Beoordelingen Scheidingsbemiddeling 2Divorce & Zorgeloosch | Delft

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,3
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,4
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,7

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Klant uit: Zoetermeer

19-10-2016

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Hele fijne en deskundige begeleiding in toch moeilijke tijd. Waardoor snel alle afspraken rond. Altijd snelle reactie op vrage.

Klant uit: Delfgauw

16-10-2016

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Prettig en zakelijk tegelijk, zeer bevorderlijk voor de voortgang. Dankzij Joyce is het hele proces snel en soepel verlopen.

Klant uit: Delft

13-10-2016

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Super blij dat ik hier mijn scheiding kon regelen. Joyce is super vriendelijk, komt afspraken na, luisterd goed naar de wensen, denkt mee en oordeelt niet. Voor een extra dingetje is ze ook heel behulpzaam. Alles wordt vlot en netjes afgehandeld, super fijn! Mocht ik ooit weer trouwen en weer gaan scheiden dan kom ik zeker terug bij jou Joyce. ;-)

Liefs, Miranda.

Klant uit: Delft

09-10-2016

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Super goede gesprekken gehad en goede mee beslissingen

Klant uit: Zoetermeer

26-09-2016
9,9

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Joyce legt duidelijk uit, neemt de tijd waar nodig is en geeft ruimte om gevoelige onderwerpen te bespreken. Zij is daadkrachtig en heeft verstand van zaken. Elk gesprek wordt vastgelegd en dat is zeer prettig. Ik heb haar als een prettige persoon ervaren omdat zij ook zeer snel op vragen reageert. Al met al zou ik Joyce zeker aanrader als mediator.

Klant uit: Den Hoorn

25-09-2016
8,2

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Duidelijke uitleg, procesbewaker en goede communicatie. Verstand van zaken.

Klant uit: Den Hoorn zh

25-09-2016
7,9

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Naar tevredenheid alles kunnen regelen.

Klant uit: Den hoorn

18-09-2016

Leeftijdscategorie: 25-30 jaar

Onwijs tevreden over Joyce. Alles verliep soepel... Ze nam alle tijd. .. kreeg snel alle stukken ze was betrokken. Reageerde snel op appjes en mailtjes. Vertelde alles duidelijk in jip en Janneke taal!
Een dik verdiende 10!

Klant uit: Nootdorp

11-09-2016
8,2

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Met behulp van Joyce zijn wij op een goede manier uit elkaar gegaan. Zij heeft ons aan de hand genomen in de complexiteit van regels, procedures en emoties. Ik ben Joyce erg dankbaar voor wat zij voor ons heeft gedaan.