Beoordelingen DELTA

• Bestelgemak 7,3
  • Informatie op DELTA.nl 7,1

14-05-2018

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Hallo, hoe kan het dat ik tot 2x beloofd ben om een mailtje te krijgen om de MONTEUR maar te kunnen bereiken, vanaf vrijdag ( inmiddels 3 dagen geleden) zit ik nog steeds te wachten! Raak het beu, mijn moeder kan niet bellen of gebeld worden en is dit weekend gevallen, ze kon niemand bereiken en lag hulpeloos alleen. Ze is dementerend, op hoge leeftijd en nu ook nog erg in de war omdat ze niet kan bellen! Ik vind het schandalig dat er tot 2x toe beloofd word mij te mailen en dit niet gedaan word. Weer mag ik alles uit de kast halen om jullie te bereiken, nu de 4e keer weer meer dan 20 minuten telefonisch in de wacht. Uiteindelijk word mij verteld dat er door de medewerkers moet worden aangegeven dat het 3 dagen kan duren voordat ik antwoord terug kan verwachten per mail??? Wie doet er hier zijn werk niet naar behoren, doorgaans word je hiervoor dus op staande voet ontslagen!! Sorry hoor, we leven met de geavanceerde technologie in het huidige 2018 hoor, niet in stenen tijdperk met rooksignalen of communiceren met telefax! Het is verdomme te gek voor woorden dat een simpel mailtje niet op dezelfde dag toegestuurd kan worden, wat een bagger beleid hebben jullie! Ten einde raad zal ik maar bij moeder moeten gaan logeren, om contact met haar te kunnen houden als dochter en mantelzorger. Iedereen wil weten hoe het met haar gaat in de laatste dagen van haar leven, en dit is niet mogelijk omdat door het in gebreke blijven van Delta en het niet adequaat handelen van medewerkers er nog steeds geen monteur gecontacteerd kon worden?? Bullshit, en kom niet met smoesjes van "het is druk", of "personeel is op vakantie", of andere lulverhalen wat kant noch wal raakt. Ook excuses volstaan in dit geval niet meer, daar neemt mijn moeder en haar kinderen geen genoegen meer mee hoor !! Blamage ten top, hierover wil ik een gegronde klacht indienen, en ga ik ook bij de Zeeuwse ombudsman en andere instanties zoals TV programma Radar en anderen indienen!!

23-04-2018

Ervaring met: Elektriciteit en/of gas, Tv, internet en/of telefonie

We zijn al vele jaren bij Delta en we hebben nog nooit problemen gehad.
En over de kosten zijn we ook tevreden!

19-02-2018

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

5 maanden gezeik met tv en internet en wat doen ho maar.er zou een monteur komen dus even afwachten of die inderdaad kom op korte termijn.dit zou nu de 3e monteur zijn en als hij net als de eerste is dan krijg hij een enkeltje.hij had een grote mond en wilde niet luisteren.je zou toch denken dat de klant koning is maar jullie bedoelen een voetenveeg!!!!!!

25-08-2017
4,8

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Een monteur heeft mij abusievelijk afgesloten. Van vrijdagmiddag 16.00 uur t/m maandag 12.30 uur.
Aanvraag compensatie werd verworpen. Er was niets aan de hand! Het hele weekend geen tv, telefoon, internet!
Volgens Delta was er niets aan de hand!

26-07-2017

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Een drama! Je betaalt veel maar krijgt weinig.
Geen bruikleen van spullen, maar alles zelf aanschaffen!
Je betaald een (tegenwoordig) dikke 60 euro per maand voor alles-in-1 maar je moet nog wel een kaartje kopen voor 24,95 per stuk (€50,- voor 2 tv's). Oh ja, nog even €80,- om je kaartje in je tv te kunnen steken! (Tellen we even mee? 50 + 160 = €210,- alleen om digitaal te kunnen kijken!!)
Vervolgens moet je je aanmelden en krijg je als nog steeds de melding dat je kaartjes niet geactiveerd zijn!
Dan heb je via een app de mogelijkheid om op te nemen en begin gemist te gebruiken. Als dit nu nog zou werken, maar natuurlijk loopt het steeds vast en kin je weet het hele stuk opnieuw kijken want doorspoelen? Werkt natuurlijk ook niet!

Kortom je betaald veel te veel voor een slecht werkende service waarbij je zelf eerst een grote inverstering moet doen die je er nooit uit haalt!

Vervolgens wijzigen ze de tarieven en ook nog eens het zenderpakket. Door een verhuizing kom ik hier te laat achter want ik had 4 weken om kosteloos op te zeggen. Nu zou ik 540 euro moeten betalen!!!!
Maar het standpunt van Delta is: we hebben u een mailtje gestuurd....
Klantviendelijkheid? Nee hoor, ze krijgen hun geld ook wel als ze je gijzelen!!

Vergelijking: kpn is goedkoper per maand, betere klantenservice, betere apparatuur, werkt tenminste zoals het hoort. Je krijgt spullen in bruikleen waardoor je niet zelf spullen aan hoeft te schaffen (die al verouderd zijn als je ze aanschaft!)

Helaas is er in Zeeland een monopolypositie voor Delta. Dus ja, ze kunnen alles flikken en er mee wegkomen.
Hoog tijd dat de kabel net als de telefoonlijn open gezet wordt voor eerlijke concurentie! Da zal Delta snel ophouden met bestaan (hoop ik van harte!)

19-06-2017
7,4

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Jaren klant geweest bij Delta, was tevreden over tv, internet en telefoon. Nu Discovery uit pakket en dan ben ik weg. Dit kunnen ze niet maken en kost denk ik veel klanten!
Ik heb nu alles via NLE.nl, veeeel goedkoper en minstens dezelfde kwaliteit. Ik ben alleen iets op internet snelheid achteruit, van 150 naar 100mb. Dit omdat het signaal nu binnenkomt op telefoondraad, als dit geupgraded wordt naar glas dan veel sneller.

08-05-2017
1,2

30-04-2017
3,4

Ervaring met: Elektriciteit en/of gas, Tv, internet en/of telefonie

Bellen met onbekend nummer, komt totaal niet betrouwbaar, persoonlijk en transparant over en het is irritant. Als je een groot afnemer bent van Delta, vind ik dit niet kunnen. Ook al is het voor jullie misschien goedkoper om onbekend te bellen, zou ik dit toch veranderen. Daarnaast worden afspraken niet nagekomen en is Delta niet erg goed bereikbaar. Ik heb voorheen in Breda bij Ziggo gezeten, nooit problemen mee gehad. Ze zijn goed bereikbaar en als er iets was, kwam er binnen een paar dagen een monteur langs. En tv/internet is ook nog eens goedkoper terwijl de service top was. Dat is bij Delta niet het geval en ik denk dat jullie hier van kunnen leren. Ik had gehoopt dat onze eerste maanden bij Delta beter waren verlopen, het eerste contact is erg belangrijk lijkt me. Daar behouden jullie de klanten mee. Ik betaal nu 15 euro meer per maand aan tv/internet bij Delta dan ik bij Ziggo deed, dan verwacht ik een veel betere service dan dat wij nu krijgen. Hopelijk kunnen jullie iets met mijn feedback!

24-04-2017

Ervaring met: Elektriciteit en/of gas, Tv, internet en/of telefonie

Onervaren telefonisten, van het kastje naar de muur gestuurd, lange wachten in de wacht, heel onduidelijk.

02-12-2016
8,2

Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Zojuist heel vriendelijk te woord gestaan door een telefoniste...Anette Baas. En ook prima geholpen !