!

24-04-2017
1,0

Ervaring met: Elektriciteit en/of gas, Tv, internet en/of telefonie

Onervaren telefonisten, van het kastje naar de muur gestuurd, lange wachten in de wacht, heel onduidelijk.

02-12-2016
8,2

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Zojuist heel vriendelijk te woord gestaan door een telefoniste...Anette Baas. En ook prima geholpen !

08-10-2016
7,6

Ervaring met: Elektriciteit en/of gas, Tv, internet en/of telefonie

Soms ervaar ik het wat rommelig. Heb je iets afgesloten, maar kom je later achter dat het niet gebeurd is.

10-07-2016

Ervaring met: Elektriciteit en/of gas

Ik ben nu enkele maanden geleden verhuisd, dus heb nog niet voldoende informatie om een duidelijkheid te geven op de algehele dienstverlening.

09-07-2016
6,0

Ervaring met: Elektriciteit en/of gas

Klantenservice is bijzonder onvriendelijk. Bij het ontvangen van een contract voor televisie, welke ik niet had aangevraagd, bleef medewerker vol houden dat ik dit wel had aangevraagd. Vervolgens verweet ze mij dat ik een discussie aan het voeren was, terwijl ik enkel vroeg hoe dit tot stand was gekomen en wat een oplossing kan zijn. Vervolgens werd de verbinding verbroken. Na dit verhaal gedeeld te hebben met meerdere mensen moet ik helaas concluderen dat ik blijkbaar niet de enige ben met negatieve ervaringen m.b.t. de klantenserviceafdeling. Zonde, want medewerkers kunnen juist het verschil maken tijdens contact met de klant!